Dotcom Radio

De waarheid is dat we allemaal niet goed genoeg weten waar we over praten. Zo lang geen van ons exact weet hoe [ZE] dit precies flikken tasten we allemaal in het duister en blijft het giswerk. Vandaar dat ik aandrong niet op het over elkaar heen buitelen over details, maar juist uitzoeken wat en hoe dit gebeurt. Deze 'plotselinge' vulkaanerupties zijn geen toeval, rooster of geen rooster!

Mike
 
Nog een berichtje van Paul hierover:

Tsja, zo leer je elke dag weer wat. Het blijft natuurlijk vreemd dat een website waarop aardbevingen worden weergegeven op een gegeven moment maar een raster over de aardbevingszwerm trekt waarbij alles mooi op verticale en horizontale lijnen wordt gezet. Net zoiets als de files en wegwerkzaamheden op de wegen weergeven, maar omdat het er zoveel zijn plaats je ze op een raster.

Als je nooit berichten plaatst kun je ook nooit op je bek gaan, maar als je dat wel doet dan kun je er een keer naast zitten en daar leer je weer van, dus toegeven dat je fout zat, in het vervolg beter opletten en onderzoeken en wellicht een dag of wat wachten of er meerdere oplossingen voor iets dergelijks worden gevonden.
 
Nog een berichtje van Paul hierover:

Tsja, zo leer je elke dag weer wat. Het blijft natuurlijk vreemd dat een website waarop aardbevingen worden weergegeven op een gegeven moment maar een raster over de aardbevingszwerm trekt waarbij alles mooi op verticale en horizontale lijnen wordt gezet. Net zoiets als de files en wegwerkzaamheden op de wegen weergeven, maar omdat het er zoveel zijn plaats je ze op een raster.

Als je nooit berichten plaatst kun je ook nooit op je bek gaan, maar als je dat wel doet dan kun je er een keer naast zitten en daar leer je weer van, dus toegeven dat je fout zat, in het vervolg beter opletten en onderzoeken en wellicht een dag of wat wachten of er meerdere oplossingen voor iets dergelijks worden gevonden.
Ter overdenking, een aardbeving, op deze plaats als het waar is, dan kan elke seconde tellen. hoezo wachten, geen wel doordachte opmerking met alle respect maar bedankt voor het meedenken.

Ik had voor de uitzending op dotcom dit al gedeeld op het forum inclusief drie updates14 uur voor de opname


Daar kwamen ook geen reactie op had ik nog nagezien.

Daarna ga ik weer verder met de honderden mails, RSS feeds, etc, etc en zaterdag was het ook nog F1

Ik kwam net van de demonstratie terug dus dan loop je ruim een halve dag achter en de podcast moet ook nog even nagelopen worden zodat je een klein beetje een verhaal lijn krijgt en niet van de hak op de tak.

Na de podcast een 3/4 uur voor montage en promotie en weer weg.

Drie weekjes alleen in huis, koken, de was en wat schoonmaak werk, want mijn vrouw zal niet kunnen zeggen; "het is goed dat ik er weer ben", ook nog even 100 m2 leemgrond omgespit voor het komende voorjaar.

Bovendien ben ik mij heel goed bewust wat ik schrijf en de laatste jaren heb ik al drie mensen gehad die me wel eens zouden komen verbouwen 2 x naar aanleiding van 1400 jaar inteelt en geweld bij de Islam en dan natuurlijk de grote bek van Wouter en 1 x de politie (gendarmerie) aan de deur
 
Groenten consumptie EU, Nederland scoort laag,

Maar de meeste volwassenen beseffen al snel dat ze heel gezond zijn en dat er een aantal geweldige manieren zijn om heerlijke groenten te koken. De hoeveelheid groenten die iemand nodig heeft, hangt af van de leeftijd en het geslacht. Maar gemiddeld is dit ongeveer 240 gram per volwassene per dag of 87,6 kg per jaar.

 
Groenten consumptie EU, Nederland scoort laag,

Maar de meeste volwassenen beseffen al snel dat ze heel gezond zijn en dat er een aantal geweldige manieren zijn om heerlijke groenten te koken. De hoeveelheid groenten die iemand nodig heeft, hangt af van de leeftijd en het geslacht. Maar gemiddeld is dit ongeveer 240 gram per volwassene per dag of 87,6 kg per jaar.

Ik draag bij aan de lage groenten consumptie, ik eet ze helemaal niet😀
 
Moeten we in verband met HAARP ook letten op onze 'dode' vulkanen?

 
Deze week is Sander weer op bezoek en deze keer een 'werk' vakantie. Bamboe zagen voor een nieuw bonen klimrek en de bladeren als compost op de grond. Vanochtend bladeren en humus in het bos verzameld voor de tuin. Over een paar weken weer want er liggen nog onvoldoende bladeren.

Vanmiddag collega permacultuur tuin bezocht, wat planten en veel zaden mee gekregen en weer verschillende zaken geleerd, Morgen gaat de planten in de grond voor het komende voorjaar.

Niet veel tijd gehad voor dotcom.radio, maar heb al wel een idee voor zondag.

Als er nog iets speciaals is gebeurd laat het me weten want niet veel tijd (lees prioriteit).

Als je op dit moment de kennis in huis hebt als gast dan moet je daar gebruik van maken
 
Deze week is Sander weer op bezoek en deze keer een 'werk' vakantie. Bamboe zagen voor een nieuw bonen klimrek en de bladeren als compost op de grond. Vanochtend bladeren en humus in het bos verzameld voor de tuin. Over een paar weken weer want er liggen nog onvoldoende bladeren.

Vanmiddag collega permacultuur tuin bezocht, wat planten en veel zaden mee gekregen en weer verschillende zaken geleerd, Morgen gaat de planten in de grond voor het komende voorjaar.

Niet veel tijd gehad voor dotcom.radio, maar heb al wel een idee voor zondag.

Als er nog iets speciaals is gebeurd laat het me weten want niet veel tijd (lees prioriteit).

Als je op dit moment de kennis in huis hebt als gast dan moet je daar gebruik van maken
Succes henk. Hier in Portugal ook druk aan t planten. De spruitjes en vele koolsoorten, spinazie zijn deze week grotendeels de grond in gegaan. Aankomende week gaan we de tunnelkas in gebruik nemen voor de kwetsbaardere gewassen. Benieuwd.
Happy planting 🌾🍃🎋🍁
 
Succes henk. Hier in Portugal ook druk aan t planten. De spruitjes en vele koolsoorten, spinazie zijn deze week grotendeels de grond in gegaan. Aankomende week gaan we de tunnelkas in gebruik nemen voor de kwetsbaardere gewassen. Benieuwd.
Happy planting 🌾🍃🎋🍁
Ik moet helaas nog meegaan met het seizoen, jullie kunnen heel het jaar door van alles kweken
 
Nu we elke week aan het staken zijn voor de vrijheid, hoe moet er dat dan gaan uitzien, wat wil ik en wat niet? Hoofd onderwerp komende zondag op dotcom.radio dan ook de vraag;


"Hoe zie ik de ideale wereld?"​

 
Nu we elke week aan het staken zijn voor de vrijheid, hoe moet er dat dan gaan uitzien, wat wil ik en wat niet? Hoofd onderwerp komende zondag op dotcom.radio dan ook de vraag;


"Hoe zie ik de ideale wereld?"​


oeps, ik had een explosie aan geen reacties verwacht, niet eentje dus !! (?)
 
Nu we elke week aan het staken zijn voor de vrijheid, hoe moet er dat dan gaan uitzien, wat wil ik en wat niet? Hoofd onderwerp komende zondag op dotcom.radio dan ook de vraag;


"Hoe zie ik de ideale wereld?"​

Ik open zojuist deze topic en zie jou vraag met nog geen reacties, laat ik dan maar de eerste zijn.
hadden we hier trouwens niet ooit eens een topic over geopend?:unsure:

Afin, Ik zie de ideale wereld het liefst zo:
dat er genoeg voedsel is voor iedereen want dat is er.
Voor elk gezin ruime woonplek dus niet in flatjes en rijtjeshuizen maar echt huizen met stuk land want die ruimte is er! Veel meer platteland terughalen.
ieder volk zoveel mogelijk op z’n eigen plekje( landje)
Christendom als enige religie in (west) europese landen.
Schone energie, kernenergie
Onderwijs, bezem door! ( bovenwijs oid noemen ipv ONDER-wijs ) Alle soros boeken vernietigen! leren vanuit intrinsieke motivatie vh kind zonder een standaard. Het kunnen vh kind staat centraal en niet bijv de Cito. Liefst veel buitenonderwijs en meer praktijkgericht.

Geld drukken uiteraard uit de ban doen, alternatief sowieso terug naar de goud(zilver standaard maar hoe en wat precies vul maar aan..zelf nog niet goed over nagedacht en gevolgd.
De Zorg mag ook iemand nog aanvullen.
 
Dat is niet het punt dat ik probeerde te maken in de uitzending, sprout. Mij maakt het niet uit of die aardbevingen nu wel.of niet in een roosterpatroon voorkomen. Je gaat mij echter niet vertellen dat dit een natuurlijk fenomeen is. Hoe is het mogelijk dat slapende vulkanen ineens overal ter wereld actief worden? Hoe ze het doen weet ik niet precies, dat mag jij uitvogelen.

Mike

Overzicht aantal vulkanen wereldwijd per jaar van 1991-2021:


Interessant om te lezen:
Has volcanic activity been increasing?

Historische uitbarstingen op La Palma (die bekend zijn en die aangetoond zijn door geologisch onderzoek):
 
5 tot 11 jaar nu ook het vaccin: Ook onschuldige kinderen worden verminkt en gedood !!

Je ziet het op de protestborden terug bij de protest manifestaties in Frankrijk, dat volwassenen zo in en in dom zijn om zich te laten vaccineren met een experimentele mRNA gifbom, maar kom niet aan de kinderen !! En dat is precies wat er nu staat te gebeuren en vaak met volledige toestemming van de gehersenspoelde ouders !! Ik hoop dat deze ouders nadien, als ze waarheid ontdekken, nog de motivatie kunnen vinden om verder te leven, …

 
En ik zie mijn / onze ideale wereld als volgt;

Waar mannen weer echte mannen zijn. En vrouwen weer echte vrouwen. Dus sterk en krachtig voor de mannen. En liefdevol en zorgzaam voor de vrouwen.

Genoeg eerlijk, schoon en zuiver eten en drinkwater voor iedereen.

Onderwijs waar kinderen daadwerkelijk levenservaring opdoen en verbinding maken met zichzelf en hun omgeving.
Handenwerk moet weer terug en al die onnodige kantoor baantjes moeten verdwijnen. En t zal lokaal georganiseerd moeten worden. Waarom je eten bijv. uit Australia halen, dan maar geen kiwi’s op je menu (of haal ze uit Portugal want hier bloeien en groeien ze bij ons in de tuin).

Belasting afschaffen. Geld zal een noodzakelijk iets blijven of iig een ruil-en/of betaalmiddel.

Waar de zorg ook echt weer ZORG wordt en geen Rockefeller melkkoe.

Waar de mensen zorg dragen voor zichzelf en elkaar. Waar geen democratie, dictaturen etc. rondwaren, maar waar eerlijke besluitvorming bestaat. Mensen beloond worden voor goed gedrag en tja, wanneer t dan wel misgaat er gekeken wordt wat de grondslag is waarom iemand de fout ingaat. En daar de focus opleggen en niet op t meteen straffen en opsluiten.

Een mooie liefdevolle ideale wereld. Ik voel in elke vezel van mijn lijf dat we, doordat we door deze ontzettend donkere tijd gaan, straks mogen genieten in iets prachtigs. Waar samen ook echt samen is.
Verbindingen ook echte verbindingen zijn. Waar t eten en drinken dus gezond is. En de zorg echt de zorg wordt.

Ik zal blijven strijden om hier te komen. Zal nooit buigen voor dat wat er zich nu ontvouwt. No compliance, maar juist met rechte rug door. Moet ik vechten om hier te komen, dan zal ik vechten. Moet ik stil blijven, dan zal ik stil blijven. Maar dat deze spirituele eindstrijd zich nu aan t ontvouwen is, wij met zijn allen wakker zijn heeft iets te betekenen. Laten wij samen verenigen en samen zorgen dat t duister niet wint en t licht kan blijven schijnen!
In liefde, maar als t moet met een gevecht.

Sandra
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.845
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan