Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 281 van 17-10-2021

Deze week in aflevering 281: verkeerde kant van de lijn? Laatste waarschuwing – Omroepman vraagt vergeving – Preppen is zinloos want, … – Dus jij hebt nog nooit geprotesteerd? – TV serie over Soc. Krediet Systeem – Covid kaartenhuis op instorten – FvD tegen Kartel, jullie zijn acteurs – Video: weet hoe de lijntjes lopen – Massa ontslagen en wake away acties – De dictatuur toont zich, open en bloot – Reeds miljoenen vaccinatie doden volgens rapport – 2,2 miljoen vaccin bijwerkingen – en meer …

 
Enkele reis op de ‘vaccinatie’ trein, naar het derde station ?

Begin dit jaar begon de ‘vaccinatie’ trein te rijden
Vlug vlug, stap in, we kunnen jullie verblijden

Want alleen en uitsluitend bij ons aan boord ben je veilig
tjonge ‘Jonge’ als je hem hoorde was dat heilig

Eèn, twee en huppekee en je kreeg weer de vrijheid
Maar was dit slimheid, bangheid of domheid ?

lees verder

 
Vanmorgen was ik om iets over drie wakker en lag weer wat te bedenken
Rond vier er maar uit, de kachel aanmaken, stukje eten en aan de slag

De grote hit bij de protesten in Frankrijk is sinds 2010 het nummer van HK - On Läche Rien (We geven niet op. Er was een karaoke versie dus aan de slag met rijmen en inzingen. Het was een lastig nummer waar je geen tijd krijgt om adem te halen als je het alleen zingt. Dus wat knippen en plakken

Ruim 6 uurtjes...

 
Vanmorgen was ik om iets over drie wakker en lag weer wat te bedenken
Rond vier er maar uit, de kachel aanmaken, stukje eten en aan de slag

De grote hit bij de protesten in Frankrijk is sinds 2010 het nummer van HK - On Läche Rien (We geven niet op. Er was een karaoke versie dus aan de slag met rijmen en inzingen. Het was een lastig nummer waar je geen tijd krijgt om adem te halen als je het alleen zingt. Dus wat knippen en plakken

Ruim 6 uurtjes...

Echt Super gedaan!
 
Vanmorgen was ik om iets over drie wakker en lag weer wat te bedenken
Rond vier er maar uit, de kachel aanmaken, stukje eten en aan de slag

De grote hit bij de protesten in Frankrijk is sinds 2010 het nummer van HK - On Läche Rien (We geven niet op. Er was een karaoke versie dus aan de slag met rijmen en inzingen. Het was een lastig nummer waar je geen tijd krijgt om adem te halen als je het alleen zingt. Dus wat knippen en plakken

Ruim 6 uurtjes...


Hier vindt je nu de tekst

 
Vanmorgen was ik om iets over drie wakker en lag weer wat te bedenken
Rond vier er maar uit, de kachel aanmaken, stukje eten en aan de slag

De grote hit bij de protesten in Frankrijk is sinds 2010 het nummer van HK - On Läche Rien (We geven niet op. Er was een karaoke versie dus aan de slag met rijmen en inzingen. Het was een lastig nummer waar je geen tijd krijgt om adem te halen als je het alleen zingt. Dus wat knippen en plakken

Ruim 6 uurtjes...


Net een WhatsApp naar een collega DJ bij de oude radiozender waar vroeger dotcom.radio uitgezonden werd en ik meer als 25 jaar heb gedraaid met de mededeling dat ik dit liedje heb gemaakt

Dart bericht heb ik ook verzonden in een mail naar enkele collega's en de voorzitster van de Franse radio waar ik draai met de mededeling dat ik het volgende week in mijn programma ga draaien.

Zijn benieuwd naar de reacties, ...
 
De eerste reactie is al binnen van FDL radio hier in Frankrijk

Hallo Henk,
Dank u voor uw bericht. Ik weet niet zeker of ik de bedoeling begrijp... Je wilt ons alleen informeren, toch?
Ik laat de andere ontvangers je antwoorden als ze dat willen.
Van mijn kant ben ik van mening dat het bij uw deelname aan de radio om een muzikale show gaat en dat deze niet bedoeld is als politiek instrument. Ik spreek geen oordeel uit over de tekst of de ideeën, maar ik vind dat dit niet thuishoort op FDL. We zijn een amusementsradio en dat is prima.

Nog een prettige dag,


Mijn reactie

Ik begrijp dat we een entertainment station zijn maar als je alle protestliedjes van de playlist haalt die elke radio over de gehele wereld uitzend, ook fdl, dan vallen er heel wat grote hits af, dus mogen jullie dit van mij in de vergadering brengen om een standpunt uit te spreken. Het gaat over miljoenen doden, dat is niet iets waar je de ogen voor kan sluiten.

Noot: de reactie komt van een dame die in elk bericht verteld dat mondkapje en het Pass Sanitaire verplicht is, in elk bericht !!
 
Chicago begint met het plaatsen van politieagenten op “onbetaald-verlof” status tijdens discussie over vaccins

The Hill bevestigt dat het Chicago Police Department is begonnen met het plaatsen van agenten op onbetaald verlof in de nacht van maandag op dinsdag omdat zij zich niet houden aan het Covid-mandaat van het departement om vaccinatie bekend te maken.

 
Beste Mike en Henk,
Gisteren heb ik de aflevering van afgelopen zondag nog een keer met mn dochter beluisterd (voor mij was dat de derde keer). Weer een hele boel goede informatie. Ik wil jullie laten weten dat ik heel dankbaar ben dat jullie die informatie met ons delen. Mike ook mbt de ontwormers en in het bijzonder IVM. Ik voel me nu opgewassen, zowel geestelijk als fysiek, voor wat komen gaat (voor zover ik dat in kan schatten).
Henk, ik vroeg me af of je je niet ook een link op je site kan zetten waar mensen wat kunnen doneren, ook gezien je extra inkomsten die je nu mist. En Mike, ik heb al een poos geen update gezien in de topic "donaties" Gaat dat nog naar wens?
Ik denk dat jullie inzet beloond mag worden, het lijkt me zowat een full-time job.

Helly.
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben allebei een enkele verharde weg met een groot bord. Gesponsord door de EU, tweebaans en je mag er 70 km p/uur. En zo gauw de politie ziet dat je een buitenlander bent wordt je gecontroleerd
Is in 1 van die 2 landen die zus van Merkel president?
 
Beste Mike en Henk,
Gisteren heb ik de aflevering van afgelopen zondag nog een keer met mn dochter beluisterd (voor mij was dat de derde keer). Weer een hele boel goede informatie. Ik wil jullie laten weten dat ik heel dankbaar ben dat jullie die informatie met ons delen. Mike ook mbt de ontwormers en in het bijzonder IVM. Ik voel me nu opgewassen, zowel geestelijk als fysiek, voor wat komen gaat (voor zover ik dat in kan schatten).
Henk, ik vroeg me af of je je niet ook een link op je site kan zetten waar mensen wat kunnen doneren, ook gezien je extra inkomsten die je nu mist. En Mike, ik heb al een poos geen update gezien in de topic "donaties" Gaat dat nog naar wens?
Ik denk dat jullie inzet beloond mag worden, het lijkt me zowat een full-time job.

Helly.
Hoi Helly, dank voor je complimenten! Mocht je willen doneren, dan kun je gebruik maken van de donatieknoppen op de homepage of je kunt mij mailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Beste Mike en Henk,
Gisteren heb ik de aflevering van afgelopen zondag nog een keer met mn dochter beluisterd (voor mij was dat de derde keer). Weer een hele boel goede informatie. Ik wil jullie laten weten dat ik heel dankbaar ben dat jullie die informatie met ons delen. Mike ook mbt de ontwormers en in het bijzonder IVM. Ik voel me nu opgewassen, zowel geestelijk als fysiek, voor wat komen gaat (voor zover ik dat in kan schatten).
Henk, ik vroeg me af of je je niet ook een link op je site kan zetten waar mensen wat kunnen doneren, ook gezien je extra inkomsten die je nu mist. En Mike, ik heb al een poos geen update gezien in de topic "donaties" Gaat dat nog naar wens?
Ik denk dat jullie inzet beloond mag worden, het lijkt me zowat een full-time job.

Helly.

Ik denk dat mijn probleem maar tijdelijk is. belastingen zijn niet in te calculeren zeker als ondernemer en je dat jaar 2019 een geschil had wat in 2020 opgelost (leek) Als dan teven de Franse belastingdient de ontrierend goed belasting naar mijn Nederlandse adres stuurt waar ik niet meer woon en de huurders geven het niet door, dan komt alles op een hoop. Ze moeten maar even wachten in NL. Maar bedankt voor de complimenten.
 
Sponsort Eric Clapton een groep muzikanten om Vaccin Scepticisme te verspreiden?

Bijwerkingen van vaccins, verwondingen en sterfgevallen worden al tientallen jaren gemeld. Ook over de COVID-vaccins wordt nog steeds gerapporteerd, onder meer door muzieklegende Eric Clapton die zich zeer duidelijk heeft uitgelaten over zijn traumatische ervaring. Een paar maanden geleden kondigde Clapton ook aan dat hij weigerde op te treden op plaatsen die een bewijs van COVID-vaccinatie vereisen. Nu financiert hij naar verluidt muzikanten om de risico’s van vaccins onder de aandacht te brengen, wat Rolling Stone magazine niet alleen interpreteert als “het spuien van vaccinatie-onzin – hij financiert het ook”.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan