Dotcom Radio

Ik stel voor dat niemand de dotcom.radio uitzending vanaf nu zo maar door stuurt naar andere mensen in het wilde weg. We vertellen je mogen waarom ik / wij dat denken.
 
He Henk, wat een goed bericht. Als ik dan een opmerking mag maken over het doorsturen, niet alleen dotcom maar ook andere dingen in het wildeweg hier op het forum oa. Voor velen is de info teveel en te heftig. Wanneer er mensen zijn die van deze info allemaal niet op de hoogte zijn kan dat naar aankomen. Ik wil maar zeggen over alle info, er zijn mensen die getraind zijn op dit soort info zoals bv pizzagate of moordpartijen. En zelfs deze mensen kunnen dit soort info moeilijk verwerken of niet aan. Dit is gewoon even mijn redenatie maar ben benieuwd naar de reden die jullie hierover hebben morgen. Ik wacht het af.
 
Ik weet nog niet wat Henk gaat zeggen morgen, maar ik ga mee met wat Binc hier zegt over het verspreiden van info op dit forum. Deze nieuwe software is bijzonder vriendelijk voor social media en ik zag ook al knoppen voor Facebook, Twitter, etc. Ik weet niet of ik daar op zit te wachten. Niet alleen kan veel info hier te heftig zijn, maar voor je het weet stroomt het hier vol met Facebook-mutsen die van toeten noch blazen weten en met allerlei onnozele onzin aan komen. Liever houd ik met dit forum een low profile. Ik zal dan ook aan Jim vragen om die social media-knoppen te verwijderen.

Mike
 
Energie opwekking in een ‘stroom’versnelling met de sterling motor

Stirlingmotoren bestaan al sinds de negentiende eeuw. Ze zijn een elegant eenvoudige manier om stroom op te wekken met behulp van temperatuurverschillen, maar niemand heeft ooit een manier gevonden om ze efficiënt genoeg te maken voor grootschalig gebruik. Nu heeft een Brits bedrijf een warmtepompsysteem ontwikkeld op basis van de principes van de Stirling Engine, maar met enkele ingenieuze aanpassingen, zonder HFK-koelgassen en met een besparing van 30% op energiekosten in vergelijking met bestaande systemen.
 

dotcom.radio aflevering 255 van 18-04-2021

Deze week in aflevering 255: Veel politieagenten in de VS nemen ontslag – Medisch dossier openbaar vanwege COVID – Geen extra bedden maar 925 miljoen voor test samenleving – Gehoorzamen politie & politiek? – CNN er ‘weer’ gloeiend bij – Agenda 2030 – Einde “C” communicatie – Update Neurenberg Code – Toegang sociale media onder overheid controle? en veel meer, …


 

dotcom.radio aflevering 255 van 18-04-2021

Deze week in aflevering 255: Veel politieagenten in de VS nemen ontslag – Medisch dossier openbaar vanwege COVID – Geen extra bedden maar 925 miljoen voor test samenleving – Gehoorzamen politie & politiek? – CNN er ‘weer’ gloeiend bij – Agenda 2030 – Einde “C” communicatie – Update Neurenberg Code – Toegang sociale media onder overheid controle? en veel meer, …​

Welke Whatsappgroepen doel je op?
 
Fijne uitzending weer vandaag. Dankjewel daarvoor. Over de reden van het niet meer delen van dotcom vind ik ontzettend logisch. Overigens miet alleen ivm het vaccin. Dit gaat voor meerdere onderwerpen op dan alleen vaccinatie. Hoewel ik mezelf voor niet al te lang geleden ook schuldig heb gemaakt aan info delen op social toen ik wakker werd zonder zelf te begrijpen waarom eigenlijk, ben ik van mening dat alle info Incl de toestanden omtrent het vaccin voor anderen niet fijn is om te ontvangen. Buiten het feit dat een groot deel niet wil geloven, willen ze ook niks meer weten over Corona. Evenmin dat mensen open staan voor alternatieven voor chemo of andere ziektes. Ik merk nu Trump geen president meer is mijn belangstelling voor nieuws ook nog tot een minimum is beperkt. Daar waar eerder enthousiasme was om dingen te delen op social hierover voel ik dit nu niet meer zo en ben er nauwelijks nog mee bezig. Buiten dotcom radio niet meer delen gaat dat ook op voor de artikelen vermoed ik zo. Deze laatste heb ik laatste tijd eigenlijk niet gelezen. Zo is het met al het nieuws op social. Het vliegt overal heen en naar iedereen en de vraag is, wie zit daar nu werkelijk op te wachten? Ik denk weinig mensen. Ik vind het besluit van Henk een goede keuze.
 
Nu was ik zo bezig met schrijven over dat onderwerp en vergeet ik je te feliciteren met de verjaardag van je vriendin Mike.

Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd!
 

Pensioenfondsen leeggeroofd (?) … of oud nieuws en de verkeerde benaming?

Pensioenfondsen waren verre van leeg en het geld klotste tegen de plinten op, totdat die fondsen stiekem naar de EU verhuist werden. Het nog grotere probleem is echter de AOW, velen in Nederland hebben slechts aanspraak op een klein pensioentje en moeten het doen met de AOW dat is gefundeerd op een omslagsysteem. Met andere woorden, er is geen fundering alleen maar drijfzand.​

 

Wie niet ‘leert’ is het ‘leven’ gauw ‘verleerd’.

Deze week vergeleek ik de statistieken van mijn website bezoekers in april 2020 met dezelfde maand zover dit jaar. Bijna 50% minder bezoeken !! Zijn die mensen gestopt met leren? Zijn die mensen gestopt met -LEVEN-, … naar mijn mening -JA- !!

April 2020 was de ‘crisis’ net enkele weken oud, dat klopt maar ik ben nu een jaar later nog steeds aan het zoeken naar dingen die mijn leven verstoren en zaken die mij richting kunnen geven, die de gevaren van het leven benoemen en de zaken die mij kunnen vrijwaren van wat -die ander- allemaal treft. Ik geloof dus niet dat de interesses hierin uiteen kunnen lopen. Ik geloof wel dat gevaccineerden mijn site beginnen te vermijden en dat stel ik alleen maar op prijs, wij kunnen niets meer voor elkaar betekenen, laat dat even inzinken !! Die beslissing heeft een onomkeerbaar element dat totaal zinloos is om nog te vermelden, sterker nog, ik stel het op prijs als je in dat geval nooit meer mijn site bezoekt !! Het is mogelijk dat ik dan je onderbewustzijn beïnvloed en dat wil ik niet op mijn geweten hebben !!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.073
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan