Dotcom Radio

Ah, verklaar je nader
Er bestaat geen archetype genaamd Strateeg binnen de 16 persoonlijkheidstypes van Myers-Briggs.

Mike

 
Pas op Hugo “C”; “Hier komt de zon”

Deze titel kwam ik tegen vandaag die gelijk mijn aandacht trok; “Zonlicht inactiveert Coronavirus 8 keer sneller dan voorspeld“. We moeten weten waarom”. Echt waar, het stond er, jeetje. Wat goed zeg, er wordt onderzoek gedaan naar hoe de natuur zijn werk doet. Chapeau, bingo, fantastisch, buitengewoon, extraordinaire !!

https://gedachtenvoer.nl/2021/04/07/pas-op-hugo-c-hier-komt-de-zon/

 
Bedenk dat je door het gebruik van social media nieuwe hersenverbindingen aanmaakt
Wel grappig dat we allebei die weg al gekozen hebben, ik post nog elke dag trouw mijn nieuwe artikelen op MeWe & GAB (als 'tie het doet) Parler niet meer en met dotcom radio neem ik VK en Minds ook mee. Verder kijk ik zelden, alle notificaties staan uit want daar werd ik vroeger al gestoord van.

Soms op de toilet kijk ik nog wel eens even op telegram, het ideale moment om "het scheit" te hebben aan de hele wereld. Ik ga sinds een half jaar zonder data bundel door het leven dus alleen thuis kan men mij bereiken en in de illegale kroeg waar ik een zwak wifi signaal ontvang. Een data bundel was voor mij vrij zinloos omdat er in de regio meestal geen ontvangst mogelijk is.

De lockdowns en avondklok maakt dat we nergens meer komen. We zijn 3 weken geleden nog twee plaatsen gaan bezichtigen maar met alle horeca dicht is dat een dooie boel. Een broodje kopen en zelf de koffie meenemen en in het park opdrinken. Toen we het park uitliepen bleek dat we daar ook niet mondkapjesloos naar binnen mochten. Gelukkig heb ik slechte ogen.

Ik keek gisteren om 21.00 uur door het gordijn, met de avondklok is de straatverlichting uit, met de luiken of gordijnen dicht was er geen spoortje licht te bekennen zo ver ik kon kijken. Een alleen op de wereld gevoel, nee niet echt want met de laptop ligt de hele wereld open en op de achtergrond de radio en moeders voor de televisie. Het geluid staat uit want ze leest de ondertittels. Vanmiddag komt er een Hollander op visite, heb ik nog wat vragen voor i.v.m. de verbouwing. Natuurlijk is hij in overtreding met de 10 km restrictie.

Vorige week voor het eerst sinds een half jaar vijf minuten in de supermarkt geweest om iets speciaals te zoeken, pompoenpitten olie, of gelijkwaardig maar dan moet ik echt naar een grote supermarkt en dat is 30 km verder dus buiten bereik tot 2 mei, ... of langer.

Nu de verbouwing even stil ligt tot de volgende financiële injectie ben ik weer op de tuin aan de slag geweest, groenten zaaien en ik ben begonnen een vijver te graven, ... pfff. Moet nog kijken hoe groot 'ie wordt. Elke dag een stukje. Als mijn website weer optimaal functioneert zal ik weer eens een update plaatsen vanuit de Morvan. Voorlopig zijn de kennissen die we opgebouwd hadden allemaal in Nederland, wachtend tot ze weer het land in mogen. Een stel is nog niet zeker gezien hun pro vaccin instelling.

 
32 jaar lang zijn vaccinaties NIET getest

Veiligheid is absoluut een cruciaal aspect bij vaccinatie, evenals volledig geïnformeerd zijn over de ingrediënten en mogelijke bijwerkingen van elk vaccin.

[2018] LOS ANGELES, 14 september 2018 / PRNewswire / – Het Amerikaanse ministerie van Volksgezondheid en Human Services (HHS) heeft toegegeven dat het, in directe strijd met de federale wetgeving, dertig jaar lang geen enkel vaccin veiligheidsrapport aan het Congres heeft verstrekt, volgens Informed Consent Action Network (ICAN).

https://gedachtenvoer.nl/2021/04/08/32-jaar-lang-zijn-vaccinaties-niet-getest/

 
Een forumlid of stille lezer stuurde me deze voor Henk:

Tl3a5n6590rmayazvo37aq3dihlhuv7dc.jpg


Mike

 
dotcom.radio aflevering 254 van 11-04-2021

Deze week in aflevering 254: autisme & vaccins zijn biologisch wapen 32 jaar zijn vaccins nooit getest is nu bewezen – Secondaire economie opbouwen, vergeet het maar. – Opstand politie een feit – Record nieuwe miljardairs, record faillissementen – Ukraine, Midden oosten & Noord Korea de oorlogstrommels worden weer geslagen – 20 staten geheel open in de VS (map) – Het virus bestaat niet, voorzaat Gates ook al actief – Vaccinatie plicht opnieuw nep nieuws – Schaduw boekhouding Louis Pasteur duikt op in 1970, media houden alles onder de pet – de testsamenleving – aangifte tegen Rutte en meer, ….

https://gedachtenvoer.nl/2021/04/11/dotcom-radio-aflevering-254-van-11-04-2021/

 
Elke wet die sinds de Duitse bezetting door het koningshuis is ondertekend is illegaal, omdat het in 1940 verboden was door de grondwet (artikel 21 destijds) om de zetel der regering buiten het koninkrijk te verplaatsen.

 
over Diergaarde Blijdorp:

Blijdorp 3 dagen als testlocatie op 30 april, 1 en 2 mei: Tijdsloten vanaf 21 april beschikbaar

Dinsdag werd in de media bekendgemaakt dat de overheid bij een aantal testlocaties wil onderzoeken of het proces van toegang met een coronatest werkt. Ook Diergaarde Blijdorp is gevraagd om hieraan deel te nemen.

Wij menen dat wij onze bezoekers een veilige dag uit kunnen bieden zonder coronatests. Blijdorp heeft bijna 28 hectare groen vooral in de buitenlucht en heeft in 2020 laten zien met diverse maatregelen dat een veilig bezoek mogelijk is.

Toch hebben we besloten om mee te doen aan de pilots maar wel op andere data dan gepubliceerd door de overheid. Uiteraard is alles er verder op gericht om na deze pilot zo snel mogelijk ‘normaal’ open te kunnen zonder verplichte coronatest vooraf.

De voorwaarden voor deze testdagen zijn dus niet door Blijdorp maar door de overheid bepaald. Het zegt nog niets over de regels die gelden wanneer we weer mogen heropenen. Het is goed dat de overheid onderzoekt hoe de samenleving weer verantwoord geopend kan worden. Wij willen daaraan ook graag ons steentje bijdragen. Wij zijn dankbaar dat we dankzij de financiële steunpakketten van de overheid onze planten en dieren kunnen blijven verzorgen en onderhouden. Voor alle duidelijkheid: de Diergaarde is dus nog steeds officieel gesloten tot nader bericht.

 
Voorspellende woorden van Mike in dotcom komen nog dezelfde dag uit. Speciaal voor mensen met een korte geheugenspan:

"Geplande heropening terrassen en einde avondklok toch uitgesteld", dit melde nu.nl vandaag

 
Als aanvulling op CDS/MMS verhaal: (waar ik al veel eerder over heb geschreven, en ook geen poor-mans-chemo genoemd hoeft te worden, hoewel het juist dát doet wat chemo beloofd, maar dan zónder de schade. Dit goedje is echt niet te onderschatten, het maakt een enorme opkomst in Zuid-Amerika onder leiding van Andreas Kalcker, die al járen biochemische wetenschappelijk onderzoek doet in Zwitserland hiernaar. Door de covid plandemie krijgt het daar nu heel veel aandacht en geld voor meer onderzoek.)

Er staat in de laatste editie een stukje over in: de Wise Traditions, door niemand minder dan Dr Stephanie Seneff, die ook schrijft dat het niet toxisch is, in de juiste dosis. Hoe dan ook, interessant stukje!

https://www.westonaprice.org/health-topics/the-chlorine-dioxide-controversy/

 
Ik ben even teruggegaan in mijn mail naar een moment dat ik iemand anders waarschuwde voor de heftige bijwerkingen van MMS en vond deze tekst van mijzelf van 1 mei 2009:

Tot aan 8 druppels leek ik probleemloos door die MMS-kuur te fietsen. Na de eerste keer 8 druppels mailde ik je nog geen probleem, ga door naar de 15, etc. De tweede keer die dag leverde echter heftige (groene) diarree op. Ok,. geen probleem, kan ik ook nog aan, dus de volgende dag opnieuw twee keer 8 druppels. Dat was gisteren. Na de eerste 8 druppels nog steeds geen problemen, maar na de tweede keer niet alleen heftige groene diarree, maar vooral ook zeer heftige buikkrampen daaraan voorafgaand. Ik kan het aantal keren dat ik naar de WC ben geweest (inclusief vannacht!) inmiddels niet meer tellen en het voelt nog steeds niet goed nu ik wakker ben. Sterker nog, het voelt alsof ik gezopen heb, echt een katergevoel.

Op al die forums zeggen ze dat 9 druppels het keerpunt zijn. Je gaat dan overgeven en wordt echt ziek. Ik ga dat niet eens proberen, want ik voel me nu al beroerd genoeg. Sterker nog, ik heb het even gehad met MMS en stop met de kuur. Ik weet zeker dat als ik die chloorlucht al ruik dat ik ga overgeven! Ik moet even helemaal niet denken aan MMS en vind het voorlopig mooi geweest. Ik heb ook een zapper en ga daar voorlopig mee door. Deze email is bedoeld als waarschuwing, want volgens mij is het verstandiger om het te blijven houden op 6, misschien 7 druppels. Met 8 druppels zit je echt op het randje en je moet je afvragen of je dan nog wel spreekt van ontgfiting of niet simpelweg vergiftiging. Bedenk wel dat je een chloorverbinding tot je neemt!
Ik heb zo iets heftigs nooit meegemaakt met waterstofperoxide, wel pakken vol zakdoeken volsnuiten maar that's it. Chloor is een giftige halogenoide, evenals fluor en bromide. Jodium behoort ook tot dezelfde familie, maar daar hebben wij mensen een synergie mee ontwikkeld die zelfs cruciaal is voor onze schildklier.

Bij mijn weten is de enige chloorverbinding die ons lichaam accepteert als natuurlijk en heilzaam natriumchloride, oftewel zout. Dit omdat het menselijk lichaam in staat is om NaCl enzymatisch op te splitsen in natrium en chloor, waarbij natrium de bijnieren ondersteumt en chloor het maagzuur (HCL, waterstofchloride = zoutzuur). Ik heb nog geen bewijs gezien (en ook niet zelf ervaren) dat ClO2 niet toxisch is.

De reden waarom ik MMS 'poor man's chemo' noem is omdat het wel degelijk effectief is en relatief ongevaarlijk in kleine doses. Het is dan ook niet mijn intentie geweest om dit goedje neer te sabelen, vandaar dat ik melding maakte van het feit dat dit inmiddels verboden is omdat het werkt. In 2009 waren ik en enkele anderen in NL aan het pionieren hiermee, maar gebaseerd op bovenstaande ervaring was ik er snel klaar mee en ben toen H2O2 gaan promoten als een veiliger en natuurlijker alternatief, aangezien dit enzymatisch wordt afgebroken tot waterstof en zuurstof, de twee bouwstenen van alle leven op aarde.

Het is mijn stellige overtuiging dat het de zuurstof (02) is in zowel ClO2 als H2O2 die het genezende werk verricht. Waarom dan het toxische chloor innemen als er ook een verbinding met waterstof bestaat?

De ervaringen van gebruikers van MMS destijds (2009) op forums varieerden van uiterst positief tot uiterst negatief. De meningen van gebruikers van waterstofperoxide zijn eveneens verdeeld, dat houd je altijd bij middelen die heftige ontgifting bewerkstelligen, maar bij H2O2 lees ik niet de heftige buikpijnklachten terug die ik en anderen hebben ervaren met ClO2 en die ik samen met de walging die ik ervaren heb bij de geur alleen al interpreteer als een serieuze lichamelijke afstotingsreactie op een giftig goedje (vandaar de vergelijking met chemo). En ik ben toch echt niet kinderachtig, gezien mijn extreme experimenten in het verleden met bijv. H2O2, bitterzout en zuiveringszout!

In de zoektocht naar natuurlijke en goedkope alternatieven voor C19 maakt MMS nu een comeback, niet in de laatste plaats omdat HCQ dankzij Trump in beeld is gekomen, eveneens een chloorverbinding maar met aanzienlijk minder bijwerkingen omdat dit een verbinding is van waterstof, chloor en zwavel.

Kennelijk moet chloor zich binden aan bepaalde elementen om de toxiciteit ervan te neutraliseren of verminderen. Ik ben geen (bio)chemicus, dus ik weet het fijne er verder ook niet van, maar ik voorspel dat H2O2 ook in de (nabije) toekomst een comeback gaat maken als een eveneens werkzaam (en veiliger) alternatief. Zoals ik reeds 12 jaar geleden ontdekte zijn alle ziektes (en dus ook pathogenen) het gevolg van zuurstofgebrek op celniveau en zijn daarmee alle zuurstoftherapieen, waaronder behalve H2O2 maar ook ozon en hyperbare zuurstof, de oplossing. In mijn ogen is chloordioxide niets anders dan een toxische vorm van zuurstoftherapie en zijn er betere en veiligere alternatieven.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het WAPF-artikel gelezen, dank daarvoor. Gaaf om te zien hoe alles wat ik op gezondheidsgebied heb ontdekt nu weer terugkomt! Maar gezondheid en politiek hebben niets met elkaar te maken hoor, vandaar dat spotgoedkope en zeer effectieve middelen van ons weg worden gehouden door de gifmengers. :roll: Wist je dat de etymologische oorsprong van 'farmacie' is: beoefening van hekserij? Zie ook onze bespiegelingen over zwarte magie.

Wat dit artikel met zoveel woorden zegt is dat zowel zuurstof als zwavel bijzonder geneeskrachtige eigenschappen hebben. Hyperbare zuurstof en ozon worden ook genoemd als heilzaam en effectief, maar om de een of andere reden is H2O2 niet 'sexy' genoeg en blijft daarom vaak onvermeld.

Het advies om MMS in kleine doses verspreid over de dag in te nemen geldt ook voor H2O2 en alle andere oxiderende middelen, die in hoge doses allemaal potentieel schadelijk maar in geringe doses juist heilzaam zijn. Misschien ben ik 12 jaar geleden wel te ver gegaan met mijn dosering van ClO2, maar feit blijft dat veel hogere doses H2O2 nooit dezelfde klachten bij mij hebben opgeleverd. Voor alle duidelijkheid: de buikkrampen die ik met MMS heb ervaren waren onbeschrijflijk en wens ik niemand toe!

Mijn conclusie is dat mits je het niet overdrijft MMS wel degelijk effectief is voor talloze klachten (waaronder zelfs ook autisme, lees ik in het artikel), maar voor mij blijft het 'vergeten' H2O2 de koning van de ontgifters.

Ooit ga ik gelijk krijgen, zoals wel vaker vele jaren later is gebeurd. In de tussentijd raad ik geinteresseerden aan om je eigen onderzoek te doen, te beginnen met dit gratis ebook over de waarheid van waterstofperoxide:

http://www.foodgrade-hydrogenperoxide.com/id31.html

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.325
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan