Dotcom Radio

Vandaag, 26 mei 2021, sta ik precies 300 dagen droog, nog 65 dagen en dan is het een heel jaar - dat zijn nog twee maandjes! Tijd om een update te geven van mijn proces.

Algemeen is bekend in AA-kringen dat stap 4 van de 12 stappen het meest ingrijpend is. Met mijn sponsor hoop ik over 2 weken mijn laatste gesprek hierover te hebben, hij zegt dat ik zo goed als ben 'vlot getrokken'.

Wat houdt dit in in de praktijk? In stap 4 maak je een lijst van je wrokken en angsten in 4 kolommen: wrok/angst - oorzaak - deel van jezelf dat is aangetast - eigen aandeel. Dit stelt je in staat om een objectieve kijk te werpen op je egomanifestatie (lees: je verwonde/beschadigde zelf). Je leert om er met afstand naar te kijken vanuit je ware onverwonde/onbeschadigde zelf i.p.v. je er voortdurend mee te identificeren, denkende dat jij 'nu eenmaal zo bent'.

Dat is exact wat ik ervaar. Ik ben nu bijna 10 maanden alcoholvrij en ik vind het tijd om terug te blikken naar hoe ik was voordat ik hieraan begon. Ik herken die persoon bijna niet meer, dat was een heel ander iemand. Ik begrijp nu dat ik ziek was en dat egoisme aan de basis lag van mijn spirituele ziekte. Aan de basis daarvan lag trauma, ego moet gedefinieerd worden als: verwond/beschadigd zelfbewustzijn.

Maar als die verwonding/beschadiging er eenmaal in zit, vooral als deze optrad op jonge leeftijd, dan kom je er toch nooit van af, zul je misschien denken. Het mooie van AA is dat het wel degelijk een uitweg biedt, maar deze uitweg komt niet van dat verwonde/beschadigde Zelf. Je kunt een ziek iemand niet vragen om vanuit zijn/haar eigen ziekte proberen zichzelf te genezen, kijk niet alleen naar drinkers maar ook rokers, gokkers, werkverslaafden of seksverslaafden.

De redding zal van bovenaf moeten komen, van God, of zoals ze deze bij AA noemen: je Hogere Macht. Ik accepteer geen enkele autoriteit boven mij, behalve 'the man upstairs', dus dit is perfect voor mij! Ik moet deze almachtige autoriteit wel accepteren, want Hij heeft mij het leven geschonken - in heelheid. Dit geldt voor ieder van ons, hoe gewond of beschadigd we ook zijn geraakt gedurende onze levensloop.

Deze verwonding/beschadiging is van spirituele aard en het is op dat niveau waar ook de oplossing ligt. En deze is bijna kinderlijk eenvoudig: je bent in heelheid geboren en hoeft je alleen maar opnieuw met deze heelheid te verbinden. Het ego (lees: het verwonde/beschadigde Zelf) zit dit in de weg, want dit is een zelfmanifestatie, een karikatuur van het Zelf, die is ontstaan uit zelfbehoud en overleven is niet hetzelfde als leven.

Het ego zal dus een stervensproces moeten doormaken om een spirituele wedergeboorte mogelijk te maken. Vanaf het moment dat ik aan stap 4 begon heeft dit stervensproces plaatsgevonden, voornamelijk in de maanden december en januari en een deel van februari. Ik was teruggetrokken in mezelf en was voortdurend moe, ik raakte niet bijgeslapen en viel 's avonds uitgeput op de bank in slaap.

Jullie hebben dit gemerkt want deze terugtrekkende beweging was te zien aan het feit dat ik vrij minimaal aanwezig was op het forum. Jullie hebben ook mijn 'comeback' meegemaakt, zo ongeveer vanaf maart. Ik krijg veel complimenten voor mijn nieuwe rol op het forum, deze is meer beschouwend want ik reageer meer op nieuws dan dat ik de brenger ervan ben. Dat laatste laat ik aan vaste nieuwsjunkies als Medusa en KefirKev over, dank voor jullie dagelijkse, onvermoeibare inspanningen!

Nog een laatste opmerking over ego, angst en wrok, de thema's van stap 4:

Mijn visie is dat alles wat je door God gegeven goed is, mits het niet voor zelfzuchtige doeleinden gehanteerd en jezelf of anderen niet schaadt. Ego heb je nodig om dingen neer te zetten, dus mits positief gebruikt is dit goed. Angst heb ik nodig om te overwinnen, anders kan ik niet moedig zijn. Geen angst maakt ook roekeloos - stel je voor dat je geen angst had en dan de straat wil oversteken, je loopt zo onder een auto! Wrok heb ik ook nodig, als ik geen wrok koester tegen de zieke, pedofiele club die ons in gijzeling houdt middels al die absurde maatregelen en onze grondrechten afneemt kan ik me er ook niet (geweldloos) tegen verzetten.

Dus nee, ik ben niet bereid om alle ego, wrok en angst van me af te werpen en ik ga ook het onvergeeflijke niet vergeven. God will judge our enemies, we'll arrange the meeting. Ik kan geen krijger zijn zonder ego, angst en wrok en ik wil geen mediterende New Ager zijn die op de kop staat in de yogaschool, denkende dat ik zo de wereld beter maak. Wat ik leer bij AA is om ego, angst en wrok niet voor zelfzuchtige doeleinden in te zetten, want dat schaadt mijzelf en anderen. Ik hoef het niet van me af te werpen, want daarmee zou ik een goddelijk deel van mezelf ontkennen en dat is weer.... een spiritueel ego.

Mike
Fantastisch en gefeliciteerd met deze mijlpaal. Op naar de volgende. Wij leren er ook van.
Vooral:
Dus nee, ik ben niet bereid om alle ego, wrok en angst van me af te werpen en ik ga ook het onvergeeflijke niet vergeven. God will judge our enemies, we'll arrange the meeting. Ik kan geen krijger zijn zonder ego, angst en wrok en ik wil geen mediterende New Ager zijn die op de kop staat in de yogaschool, denkende dat ik zo de wereld beter maak. Wat ik leer bij AA is om ego, angst en wrok niet voor zelfzuchtige doeleinden in te zetten, want dat schaadt mijzelf en anderen. Ik hoef het niet van me af te werpen, want daarmee zou ik een goddelijk deel van mezelf ontkennen en dat is weer.... een spiritueel ego.

Dorothé
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig omschreven weer Mike! Bedankt voor deze update op naar de 1000 dagen....(en nog veel meer natuurlijk).
 
Een ondernemer die niets (meer) onderneemt, … dè onderslaaf !

Ze zijn er nog, dé ondernemers die alle mogelijkheden onderzoeken om tegen de maatregelen van de dictatuur hun onderneming proberen te redden, anders dan de ondernemers die nu loonslaaf zijn geworden, hun handje ophouden en in feite hun bedrijf in handen hebben gegeven van de overheid, dé bezetter. Laf (?) In ieder geval geen ondernemer meer in de ware zin van het woord.

 
Zelfvertrouwen en moed, zelf durven na te denken

Angst. Het fundament waarop de knechting van de mens berust. Is het duidelijker geweest dan in de laatste twaalf maanden? Maar velen zien het niet en willen het niet zien want, wordt me gezegd, vaak zelfs agressief toegesnauwd, als ik anderen vertel hoe ik het allemaal zie: “Zo denken als jij, daar wordt ik angstig van”

 
Zelfvertrouwen en moed, zelf durven na te denken

Angst. Het fundament waarop de knechting van de mens berust. Is het duidelijker geweest dan in de laatste twaalf maanden? Maar velen zien het niet en willen het niet zien want, wordt me gezegd, vaak zelfs agressief toegesnauwd, als ik anderen vertel hoe ik het allemaal zie: “Zo denken als jij, daar wordt ik angstig van”

het is al moedig als je je kinderen voor van alles en nog wat niet laat vaccineren. Oudste heeft zelfs stereo prik gehad, middelste (bmr beschadigde dochter) niet alle, jongste alleen 1e jaar, en geen bmr, wel mazelen apart met 4 jaar en dat liep al bijna rampzalig af. Dat heb ik kunnen omkeren met homeopatie. Maar je kunt dit dus al niet meer hardop zeggen. We hadden van de week een soort ouderavond via ZOOM en gelukkig kunnen we allemaal bijna weer bijna bij elkaar komen want bijna iedereen is al gevaccineerd. Ik heb mijn mond nog maar even dicht gehouden, pfff
 
dotcom.radio aflevering 261 van 30-05-2021

Deze week in aflevering 261 Ondernemers de onderslaven – Piloten mogen niet gevaccineerd zijn, passagiers no jabs, no fly – Q Watch the Water – CRIMES AGAINST HUMANITY LAWSUIT – Vaccins voor 2022 – 2023 reeds besteld – Ivermectine het nieuwe penicilline? – Italië verplicht vaccinatie burgeroorlog? – en meer, …

 
Net terug van het terras, gesproken met de moeder van een gendarme die ik zelf ook al eens ontmoet heb.

" Gemiddeld wordt hij drie keer per week ingeschakeld voor een zelfmoord om het zaakje op te komen ruimen. De dokter komt in sommige gevallen nog niet eens meer kijken. Een foto is reeds voldoende om de doodsoorzaak vast te stellen. De gendarme mag het zaakje opruimen".
 
Hier weer een spreuk van mijn makelij:

Is gezond leven mogelijk op een ongezond gemaakte planeet?
Of sluit men massaal de ogen voor natuur- en mensenleed?

Vervuiling van lucht, water, bodem en heelal:
de mensheid zit momenteel in een tranendal.

Het gaat tot manipulatie van al het organisch leven,
totdat de massa ontwaakt en de elite zegt: 'Stop eens even'.
 
Hier weer een spreuk van mijn makelij:

Is gezond leven mogelijk op een ongezond gemaakte planeet?
Of sluit men massaal de ogen voor natuur- en mensenleed?

Vervuiling van lucht, water, bodem en heelal:
de mensheid zit momenteel in een tranendal.

Het gaat tot manipulatie van al het organisch leven,
totdat de massa ontwaakt en de elite zegt: 'Stop eens even'.
Zo, dan kan ik mooi met pensioen gaan, ... oh shit, dat ben ik al !!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pike
Jullie doen dat toch leuk mannen. Jaren geleden dat ik geluisterd heb (gezondheidsradio) maar ben weer geabonneerd via mijn podcast app!
 
dotcom.radio aflevering 262 van 06-06-2021

Deze week in aflevering 262: De ontknoping is gaande – FvD deeleconomie – Deep State op heterdaad betrapt – Horeca open? Ik kom er niet! – Openbare verlichting gedragscontrole – Watch de water (2) – Fauci WOB emails – Spike eiwitten – Zijn deze ziektes natuurlijk? – Ouderen vermoord in bejaardenhuizen en ziekenhuizen en meer, …

 
bron niet bekeken


Na afloop van het luisteren naar jullie wekelijkse radio-uitzending heb ik daarop wat meer info, waar deels om werd gevraagd.

Hier een link tav militairy tribunals. Die zijn 'behind the scenes' al volop gaande. De meeste gouverneurs etc zijn nu wel zo'n beetje opgepakt en/of opgeruimd. Nu is men bezig met James Comey van de FBI. Een beroepsleugenaar. Dit komt van mijn contactpersoon uit Minnesota.

Zij bracht ook het nieuws dat de heel staat Tennessee is getest met EBS. Al het internet voor bepaalde tijd down gegaan.



https://realrawnews.com/2021/06/jam..._uy5o01F-bImIBRv48wHBCI-L4XI3R5MjGs0PrxvtDUuY



Voorts vroeg Mike? om wat meer info tav Buckham Palace, Vaticaan en het Witte Huis.

Ik volg meerdere kanalen vanuit het buitenland die druppelsgewijs wat extra info mogen geven. Mel K o.a. een voormalige medewerkster van Trump die vaak verrassende dingen heeft. Wat men onder meer wil (white heads) is straks tijdens EBS en daarmee het nieuws via alle tv-stations, is het live bombarderen of laten afbranden van de drie machtcentra in Londen, Vaticaan en Washington D.C. Daarmee krijgt een ieder meteen het juiste beeld dat het hiermee over en uit is! Buckingham Palace was vorig jaar al geheel leeg, er liep geen wachtparade meer rond aldaar.



Wat Mike ook meldde was dat het geregeld zwarte Chinooks zag. Die zien wij hier ook, al is het de laatste week rustig. Op een gegeven moment zag ik tijdens het wandelen drie van zulke Chinooks over vliegen. Mijn duimen hoog in de lucht ten teken voor hen van herkenning waarmee ze bezig zijn!



Groeten Rogé
 
Ik moet Roge teleurstellen. Hoe graag ik dit ook wil geloven, Real Raw News is disinfo. Ongetwijfeld wordt er achter de schermen van alles voorbereid, maar zoals we bij alles zien wat de patriots ondernemen: NUL LEKKEN. Het principe achter disinfo is heel simpel: zodra men iets als een feit presenteert, zonder geloofwaardige bronnen of bewijzen, is het disinfo, punt. Dit is in dezelfde categorie als onze Engelse vrienden (Ward, Parkes, Stone e.a.). Sorry to bust your bubble, maar we moeten wel info van disinfo blijven scheiden.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Een immuunsysteem van gewapend beton

Mijn immuunsysteem probeer ik niet alleen te optimaliseren voor een solide gezondheid, maar in deze tijden vooral te wapenen tegen ongezonde gedachten want daar kan je eveneens door ‘onderuit’ gehaald worden. Eenmaal uit de matrix getreden komt de weerstand in alle hevigheid opzetten. Het verzet in je gedachten deze gekheid nog langer aan te moeten zien zonder je te kunnen uiten omdat de rest van de wereld je nog niet snapt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.399
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan