Coronavirus

Mijn volgende brief richting VWS:

De heer Munters schrijft dat het ministerie van VWS geen documenten kan aandragen om informatie te verschaffen over isolatie van het Sars-Cov-2 virus en de mortaliteit/besmettelijkheid daarvan, alsmede een vergelijking van sars-cov-2 met andere virussen. Ik zie het ook niet als mijn plicht om de sites van het ECDC, de Gezondheidsraad en overige sites die hij noemt uit te gaan pluizen. Als deze data niet aangereikt kan worden, ontbreekt het fundament onder het beleid en is er sprake van zwaar falen van VWS.

De heer Munters geeft aan dat de PCR-test internationaal als gouden standaard wordt gezien en daarom als basis dient voor andere testen. Waarom geldt de PCR als gouden standaard als het CDC de volgende zaken aangeeft[1]:

Detection of viral RNA may not indicate the presence of infectious virus or that 2019-nCoV is the causative agent for clinical symptoms.
Oftewel: Waarneming van viraal RNA hoeft niet aan te geven dat er een besmettelijk virus is of dat het virus de oorzaak is voor de klinische symptomen.

en

This test cannot rule out diseases caused by other bacterial or viral pathogens.
Oftewel de test kan niet ziektes uitsluiten die door andere bacteriële of virale pathogenen zijn veroorzaakt.

De PCR is dus niet geschikt als diagnosemiddel en de daarop gebaseerde tests dus ook niet.

Test- en quarantaineplicht, zoals gebruikelijk volgens RIVM-richtlijnen in strijd met de onschendbaarheid van persoon[2] en vrije verplaatsing van personen[3]. Waarom voert VWS beleid in strijd met het UVRM?

Social distancing en bedrijfssluiting zijn een forse inbreuk in persoonlijke aangelegenheden[4]. Het UVRM gaat boven de grondwet, dus VWS is illegaal bezig.

Er is metadata bekend van 60 experimenten, waaruit de effectiviteit van Covid duidelijk blijkt[5]. Waarom kijkt het ministerie daar niet naar of is dat geen ‘algemene medische wetenschap’?

Er is weinig grootschalig onderzoek gedaan naar de effectiviteit van mondkapjes tegen covid, maar deze studie[6] concludeert dat er weinig verschil is in besmettingsgevaar tussen maskerdragers en niet-maskerdragers.



[1] https://www.fda.gov/media/134922/download, bladzijde 38
[2] https://wetten.overheid.nl/jci1.3:c:BWBV0001008&artikel=3&z=1948-12-10&g=1948-12-10
[3] https://wetten.overheid.nl/jci1.3:c:BWBV0001008&artikel=13&z=1948-12-10&g=1948-12-10

[4] https://wetten.overheid.nl/jci1.3:c:BWBV0001008&artikel=12&z=1948-12-10&g=1948-12-10
[5] https://ivmmeta.com/
[6] https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33205991/
 
Wat zijn reverse transcriptase en polymerase (van de RT-PCR-test)?
Reverse-transcriptase (RT) is een enzym dat RNA in copy- of complement DNA kan omzetten, reverse-transcriptie genoemd.
Een polymerase is een enzym (EC 2.7.7.6/7/19/48/49) dat lange ketens of polymeren van aminozuren of nucleotiden synthetiseert.

Opmerkelijk:
Een polymerase van de thermofiele bacterie, Thermus aquaticus (Taq) (PDB 1BGX[1], EC 2.7.7.7) wordt gebruikt bij de polymerasekettingreactie (PCR).

Een enzym (Oudgrieks: ἐν en in, ζύμη zúme gist) is een macromoleculaire katalysator die een specifieke chemische reactie in of buiten een cel kan laten verlopen. Het enzym maakt de reactie mogelijk of versnelt de reactie, zonder daarbij zelf te worden verbruikt of van samenstelling te veranderen.


Welke chain reaction tussen de enzymen moet de RT-PCR blootleggen?
Zou de RT-PCR in plaats van griep/covid/hooikoorts genetische modificatie meten?
Dat het satanisch occultisme is?
 
Laatst bewerkt:

Het is een gevleugeld gezegde: ‘Doe je eigen onderzoek’. Tatjana Klomp, moeder van vier kinderen, ging in officiële publicaties van CBS en RIVM op zoek naar antwoorden op haar vragen. Het resultaat van haar onderzoek is een rapport van 39 pagina’s. We geven hier het voorwoord weer, gevolgd door een link naar de pdf van het hele document.



Dit document is ontstaan vanuit een eigen onderzoek van cijfers, wetten, medische- en overheidsdocumenten, gerelateerd aan Covid-19.
Er zijn een paar redenen die mij hebben doen besluiten om dit document te maken.


1. Een wetgeving die in werking is getreden nu Covid-19 een A-status heeft gekregen
2. Het voornemen van overheden om als volgende fase kinderen te gaan vaccineren
3. De eenzijdige berichtgeving van de media. Waardoor veel mensen te eenzijdig geïnformeerd hun keus maken
4. De oplopende (soms zeer ernstige) bijwerkingen van de vaccins

 
De belangrijkste bescherming voor deze kwetsbare groep zal echter moeten komen uit een hoge vaccinatiegraad in de algemene bevolking, benadrukt Bram Goorhuis.


Er is een nieuwe behandeling voor de een half tot één miljoen Nederlanders die ondanks vaccinaties geen sterke afweer tegen corona kunnen opbouwen. „Toen ik hoorde dat ik ook na mijn vaccinatie geen antistoffen had, was ik van het padje af.”




 
De belangrijkste bescherming voor deze kwetsbare groep zal echter moeten komen uit een hoge vaccinatiegraad in de algemene bevolking, benadrukt Bram Goorhuis.


Er is een nieuwe behandeling voor de een half tot één miljoen Nederlanders die ondanks vaccinaties geen sterke afweer tegen corona kunnen opbouwen. „Toen ik hoorde dat ik ook na mijn vaccinatie geen antistoffen had, was ik van het padje af.”




Zit achter betaalmuur :-(

Weet jij welk medicijn ze noemen?
 
Zit achter betaalmuur :-(

Weet jij welk medicijn ze noemen?
Edson (hij wil niet met zijn achternaam in de krant) is de eerste coronapatiënt in het Erasmus MC die een behandeling krijgt met zogeheten monoklonale antistoffen. Omdat hij in 2014 een niertransplantatie kreeg – en zijn lichaam die nieuwe nier niet moet afstoten – slikt hij afweerremmende medicijnen. Hoewel Edson volledig gevaccineerd is tegen corona, maakt zijn lichaam helemaal geen antistoffen, waardoor hij eerder die week alsnog in het ziekenhuis belandde met Covid.

Mensen met stoornissen in hun afweer, de kwetsbaarste groep in de coronapandemie, zijn met prioriteit al vroeg volledig gevaccineerd tegen Covid
 
Dat weet iedereen dit "virus" Is hoog begaafd,
Het kijk klok, houdt zich aan grenzen, gaat muilkorven uit de weg, en blijft uit de buurt van test en vax straten, gaat nooit mee in het oV of een vliegtuig.
🄼🄰🄰🅁 🄸🄺 🄱🄴🄽 🄽🄰🅃🅄🅄🅁🄻🄸🄹🄺 🄼🄰🄰🅁 🄴🄴🄽 🅆🄰🄿🄿🄸🄴 🄴🄽 🄲🄾🄿🄻🄾🅃 🄳🄴🄽🄺🄴🅁 🤣🤣🤣
 
Dat weet iedereen dit "virus" Is hoog begaafd,
Het kijk klok, houdt zich aan grenzen, gaat muilkorven uit de weg, en blijft uit de buurt van test en vax straten, gaat nooit mee in het oV of een vliegtuig.
🄼🄰🄰🅁 🄸🄺 🄱🄴🄽 🄽🄰🅃🅄🅄🅁🄻🄸🄹🄺 🄼🄰🄰🅁 🄴🄴🄽 🅆🄰🄿🄿🄸🄴 🄴🄽 🄲🄾🄿🄻🄾🅃 🄳🄴🄽🄺🄴🅁 🤣🤣🤣
Ja, en het slaat ook niet genadeloos toe bij medewerkers van een supermarkt maar uiteraard wel in kroegen en cafe's. Oja en vergeet in de buitenlucht op een terras niet, stel je voor dat het daar in je neus waait
 
Geen staaf in je hersenen maar een foto van je iris. Verbetering? Waar is onze privacy?

´SEMIC RF Electronic GmbH - world first, COVID-19 rapid test evaluation within 3 minutes by smartphone eye image recording, software-based, non-invasive, with MultiCam up to 1 million evaluations simultaneously, GDPR data protection, recognizes alcohol, drugs nicotine´
https://www.reuters.com/business/he...ronavirus-targeted-by-german-firm-2021-04-12/
Rollout of eye-scan test for coronavirus targeted by German firm
´A Munich-based company hopes to help usher in a new era of coronavirus testing with an eye scan that, it says, takes just three minutes to identify carriers of the disease and has a hit rate of 95%.´
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.922
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan