Dotcom Radio

De lange eenzame reis van een complot onderzoeker, …

In augustus dit jaar schreef ik “Hoe werd ik een complotdenker, en hoe dat mijn leven heeft gered?” Tijd voor een vervolg. De lange reis voordat je kan bevatten dat er zoiets kan bestaan als een depolulatie agenda, hoe kan het waar zijn dat een clubje mensen plannen smeden om miljarden van deze planeet ‘af te helpen’ of duidelijker gesteld, uit te moorden?

 
De lange eenzame reis van een complot onderzoeker, …

In augustus dit jaar schreef ik “Hoe werd ik een complotdenker, en hoe dat mijn leven heeft gered?” Tijd voor een vervolg. De lange reis voordat je kan bevatten dat er zoiets kan bestaan als een depolulatie agenda, hoe kan het waar zijn dat een clubje mensen plannen smeden om miljarden van deze planeet ‘af te helpen’ of duidelijker gesteld, uit te moorden?

Ik heb je video nummer een paar keer gedeeld hoor(y)
 
De handen van Hugo, als een wurggreep om de nek van (…) met een verscheurd moederhart!

Een mailtje naar aanleiding van een artikel dat ik geschreven had hier op de site over de wekelijkse betogingen tegen het Pass Sanitaire. “Ik wist dit niet, volgende week ben ik er ook bij”. De tweede week reed ze met me mee. We hadden een goed gesprek, ik kon haar zelfs laten lachen. Maar na de vraag vertel eens wat over jezelf kwam het verhaal eruit. Schrijf het eens op, wil je dat, kun je dat? “Oh ja zeker was het antwoord” Alleen de titel vond ik niet bij het artikel passen, dus die heb ik zelf aangepast en beschrijft veel beter het onderstaande artikel in een enkele zin.

 
Een nieuws tsunami, zo werd Corona over ons uitgestort, de propaganda oorlog!

Rennen voor je leven, dat gevoel werd er bij mensen opgeroepen toen men beelden toonde van mensen die dood op straat neervielen in China. Binnen de kortste keren werden alle media ingeschakeld waarbij een groot aantal berichten snel, herhaaldelijk en voortdurend werden uitgezonden via meerdere kanalen, zoals nieuws en sociale media, zonder te letten op waarheid of consistentie.

 
Boostershot #3 doden: Als je de waarschuwingen in de wind blijft slaan, …

Als je kijkt naar de droeve resultaten in Israel waar het booster ‘vaccin’ al maanden eerder werd uitgerold dan kun je er de klok op gelijk zetten dat die resultaten ook hier zichtbaar gaan worden. IEDEREEN had dit kunnen weten, iedereen! De afbeelding met de resultaten staan ook al lang op internet, dat had je kunnen onderzoeken en vervolgens delen, delen, delen. Net zoals je weet dat bij extreem hoog water in midden Europa dit twee dagen later in Duitsland en Limburg ook problemen gaat geven.

Het nep nieuws uit China aan het begin van de crisis; “Doden op de straat”, dat nieuws is nu realiteit en echt nieuws dankzij het booster ‘vaccin’ Eèn plus Eèn is in deze crisistijd nu Drie. (1+1=3)

 
“Waarheid”, het meest verkrachte woord !!

Geschiedenisboeken beschrijven in geuren en kleuren de “waarheid” verkrachting. Hoe het is gebeurd, wat er precies gebeurde, waar het plaatsvond en waarom het gebeurde. De dader moet er van genoten hebben om het zelfs ten schrift te stellen. Het woord verkrachting wordt beschreven als een ongewenste seksuele daad maar ik denk dat de waarheid vele malen meer verkracht wordt en werd en dit meer recht heeft op een duidelijke omschrijving boven de ongewenste seksuele daad.

 
dotcom.radio aflevering 285 van 14-11-2021

Deze week in aflevering 285 De teugels worden weer aangehaald in Nederland – Steeds meer onrust onder de bevolking – Tegenstellingen groeien nu – maar we komen weer tezamen als we het gaan zien – Overheid roept op de spioneren bij de buren – kindermisbruik komt weer steeds meer in het nieuws – Fauci documenten openbaar – BMJ fraude vaccin testen – Ongevaccineerden ondervinden steeds meer apartheid – en meer, veel meer als in 1 uur samengevat kan worden.

 
In Turkije hebben 11,6 miljoen mensen een boosterprik ontvangen. Veelal 2 prikken Sinovac (vector) en booster 3de prik Pfizer (mRNA).

@fatsnotbad Mike je zegt dat juist de combinatie vector en mRNA het meest gevaarlijk is, en het de bedoeling is dat iedereen die combinatie krijgt.

De EU heeft 1,8 miljard Pfizer mRNA vaccins ingekocht voor 2022 en 2023 (4 prikken per EU burger). Het lijkt er meer op dat de vaccin toekomst alleen mRNA is (ongeacht welke eerste prik). De vector vaccins zijn door de media bestempeld als niet effectief en veel bijwerkingen, 'mRNA is volgens de media effectiever tegen varianten en veiliger'.

Ik denk echt niet dat iemand die nu Pfizer/Moderna heeft gehad een vector booster krijgt. Ze willen ons juist allemaal met mRNA vaccins injecteren.

In Turkije is vervroegd begonnen met mRNA boosters, omdat de 2 Sinovac prikken (vector) niet voldoende waren om bijvoorbeeld naar de EU te reizen (als ik me niet vergis).
 
In Turkije hebben 11,6 miljoen mensen een boosterprik ontvangen. Veelal 2 prikken Sinovac (vector) en booster 3de prik Pfizer (mRNA).

@fatsnotbad Mike je zegt dat juist de combinatie vector en mRNA het meest gevaarlijk is, en het de bedoeling is dat iedereen die combinatie krijgt.

De EU heeft 1,8 miljard Pfizer mRNA vaccins ingekocht voor 2022 en 2023 (4 prikken per EU burger). Het lijkt er meer op dat de vaccin toekomst alleen mRNA is (ongeacht welke eerste prik). De vector vaccins zijn door de media bestempeld als niet effectief en veel bijwerkingen, 'mRNA is volgens de media effectiever tegen varianten en veiliger'.

Ik denk echt niet dat iemand die nu Pfizer/Moderna heeft gehad een vector booster krijgt. Ze willen ons juist allemaal met mRNA vaccins injecteren.

In Turkije is vervroegd begonnen met mRNA boosters, omdat de 2 Sinovac prikken (vector) niet voldoende waren om bijvoorbeeld naar de EU te reizen (als ik me niet vergis).
Debunk sprout is wakker...
 
In reactie op je opnerkingen over mRNA vs. vector het volgende:

Het is ontegenzeglijk dat men inzet op mRNA en vector steeds meer wordt uitgefaseerd. De vraag is: wat weten [ZIJ] dat wij niet weten? Volgens mij is het gewoon een stappenplan: het 'bouwpakkket' is vector + mRNA of andersom en daarna gewoon verder spuiten met mRNA. We hebben volgens deze theorie dus allebei gelijk.

Mike
 
Cognitieve dissonantie : “Het leed dat Corona heet.”

Cognitieve dissonantie is de psychologische stress die iemand ervaart wanneer men wordt geconfronteerd met tegenstrijdige overtuigingen, ideeën of waarden die recht tegenover de eigen overtuigingen staan waardoor het mogelijk is je uit de realiteit te onttrekken en je veilig te wanen in je eigen overtuiging.

 
In reactie op je opnerkingen over mRNA vs. vector het volgende:

Het is ontegenzeglijk dat men inzet op mRNA en vector steeds meer wordt uitgefaseerd. De vraag is: wat weten [ZIJ] dat wij niet weten? Volgens mij is het gewoon een stappenplan: het 'bouwpakkket' is vector + mRNA of andersom en daarna gewoon verder spuiten met mRNA. We hebben volgens deze theorie dus allebei gelijk.

Mike
Mike waar baseer je dit op? Uitsluiten doe ik het zeker niet, maar zonder bewijs ga ik er niet in mee.
 
En hier is het gevraagde bewijs:










Mike
 
V.S. landverraad, corruptie, verkiezingsfraude en mensenhandel: Binnenkort in dit theater!!

Je hoort en leest er nog weinig over maar bij dotcom.radio volgen wij nog steeds de “Q anon” agenda. Wij zijn steeds hoopvol gebleven over de afloop van deze crisis ondanks de vaccinatie waanzin, de lochdown in Oostenrijk en wereldwijde apartheid agenda voor de ongevaccineerde, ondanks de economische malaise, ondanks de in aanbouw zijnde quarantaine kampen, en ondanks de ontslagen wereldwijd. Wij vertrouwen op het plan, een vertrouwen en plan niet gestoeld op werkeloos toezien maar onderzoeken, informeren, demonstreren en waar mogelijk actie ondernemen !! Onderstaande een kijk op de komende gebeurtenissen door Mike.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.923
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan