Dotcom Radio

Ik snap jouw NOOT bij de tekst Henk. Ik zeg niet tegen.gevaccineerden wat ze mogelijk te wachten staan 😕
Maar dat zeg ik wel door mijn artikelen en video's, ja kan dood gaan en verschrikkelijke ziektes krijgen van die rotzooi, welk deel snap je daar niet van en in welke context ?
 

Energie opwekken, ik blijf mij verbazen, …

Wind-loze windturbines?​

Windturbines zijn tegenwoordig overal en ze kunnen al die gratis energie uitstekend benutten. Maar als onrustige mensen die constant in beweging zijn, veroorzaken wij mensen ook veel andere luchtstromen door onze activiteiten. En het meeste gaat gewoon verloren. Wat als we die lucht zouden kunnen oogsten en er iets nuttigs mee zouden kunnen doen?


 
Maar dat zeg ik wel door mijn artikelen en video's, ja kan dood gaan en verschrikkelijke ziektes krijgen van die rotzooi, welk deel snap je daar niet van en in welke context ?
Lees nog eens goed wat ik schrijf Henk. Ik zeg juist dat ik jou wel snap 😁😉
 

Het belachelijke zakdoeken met touwtjes masker toneelspel, …

De meest belachelijke crisis gaat nu serieus worden !!

Een masker voor de schilder die moet werken met verfoplosmiddelen, een mijnwerker masker om stoflongen te voorkomen en een masker voor de asbest verwijderaars, en dan het masker voor het meest dodelijke virus ooit (zeggen ze) een zakdoek met touwtjes. En miljoenen doen serieus mee aan dit toneelspel.

 
Goed artikel!

Jouw argument gebruik ik ook al een hele tijd en inderdaad gaat niet bij iedereen het lampje branden....
 
Henk, jij had het op het einde van de uitzending over de film "Thrive", Kan je een linkje plaatsen waar ik de film kan bekijken?
 
Ik was vroeger een fan van de artikelen aan "Dan" met de uitleg over Q. Wellicht een fuckbook artikel?

"Facebook ten grave gedragen" Velen laten trots hun "Ik ben gevaccineerd" certificaat zien hun matrix zombieficatie bewijs van goed gedrag en dan de vermijd gevaccineerden menstruatie beinvloedings mutsen. Foto gelukkige vriendin en vriend bezoeken het matrix graf van facebook. Ik schenk de pen aan, ....
 
Reacties eventueel op onderstaande bijdrage?
geen tijd om mij daar verder in te verdiepen
(als ik dat al zou willen)


Ha Henk,
ik volg jullie al lang (maar was jullie een beetje uit het zicht verloren maar gelukkig weer gevonden).
Op je website vroegen jullie je af wat ziek en gezond maakt.

Nu vond laatst een boekje van een Noorse dierenarts (Are Thoresen) met een Heel afwijkende theorie.
Hij beweerd ziekte te zien en in zijn boeken beschrijft hij zij zoektocht en werkwijze.
Ik denk dat er veel controversiële zaken instaan (elven, tijdreizen mbv leylijnen en dergelijke). Ik kan dit boek dan ook niet aanbevelen aan de gemiddelde persoon zonder voor gek uitgemaakt te worden. Ook is hij antroposoof en aan de hand daarvan legt hij zijn zienswijze uit. Van antroposofie heb ik weinig kaas gegeten.
Dus al met al een voor mij onbekend terrein en een controversiële inhoud.
Toch vindt ik het interessant maar kan het aan niemand kwijt en weet eigenlijk niet wat ik ermee aan moet.

Ik weet dat je open staat voor zaken en dingen eerst onderzoekt. Ik vroeg me af of je interesse heb in deze materie en er eens je licht over wilt laten schijnen.

Hij heeft meerdere boeken. ik heb er twee gelezen

Are Thoresen
Demons and Healing ISBN: 1912230186
Spiritual Translocation ISBN: 1912230453

beide zijn uitgegeven bij Temple Lodge
 
Rudy Giuliani’s appartement in Manhattan overvallen door DOJ; Elektronische apparaten in beslag genomen

Het begint steeds meer te borrelen, te rommelen als een vulkaan die de eerste tekenen geeft dat er een grote uitbarsting staat te gebeuren. De hertelling van de stemmen in de frauduleuze 2020 verkiezingen op 3 november, want frauduleus mogen we ze al noemen waar het aantal 250.000 fraude stemmen al zijn gepasseerd in een enkele deelstaat terwijl de telling nog niet afgerond is. Gelijktijdig wordt het vuurtje opgedraaid onder deze oude zaak door het Departement van Justitie, een oude zaak maar oh zo gevoelig voor de Biden familie die men het liefst in een grote doofpot ziet verdwijnen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.768
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan