Dotcom Radio

Ik moet Roge teleurstellen. Hoe graag ik dit ook wil geloven, Real Raw News is disinfo. Ongetwijfeld wordt er achter de schermen van alles voorbereid, maar zoals we bij alles zien wat de patriots ondernemen: NUL LEKKEN. Het principe achter disinfo is heel simpel: zodra men iets als een feit presenteert, zonder geloofwaardige bronnen of bewijzen, is het disinfo, punt. Dit is in dezelfde categorie als onze Engelse vrienden (Ward, Parkes, Stone e.a.). Sorry to bust your bubble, maar we moeten wel info van disinfo blijven scheiden.

Mike
Dat mag je in de uitzending van volgende week gaan vertellen, van de leegstand in de drie steden van het kwaad kan echter goed mogelijk zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bron niet bekeken


Na afloop van het luisteren naar jullie wekelijkse radio-uitzending heb ik daarop wat meer info, waar deels om werd gevraagd.

Hier een link tav militairy tribunals. Die zijn 'behind the scenes' al volop gaande. De meeste gouverneurs etc zijn nu wel zo'n beetje opgepakt en/of opgeruimd. Nu is men bezig met James Comey van de FBI. Een beroepsleugenaar. Dit komt van mijn contactpersoon uit Minnesota.

Zij bracht ook het nieuws dat de heel staat Tennessee is getest met EBS. Al het internet voor bepaalde tijd down gegaan.



https://realrawnews.com/2021/06/jam..._uy5o01F-bImIBRv48wHBCI-L4XI3R5MjGs0PrxvtDUuY



Voorts vroeg Mike? om wat meer info tav Buckham Palace, Vaticaan en het Witte Huis.

Ik volg meerdere kanalen vanuit het buitenland die druppelsgewijs wat extra info mogen geven. Mel K o.a. een voormalige medewerkster van Trump die vaak verrassende dingen heeft. Wat men onder meer wil (white heads) is straks tijdens EBS en daarmee het nieuws via alle tv-stations, is het live bombarderen of laten afbranden van de drie machtcentra in Londen, Vaticaan en Washington D.C. Daarmee krijgt een ieder meteen het juiste beeld dat het hiermee over en uit is! Buckingham Palace was vorig jaar al geheel leeg, er liep geen wachtparade meer rond aldaar.



Wat Mike ook meldde was dat het geregeld zwarte Chinooks zag. Die zien wij hier ook, al is het de laatste week rustig. Op een gegeven moment zag ik tijdens het wandelen drie van zulke Chinooks over vliegen. Mijn duimen hoog in de lucht ten teken voor hen van herkenning waarmee ze bezig zijn!



Groeten Rogé
Mel K staat bij de Anons gekend als een desinfo artiest
 

dotcom.radio hulp nodig

Donderdag, vrijdag en zaterdag reis ik op en neer naar NL. dotcom.radio voorbereiden is dan ook niet mogelijk, de computer gaat niet eens mee. Zondagochtend is de provider vaak bezig het systeem te updaten. Ik heb dus hulp nodig deze week voor de items. Gebeurd er iets waarvan je denkt dat zou in de uitzending moeten Mail het even naar de(apestaartje)uitdaging(punt)net​

 
Fastly’s wereldwijde internet-meltdown kan een teken zijn van wat komen gaat, …

Op de ochtend van 8 juni gingen tientallen van ’s werelds meest bezochte websites een uur lang offline. Onder de getroffenen waren Amazon, Reddit, PayPal en Spotify, evenals de Guardian, de New York Times en de website van de Britse overheid, gov.uk. Samen verwerken deze websites honderden miljoenen gebruikers.

 
advertentie: Gezocht dwarsliggers

Als je alles wat je wilde zeggen al gezegd hebt, als je alle zaken al belicht hebt vanuit alle denkbare invalshoeken, als je vindt dat het leven geen herhalingsoefening is, als je de deur wordt gewezen omdat je het experimentele genetische ‘vaccin’ weigert, wat kan je dan nog doen behalve deze advertentie te plaatsen?

 
advertentie: Gezocht dwarsliggers

Als je alles wat je wilde zeggen al gezegd hebt, als je alle zaken al belicht hebt vanuit alle denkbare invalshoeken, als je vindt dat het leven geen herhalingsoefening is, als je de deur wordt gewezen omdat je het experimentele genetische ‘vaccin’ weigert, wat kan je dan nog doen behalve deze advertentie te plaatsen?

Nice, waar komt de advertentie vandaan?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan