Dotcom Radio

Naar aanleiding van de radio uitzending @fatsnotbad
Het zogenaamde grid patroon is geen aanwijzing dat HAARP verantwoordelijk is voor de aardbevingen op La Palma.

Het grid patroon komt door de afronding van de coördinaten op honderdsten decimalen!

Hier de precieze 3D locatie van de aardbevingen op La Palma (GEEN grid patroon):

Voorbeeld: op een 10cm bij 10cm vlak ga je coördinaten uitzetten met een precisie van 1cm (millimeters rond je af naar centimeters), dan worden dus alle gemeten coördinaten uitgelijnd op een centimeter grid!

Zie ook de uitleg in deze video:

 
Dat is niet het punt dat ik probeerde te maken in de uitzending, sprout. Mij maakt het niet uit of die aardbevingen nu wel.of niet in een roosterpatroon voorkomen. Je gaat mij echter niet vertellen dat dit een natuurlijk fenomeen is. Hoe is het mogelijk dat slapende vulkanen ineens overal ter wereld actief worden? Hoe ze het doen weet ik niet precies, dat mag jij uitvogelen.

Mike
 
Is een beetje angst niet hartstikke gezond ?

Vele malen als ik iets lees denk ik; “Kan ik daar wat mee? Zoals deze opmerking; “Ik ga wel gewoon even door met leven. Er wordt al op zoveel vlakken angst gezaaid. En als dit echt zo is dan zien we ’t wel gebeuren. Anders leef je evengoed weer niet maar wordt je geleefd … door je angst”.

 
Dat is niet het punt dat ik probeerde te maken in de uitzending, sprout. Mij maakt het niet uit of die aardbevingen nu wel.of niet in een roosterpatroon voorkomen. Je gaat mij echter niet vertellen dat dit een natuurlijk fenomeen is. Hoe is het mogelijk dat slapende vulkanen ineens overal ter wereld actief worden? Hoe ze het doen weet ik niet precies, dat mag jij uitvogelen.

Mike
Ik weet niet of dat zo is eerlijk gezegd. Er zijn iets van 600 actieve vulkanen op de wereld en jaarlijks zijn er ca. 60 uitbarstingen. Nu lijkt het dat het er meer zijn omdat we erop letten, onder een vergrootglas wordt alles groter. Maar misschien zijn het er inderdaad meer, of van een andere soort, ik weet het niet.
 
Naar aanleiding van de radio uitzending @fatsnotbad
Het zogenaamde grid patroon is geen aanwijzing dat HAARP verantwoordelijk is voor de aardbevingen op La Palma.

Het grid patroon komt door de afronding van de coördinaten op honderdsten decimalen!

Hier de precieze 3D locatie van de aardbevingen op La Palma (GEEN grid patroon):

Voorbeeld: op een 10cm bij 10cm vlak ga je coördinaten uitzetten met een precisie van 1cm (millimeters rond je af naar centimeters), dan worden dus alle gemeten coördinaten uitgelijnd op een centimeter grid!

Zie ook de uitleg in deze video:



Prachtige analyse dat dit ontstaat door de meetmethode, onbeantwoord blijft de vraag waarom we dit patroon niet terug zien bij andere actieve vulkanen zoals in de video getoond werd? Ik ga ze allemaal niet bezoeken, ...
 
Prachtige analyse dat dit ontstaat door de meetmethode, onbeantwoord blijft de vraag waarom we dit patroon niet terug zien bij andere actieve vulkanen zoals in de video getoond werd? Ik ga ze allemaal niet bezoeken, ...
Je beantwoord zelf je eigen vraag.
Met deze meetmethode zie je dat grid patroon dus overal ter wereld terug!

Het is dus niet zoals jij beweerd in de laatste dotcom radio uitzending dat deze aardbevingen daadwerkelijk in grid voorkomen en dat alleen komt door een onnatuurlijke oorzaak. Het komt namelijk door de afronding van de coördinaten op honderdsten decimalen.

Nog een voorbeeld vergelijking:
Bij een snelheidscontrole meet je snelheden en deze rond je af op tientallen. 86km/u wordt 90km/u en 54km/u wordt 50km/u enzovoort. Als je de meetresultaten vervolgens uit gaat zetten in een staafdiagram krijg je vreemd geblokt beeld waarin het lijkt of dat iedereen alleen maar op tientallen km/u precies reed. Je zult namelijk alleen maar staven zien bij de tientallen 40, 50, 60km/u etc. Dit wil niet zeggen dat er niemand een snelheid daartussenin had. Dit is enkel het gevolg van afronding op tientallen.

Van deze site komt de "grid patroon theorie". Die dus alleen het gevolg is van afronding op honderdsten van decimalen. Kijk zelf maar eens rond en klik de meetpunten aan, de link geeft jammer genoeg alleen de aardbevingen van de laatste 48uur weer (als de site aardbevingen van de laatste maanden op die kaart weer zou geven zou het grid patroon nog vele malen duidelijker zijn).

Hawaii hetzelfde "grid patroon" door de afronding op honderdsten decimalen:
EQ hawaii 00.jpg

Kreta hetzelfde "grid patroon" door de afronding op honderdsten decimalen:
EQ crete 00.jpg

EQ crete 01.jpg
Laatste nogmaals Kreta en meetpunt aangeklikt.
Coördinaten: Location: 35.16 N ; 25.23 E

De rij daaronder is 35.15 N de rij daaronder 35.14 N etc. Afrondingen op honderdsten decimalen dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp dat dit tegen Henk gericht is en niet tegen mij, want ik heb het niet gehad over 'grid-patronen'. Ik zie echter well patronen, grid of geen grid. Ik zie ineens overal vulkanen ontwaken en je weet dat het door [HEN] wordt veroorzaakt als ze het toeschrijven aan 'klimaatverandering'. Is het niet veel interessanter om dat eens te onderzoeken, sprout? Ik zie te vaak dat je je aandacht richt op het debunken van alternatieve theorieen i.p.v. de boosaardige agenda te helpen doorzien dat over de hele wereld wordt uitgerold. Verspil je tijd niet en denk mee!

Mike
 
Je beantwoord zelf je eigen vraag.
Met deze meetmethode zie je dat grid patroon dus overal ter wereld terug!

Het is dus niet zoals jij beweerd in de laatste dotcom radio uitzending dat deze aardbevingen daadwerkelijk in grid voorkomen en dat alleen komt door een onnatuurlijke oorzaak. Het komt namelijk door de afronding van de coördinaten op honderdsten decimalen.

Nog een voorbeeld vergelijking:
Bij een snelheidscontrole meet je snelheden en deze rond je af op tientallen. 86km/u wordt 90km/u en 54km/u wordt 50km/u enzovoort. Als je de meetresultaten vervolgens uit gaat zetten in een staafdiagram krijg je vreemd geblokt beeld waarin het lijkt of dat iedereen alleen maar op tientallen km/u precies reed. Je zult namelijk alleen maar staven zien bij de tientallen 40, 50, 60km/u etc. Dit wil niet zeggen dat er niemand een snelheid daartussenin had. Dit is enkel het gevolg van afronding op tientallen.

Van deze site komt de "grid patroon theorie". Die dus alleen het gevolg is van afronding op honderdsten van decimalen. Kijk zelf maar eens rond en klik de meetpunten aan, de link geeft jammer genoeg alleen de aardbevingen van de laatste 48uur weer (als de site aardbevingen van de laatste maanden op die kaart weer zou geven zou het grid patroon nog vele malen duidelijker zijn).

Hawaii hetzelfde "grid patroon" door de afronding op honderdsten decimalen:
Bekijk bijlage 4916

Kreta hetzelfde "grid patroon" door de afronding op honderdsten decimalen:
Bekijk bijlage 4918

Bekijk bijlage 4919
Laatste nogmaals Kreta en meetpunt aangeklikt.
Coördinaten: Location: 35.16 N ; 25.23 E

De rij daaronder is 35.15 N de rij daaronder 35.14 N etc. Afrondingen op honderdsten decimalen dus.
Nog even dit, heb je de originele video gezien? Daar bekeek de maker enkele andere vulkanen waar dit grid patroon NIET te zien was. Ik ga ze allemaal niet bekijken maar hoeveel heb jij er nu onderzocht? Heb je niet toevallig gekeken naar twee vulkanen waar allebei mee gerotzooid wordt? Voor mij is het nog niet duidelijk en ik ga het niet onderzoeken want ik heb geen tijd en prioriteit
 
Nog even dit, heb je de originele video gezien? Daar bekeek de maker enkele andere vulkanen waar dit grid patroon NIET te zien was. Ik ga ze allemaal niet bekijken maar hoeveel heb jij er nu onderzocht? Heb je niet toevallig gekeken naar twee vulkanen waar allebei mee gerotzooid wordt? Voor mij is het nog niet duidelijk en ik ga het niet onderzoeken want ik heb geen tijd en prioriteit


Henk, bedoel je met de originele video de bovenstaande? Waarin 3 minuten desinformatie in een 20 min video zit. Ja, heb die video bekeken.
De maker heeft geen flauw benul van de afronding van de coördinaten dat moge duidelijk zijn.
Hij zaait ook nog eens angst, zie de titel van zijn video "EMERGENCY ALERT FOR LA PALMA!!!! EXTREMELY IMPORTANT!!!! THIS VIDEO COULD SAVE MILLIONS OF LIVES"
Scroll zijn videos terug, zijn hele YouTube kanaal is doom en angst, alles is breaking news klaarblijkelijk.

Op 11:37 in zijn video is hetzelfde grid patroon ook te zien op Kreta. LOL Hij ontkracht zichzelf zonder dat hij het door heeft. 😁 Screenshot van Kreta heb ik ook in mijn vorige post.
Zoals gezegd laat die site alleen de aardbevingen zien van de laatste 48 uur, en op La Palma zijn dat er veel meer dan op Kreta, dus op La Palma is het grid patroon duidelijker zichtbaar (heb ik in vorige reactie ook al gezegd, bij een lage aardbeving frequentie is in het overzicht van de laatste 48 uur op die site dus geen grid te zien).

Op 17:45 bekijkt hij Mexico maar zoomt hij helemaal niet ver in. Tja als je uitzoomt zie je geen grid meer. En bovendien is de aardbeving frequentie daar niet hoog in de laatste 48 uur.

Je neemt liever klakkeloos iets aan van zo'n video dan dat je zelf nadenkt?
Een op feiten gebaseerde verklaring is onzin, maar iemand die zichzelf ontkracht in een sensatie video en niet analytisch nadenkt is waarheid?

Henk, het lijkt erop of je niet eens 5-10minuten serieus gekeken hebt en nagedacht hebt over de informatie die ik in de vorige 2 berichten deel.

Ik geef op, je hebt het niet over de inhoud. Je stelt steeds dezelfde vragen die al meerdere malen beantwoord zijn. En als je verder moet kijken dan wat je zelf denkt, zeg je dat je er niks over op wilt zoeken. De aardbeving 'grid theorie' is 100% ontkracht. Het komt enkel en alleen door de afronding van de coördinaten op honderdsten.

Je hebt een radio show met duizenden luisteraars en hebt een verantwoordelijkheid om enigszins bij de feiten te blijven. Of op zijn minst te zeggen dat je het niet zeker weet.

We zijn in een strijd van goed en kwaad en om zoveel mogelijk mensen 'aan onze kant te krijgen' moeten we geen desinformatie verspreiden dat stoot mensen af.
 
Maar het zou wel heel goed uitkomen als die tsunami nu tot stand komt. Dat alleen vind ik al verdacht.
 
@sprout, je intenties zijn goed en ik ben het met je eens dat je direct op je hoede moet zijn met filmpjes die een duidelijke clickbait-titel hebben. Als programmamakers dragen Henk en ik idd een verantwoordelijkheid om zoveel mogelijk feitelijk juiste informatie te brengen. Henk nadragen dat hij te weinig tijd neent voor factchecking is echter te kort door de bocht van jouw kant. Wij zijn en blijven nl. amateurs en doen dit tussen de bedrijven door. Als we dit fulltime zouden kunnen doen moeten we hier ook een inkomen aan kunnen ontlenen. Op zich is dat helemaal niet zo moeilijk. Als jij en alle andere forumleden en luisteraars van Dotcom Radio elke maand 1 euro zouden doneren aan mij en aan Henk zouden we hier een dagtaak van kunnen maken. Ik heb dit al vaker geopperd, maar tot op heden is er nog niets van gekomen. Wel wil ik.diegenen die vast of sporadisch doneren bedanken voor hun steun. Specifieke dank gaat uit naar Toermalijn voor haar recente bijdrage!

Mike
 
Laatst bewerkt:


Henk, bedoel je met de originele video de bovenstaande? Waarin 3 minuten desinformatie in een 20 min video zit. Ja, heb die video bekeken.
De maker heeft geen flauw benul van de afronding van de coördinaten dat moge duidelijk zijn.
Hij zaait ook nog eens angst, zie de titel van zijn video "EMERGENCY ALERT FOR LA PALMA!!!! EXTREMELY IMPORTANT!!!! THIS VIDEO COULD SAVE MILLIONS OF LIVES"
Scroll zijn videos terug, zijn hele YouTube kanaal is doom en angst, alles is breaking news klaarblijkelijk.

Op 11:37 in zijn video is hetzelfde grid patroon ook te zien op Kreta. LOL Hij ontkracht zichzelf zonder dat hij het door heeft. 😁 Screenshot van Kreta heb ik ook in mijn vorige post.
Zoals gezegd laat die site alleen de aardbevingen zien van de laatste 48 uur, en op La Palma zijn dat er veel meer dan op Kreta, dus op La Palma is het grid patroon duidelijker zichtbaar (heb ik in vorige reactie ook al gezegd, bij een lage aardbeving frequentie is in het overzicht van de laatste 48 uur op die site dus geen grid te zien).

Op 17:45 bekijkt hij Mexico maar zoomt hij helemaal niet ver in. Tja als je uitzoomt zie je geen grid meer. En bovendien is de aardbeving frequentie daar niet hoog in de laatste 48 uur.

Je neemt liever klakkeloos iets aan van zo'n video dan dat je zelf nadenkt?
Een op feiten gebaseerde verklaring is onzin, maar iemand die zichzelf ontkracht in een sensatie video en niet analytisch nadenkt is waarheid?

Henk, het lijkt erop of je niet eens 5-10minuten serieus gekeken hebt en nagedacht hebt over de informatie die ik in de vorige 2 berichten deel.

Ik geef op, je hebt het niet over de inhoud. Je stelt steeds dezelfde vragen die al meerdere malen beantwoord zijn. En als je verder moet kijken dan wat je zelf denkt, zeg je dat je er niks over op wilt zoeken. De aardbeving 'grid theorie' is 100% ontkracht. Het komt enkel en alleen door de afronding van de coördinaten op honderdsten.

Je hebt een radio show met duizenden luisteraars en hebt een verantwoordelijkheid om enigszins bij de feiten te blijven. Of op zijn minst te zeggen dat je het niet zeker weet.

We zijn in een strijd van goed en kwaad en om zoveel mogelijk mensen 'aan onze kant te krijgen' moeten we geen desinformatie verspreiden dat stoot mensen af.


nee we hebben een team waarmee we alles uitzoeken, ik kan nooit 48 uur per dag alles in mijn eentje doen, ik zeg al drie keer "ik zoek het niet uit", geen tijd

De video die je aanhaalt gaat helemaal niet in over direct energie wapens die bestaan en dagelijks gebruikt worden. We wachten op een grote klap, ik weet niet welke het gaat worden We hebben er geen van allen zicht op, wellicht heb je gelijk maar dat komt het toch ergens anders vandaan. Dacht je nu echt als dit het niet wordt dat er dan verder niks gaat gebeuren. Ik roep al die ellende niet af over de mensen, dus die verantwoording kun je mij niet in de schoenen schuiven.
 
@sprout, je intenties zijn goed en ik ben het met je eens dat je direct op je hoede moet zijn met filmpjes die een duidelijke clickbait-titel hebben. Als programmamakers dragen Henk en ik idd een verantwoordelijkheid om zoveel mogelijk feitelijk juiste informatie te brengen. Henk nadragen dat hij te weinig tijd neent voor factchecking is echter te kort door de bocht van jouw kant. Wij zijn en blijven nl. amateurs en doen dit tussen de bedrijven door. Als we dit fulltime zouden kunnen doen moeten we hier ook een inkomen aan kunnen ontlenen. Op zich is dat helemaal niet zo moeilijk. Als jij en alle andere forumleden en luisteraars van Dotcom Radio elke maand 1 euro zouden doneren aan mij en aan Henk zouden we hier een dagtaak van kunnen maken. Ik heb dit al vaker geopperd, maar tot op heden is er nog niets van gekomen. Wel wil ik.diegenen die vast of sporadisch doneren bedanken voor hun steun. Specifieke dank gaat uit naar Toermalein voor haar recente bijdrage!

Mike


Even aanvullen, wat ik doe is al een dagtaak en veel werk blijft gewoon leggen, geen tijd voor. Mike weet hoe vroeg ik s'morgens al post op het Forum. De bijdragen van Marij alleen al; zouden mij een dagtaak opleveren, maar ik krijg van vele tienrallen kanten bijdragen. onbegonnen werk.

Ik heb net een functie ontdekt op het forum die ik nog niet kende "Ignore". ben benieuwd hoe het werkt. Als het net werkt als ontvrienden ben ik tevreden.
 
Welke kant van “de lijn” kies je. Twee keuzes, goed of slecht een beetje fout bestaat niet meer !!

Dat is de vraag die nu de gehele wereld bezighoud, Kies je de kant van het vaccin of ben je anti vaccin? Ben je voor of absoluut tegen, ik weet het nog niet bestaat niet.

1). Je weet dat “de prik” een experiment is.

2). Je denkt dat de prik “een vaccin” is tegen COVID 19

 
Paul Harmans via TG:
1635230326955.png

Verhaal van raster patroon aardbevingen op La Palma komt omdat de site https://www.emsc-csem.org/Earthquake/Map/gmap.php een raster over de kaarten trekt en niet de exacte lokatie weergeeft. De exacte lokatie wordt wel aangegeven op de site https://earthquakes.volcanodiscovery.com/#. Kijk je op EMSC dan zie je dat op kreta ook een raster patroon te zien is, maar ook op meerdere plaatsen waar vele kleine bevingen plaats vinden. Het verhaal van energy weapons, HAARP en Scaler is in diet geval niet waar, maar wordt ondersteund door de kaartopbouw van emsc. Information Warfare.

Ach ja, soms gebeurt het dat we het pas later zien....Vredespijp voor Henk en Sprout?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan