Dotcom Radio

Ik heb Laplandse chaga gekocht en daar worden ook weer gezondheidswerkingen aan toegeschreven. Weet er iemand iets meer van?

http://www.chagazwam.nl/

Ik maak er thee van en die smaakt gewoon naar zwarte thee. De eerste keer moest ik ook meerdere keren naar de wc. Dus ik denk dat het ook wel wat ontgiftend werkt. Daarna had ik dat niet meer.

Dorothé

 
Chaga en andere boompaddestoelen (zoals ook gewoon het oer-Nederlandse elfenbankje) zijn allemaal heilzaam, m.u.v. de lantaarnzwam. Het is duidelijk dat er meerdere wegen naar Rome zijn, val dus niet voor de eerste de beste alternatieve hype. Dat is ook mijn punt over MMS, prima dat het weer onder de aandacht is gekomen maar er zijn minder toxische alternatieven die niet zo 'hip' zijn.

Mike

 
Dank je.

Het is niet dat ik gevallen ben voor een hype, want ik wist er niets van.

Ik zag die man in Canada met zijn hut in het bos (die ik volg) dit maken en ik was nieuwsgierig. Toen ben ik gaan zoeken en het leek me wel goed spul. Ik zag dat ze dit ook in Lapland hebben. Omdat ik helaas niet naar Lapland kan op het moment en dit mijn grote droom is, heb ik er een beetje een hobby van gemaakt om Laplandse dingen te eten. Zo maak ik ook zelf Zweedse/Laplandse yoghurt.

Ach, dit geeft me positieve energie om me met zoiets bezig te houden.

Fijn als het ook nog gezond is.

Dorothé

 
Mijn opmerking was algemeen bedoeld, dus niet specifiek naar jou toe. Ik was even vergeten dat vrouwen de neiging hebben om werkelijk alles op zichzelf te betrekken. No, you ladies are not the center of the universe, get over it.

Mike

 
Van GMO planten naar Genetisch Aangepaste Mensen, daar kan weinig mis gaan, … toch?

Zomaar even zoeken online en wat mRNA dotjes aan elkaar knopen.

Reuters Fact Check

Een bewering die online wordt gedeeld en zegt dat mRNA-vaccins voor coronavirus de bevolking in vijf jaar zouden kunnen halveren door het doden van de meeste mensen die ze krijgen, is niet gebaseerd op enig wetenschappelijk feit. Het is bewezen dat vaccins voor COVID-19 veilig en effectief zijn.

https://gedachtenvoer.nl/2021/04/12/van-gmo-planten-naar-genetisch-aangepaste-mensen-daar-kan-weinig-mis-gaan-toch/

 

Ook deze samenzweringstheorie komt uit met een implanteerbare microchip om COVID te detecteren

In 2004 keurde de FDA de implantatie van RFID-microchips bij mensen goed, en hoewel ze niet op grote schaal worden gebruikt, is er sprake van gebruik bij soldaten en waarschuwt de samenzwering menigte al tien jaar voor hen. Bovendien begon een bedrijf in Wisconsin in 2017 zijn werknemers te dwingen een chip te laten inplanten om toegang te krijgen tot bedrijfscomputers en dagelijkse activiteiten uit te voeren.

https://gedachtenvoer.nl/2021/04/14...lanteerbare-microchip-om-covid-te-detecteren/

 
Andere aanpak vanaf nu – Ik kan vanaf nu niet meer mijn “C” riedel afsteken over het gevaar van vaccineren, ik kwam deze week face to face via skype in gesprek met een Amerikaan die al 2 vaccins had gehad. Voor je het weet zit je op de stoel van de dokter; “Je hebt niet lang meer te leven in goede gezondheid of erger” Dus die weg is nu zo goed als afgesloten.
 
Waar ben je bang voor, Henk? Alsof we niet al jarenlang in de gaten worden gehouden en onze standpunten niet al heel lang bekend zijn...

Mike
 
We hoeven niet te wachten tot zondag. Je schrijft dat je de waarheid over C19-vaccinaties niet meer kan uitspreken. Mijn vraag is: waarom dan niet?

Mike
 
We hoeven niet te wachten tot zondag. Je schrijft dat je de waarheid over C19-vaccinaties niet meer kan uitspreken. Mijn vraag is: waarom dan niet?

Mike
Bij 1 op 1 gesprekken weet ik nu niet meer of iemand wel of niet gevaccineerd is. Voor je het weet doe ik uitspraken dat ik verwacht dat mensen een ernstige ziekte kunnen verwachten of de dood in de volgende herfst, of weet iik veel wat er kan gaan gebeuren.

Ik ben met het zelfde bezig als de dokter die tegen de kanker patïent zegt: "Je hebt nog maar drie maanden te leven. En daarmee een voorspellende realiteit gaat creeren in de gedachten van die mensen.
 
Bij 1 op 1 gesprekken weet ik nu niet meer of iemand wel of niet gevaccineerd is. Voor je het weet doe ik uitspraken dat ik verwacht dat mensen een ernstige ziekte kunnen verwachten of de dood in de volgende herfst, of weet iik veel wat er kan gaan gebeuren.

Ik ben met het zelfde bezig als de dokter die tegen de kanker patïent zegt: "Je hebt nog maar drie maanden te leven. En daarmee een voorspellende realiteit gaat creeren in de gedachten van die mensen.
Aha, nu snap ik wat je bedoelt! Ja, daar heb je gelijk in.

Mike
 
Ja, dat wordt inderdaad zeer moeilijk. Normaal kon je toch eerlijk en open voor deze mening en tevens feit uitkomen. Nu weet ik dat mensen gevaccineerd zijn en doe ik dat bij hun niet meer. Ik vind dat dan sowieso overbodig, want ik kan ze toch niet meer redden. Waarom zou ik dan nog het verloop gaan schilderen en ze nog banger gaan maken. De tijd zal het leren...

Dorothé
 
Ik merk bij mezelf sinds kort een echte verandering. Voorheen had ik nog zeer het gevoel dat ik mijn vader en mijn vriend en anderen moest wakker maken om te behoeden voor het kwaad en ze dus te helpen. Ik krijg dus steeds een weerwoord en deze mensen willen het echt niet inzien. Ik heb mijn vader gezegd/gemaild (dan kan hij daar goed over nadenken) dat het mijn laatste update over corona geweest is en dat ik hoop dat hij de spuit niet gaat nemen, maar dat hij voor de rest maar moet doen met de zaak wat hij wil. Ik schreef:
- Hopelijk zal je de doodsspuit niet nemen en heb ik daar aan kunnen bijdragen. Wat je voor de rest gelooft of niet gelooft, dat is je eigen verantwoording. Ik kan niet tot je doordringen en stop daar vanaf nu dan ook mee.
Alle berichten die zullen gaan uitkomen, doe er iets mee of doe er niets mee. Jouw keuze. Ik heb mijn energie te hard nodig om jou ook nog op mijn nek te moeten meenemen. -

Dit klinkt misschien hard, maar ik ben op het punt aangekomen dat ik niet meer kan. Dit is een groeiproces voor mij. Ik voelde me altijd verantwoordelijk voor de ander en dit maakte ook mijn werk voor mij onmogelijk. Toen ik mentalcoach was werkte ik hard en de patiënt vond het wel goed. Ik denk dat deze verandering zeer goed is en ik nu een echt goede mentalcoach zou kunnen zijn. Ik ga dan ook proberen weer iets in deze richting te vinden. Het heeft ook te maken met het ego. Als je een sterk ego hebt, wil je ook gelijk krijgen of goed gevonden worden, dat sterkt je ego. Je staat echter het gemakkelijkste in het leven als je dat ego verkleint. Je hoeft niet goed gevonden te worden, je hoeft niet gelooft te worden, je hoeft geen gelijk te krijgen. Het is mooi als het zo is, maar dat ligt niet in jouw verantwoordelijkheid, maar bij de ander.
Weer een groot leerproces wat ik wel wist, maar het voelen en aannemen doordat je het doorleeft heeft pas echt de werking.

Dorothé
 
Je maakt nog steeds stappen, Dorothe, en dat is schitterend om mee te mogen maken! Je hebt helemaal gelijk: het ego heeft verwachtingen en raakt teleurgesteld als deze niet worden ingelost. Als je je bekommert om een ander met dit zorgzame ego lijkt dat heel onzelfzuchtig, maar niets is minder waar. Een ander voorbeeld is als iets op een bepaalde manier gelopen is die het ego niet aanstaat en het vervolgens wenst dat het anders was gelopen. Het heeft allemaal te maken met verwachtingen van het ego, dat zich gedraagt als een klein kind als het niet gaat of is gegaan zoals het ego wil. Alles begint met ACCEPTATIE, zodra een ego hier verwachtingen aan koppelt draait het om jou en niet om die ander.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.705
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan