Donaties

Zoals jullie kunnen zien is de verhuizing naar het nieuwe format succesvol verlopen. We gaan de komende dagen nog even finetunen, maar dat is nu niet zo belangrijk. Belangrijk is om nu te wennen aan de nieuwe software in het dagelijks gebruik. Dit geldt ook voor mij, maar mijn eerste indruk is dat dit absoluut een verbetering is! Ik wil jullie even wijzen op de mogelijkheid om posts te liken en om je eigen avatar te maken. Bij mij kun je de gekrulde boterklont op een houten lepel al zien en ik zag dat Henk ook al van deze mogelijkheid gebruik heeft gemaakt. Ook kunnen voortaan files als attachment aan posts worden gehangen, zoals bijv. een pdf. Kortom, veel verbeteringen!

Mike
 
Het is woensdag 5 mei, de dag dat we 75 jaar vrijheid herdenken. We naderen tevens het 10e jubileum van dit forum, dat zal plaatsvinden op 11 juli a.s. Gelukkig beschikken we nu over een nieuwe host en server, plus nieuwe forumsoftware. Speciale dank gaat hiervoor uit naar onze webmaster Jim, hier bekend als Parcifal, alle eer komt hem toe en niet mij.

Wat jullie moeten weten is dat enkele jaren geleden Jim uit zichzelf het initiatief nam om het webmasterschap op zich te nemen. That's the spirit, intrinsieke motivatie! Op deze 5e mei wil ik jullie vragen of jullie het ook in je kunnen vinden om te doneren aan dit forum. Nu al bijna 10 jaar lopen we al op de muziek vooruit, sommige voorspellingen door mij gedaan gaan letterlijk een decennium terug en worden nu werkelijkheid!

Doneren kan via de twee PayPal-knoppen op de homepage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN als je daar rechtstreeks op wil storten: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Een Kangen-apparaat aanschaffen behoort tevens tot de mogelijkheden, daarmee geef je jezelf ook een groot cadeau en ik krijg hier provisie voor. Ik hoop en reken wederom op jullie goedgevigheid, alvast bedankt hiervoor!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds mijn laatste oproep geen extra donaties mogen ontvangen. Morgen ben ik jarig, ik word 54. Misschien een verjaardagskadootje dan?

Mike
 
Zijn er hier melkveehouders die interesse hebben in iets wat zowel veel verdiensten voor jou als veehouder oplevert (in geld uitgedrukt vanwege behoorlijk hogere gewasopbrengsten, maar ook in gezondheid van de grond en koeien) en tegelijk een donatie willen doen naar Mike vanuit de meerwaarde?

Contact me! Dit kan heel gunstig voor jou als melkveehouder verlopen !!


Warner de Vries
warnerdevries(at)hotmail(punt)com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is het begin van een nieuwe maand, dus weer tijd om te vragen om donaties. Fa(c)ts Forum loopt weer eens flink op de muziek vooruit met de ontdekking dat anti-parasitaire middelen en ontwormers als oplossers van spike-eiwitten, die verantwoordelijk zijn voor niet alleen COVID-19 maar ook voor zo'n beetje ALLE moderne ziektes en aandoeningen, waaronder kanker en AIDS. Deze schoften hebben MILJOENEN mensen onnodig de pijp uit laten gaan en doodgemarteld met verdund mosterdgas (chemo), terwijl ze genezen hadden kunnen worden met spotgoedkope middelen!

Als samen met mij aan het voorfront staan van revolutionaire informatievoorziening je iets waard is, dan is nu het moment om te doneren aan dit forum. Dat kan via de PayPal-knoppen op de homepage of door mij te mailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, ik krijg hier een commissie voor en ben nog 2 verkopen verwijderd van 4A-status, waarna ik 4 x commissie krijg per verkocht apparaat. Recentelijk hebben we ontdekt dat gewoon kraanwater veel deuterium bevat, wat zorgt voor veroudering en verzwakking van het menselijk lichaam. Kangen-water is arm aan deuterium, dus je doet een investering voor het leven, een leven dat je op deze manier zelfs in goede gezondheid kunt verlengen!

ik hoop en reken op jullie steun. Alvast bedankt wederom!

Mike
 
Warner, ik heb je privacy even beschermd door je mobiele nr. weg te halen en je emailadres aan te passen.

Mike
 
Ik wil diegenen die gedoneerd hebben bedanken voor hun bijdrages. Wie nog wil doneren kan dit doen via de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt hier ook terecht voor vragen over de evt, aanschaf van een Kangen-apparaat. Ik ben niet altijd in staat om meteen te antwoorden, maar doe mijn uiterste best om hier z.s.m. op terug te komen.

Mike
 
Vandaag, 11 juli 2021, bestaat dit forum precies 10 jaar. Wie dit heuglijke feit wil ondersteunen met een donatie kan gebruikmaken van de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gnail(punt)com.

Mike
 
Dat wordt natuurlijk altijd gewaardeerd! Ik denk niet dat je het kunt aanpassen. Volgens mij werkt het sneller als je het oude profiel opheft en een nieuw aanmaakt.

Mike
 
Beste forumleden en -lezers, vorig jaar deed ik een beroep op jullie om mij uit de brand te helpen i.v.m. een mogelijke uithuiszetting. Dit is dankzij jullie hulp godzijdank voorkomen, het zou ook het eind van dit forum zijn geweest. En kijk eens wat ik dit jaar voor jullie (en voor de buitenwereld middels mijn lezingen) heb kunnen betekenen omdat jullie zo goedgevig waren en mijn kopzorgen hebben weggenomen!

Ook al is in december 2020 het volledige openstaande bedrag aan huurschuld opgebracht, ik heb helaas nog niet alles kunnen voldoen i.v.m. andere urgente schulden die eveneens betaald moesten worden. Er staat nog een restschuld van iets minder dan 1000 euro. Bovendien heb ik te maken met het volgende:

Ik ben pijnlijk eerlijk geweest over mijn dwalingen m.b.t. alcohol en hoe deze mij (financieel) in de problemen hebben gebracht. Volgende maand mag ik vieren dat ik anderhalf jaar nuchter ben en het nuchtere leven bevalt me zo goed dat ik nooit meer terug wil naar mijn oude manier van doen! Maar net als vorig jaar zit ik nog steeds met een erfenis uit het verleden, niet alleen met de huur.

De reden waarom ik op 30 juli 2020 plotsklaps stopte met drinken is omdat ik de dag ervoor, 29 juli, gepakt werd met alcohol achter het stuur. Het was niet de eerste keer dat dit gebeurde, maar zeker wel de laatste! De dag erna besloot ik dat het genoeg was geweest. Mijn door alcohol gevoede ego waande zich onoverwinnelijk, maar nu besloot ik niet meer tegen de hele wereld te vechten maar voor mezelf. Alles wat mij is overkomen, de huurschuld maar ook mijn veroordeling voor rijden onder invloed, heb ik puur en alleen aan mezelf te danken, maar ik heb mijn lessen geleerd en nu is het tijd om (met jullie hulp) nog voor het eind van het jaar schoon schip te maken.

Naast de nog openstaande huurschuld van (afgerond) 1000 euro ben ik door de politierechter veroordeeld voor 950 euro, nog eens afgerond 1000 euro. Hoewel ik de mogelijkheid heb gekregen dit in 10 maanden af te betalen zou ik het liefst zo snel mogelijk het bedrag willen storten op de rekening van het CJIB. Bedenk dat ik daarnaast nog eens ruim 1000 euro aan kosten heb gehad die voldaan moesten worden aan het CBR voor een boete plus verplichte cursus Alcohol en Verkeer (inmiddels succesvol afgerond). Deze heb ik op min of meer op eigen kracht voldaan, met de hulp van een zeer gewaardeerde stille lezer achter de schermen.

Vorig jaar wisten jullie binnen no-time het dubbele van wat ik nu nodig heb met z'n allen op te brengen. Dan moet dit al helemaal goed te doen zijn. De afgelopen maanden heb ik niet om donaties gevraagd omdat ik geld verdiende met het geven van lezingen. Er zijn hier en daar wat spontane donaties geweest, plus de vaste bijdrages van donateurs, maar verder geen bijdrages van forumleden. Deze maand heb ik het nog best druk met lezingen, maar naar verwachting zal het vanaf december fors teruglopen. Voor die tijd wil ik dus vrij zijn van deze schuldenlast.

Ik weet dat ik dit uiteindelijk aan mezelf te danken heb, net als vorig jaar. Maar jullie toonden je barmhartig en hielpen mij uit de penarie. Ook nu hoop ik op dezelfde medemenselijkheid. Ik ben heel slecht met het vragen om donaties en verzuim vaker om dit maandelijks te doen. Het zou mooi zijn als die 2.000 euro gezamenlijk opgebracht kan worden door jullie als blijk van waardering voor dit forum en al mijn inspanningen, nu ook in het land. Net als vorig jaar zal ik voortdurend tussenstanden geven en aangeven wanneer het streefbedrag is bereikt. En net als altijd kunnen jullie gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Naast het geld waren vooral de vele positieve berichten die ik via email mocht ontvangen hartverwarmend vorig jaar, dan weet ik weer waarvoor en voor wie ik het doe!

Alvast bedankt voor jullie hulp en steun,

Mike
 
Recentelijk hebben we ontdekt dat gewoon kraanwater veel deuterium bevat, wat zorgt voor veroudering en verzwakking van het menselijk lichaam. Kangen-water is arm aan deuterium, dus je doet een investering voor het leven, een leven dat je op deze manier zelfs in goede gezondheid kunt verlengen!
Hey Mike, heb je een bron naar de deuterium waarde in Kangen waarde? (Heb online een zoekpoging gedaan maar dat draait op niks uit.) Of is er iemand die een Kangen apparaat heeft die een monster heeft opgestuurd naar een lab om te laten testen op deuterium?
 
Nee, geen info hierover, bij mijn weten nooit onderzocht. Het lijkt mij dat deuterium vanwege zijn positieve lading door ionisering verdwijnt in het putje van de goot en dus niet meer in het negatief geladen drinkwater zit dat een Kangen-appataat produceert.

Mike
 
Nee, geen info hierover, bij mijn weten nooit onderzocht. Het lijkt mij dat deuterium vanwege zijn positieve lading door ionisering verdwijnt in het putje van de goot en dus niet meer in het negatief geladen drinkwater zit dat een Kangen-appataat produceert.

Mike
Okay thanks.

Misschien is er iemand die het zou willen testen? Zou voor mij doorslaggevend zijn om een Kangen Apparaat te kopen. :)
https://www.google.com/search?q=deuterium+water+test&oq=Deutermium+water+test
 
Zie deze tekst:


Citaat dat mij opviel:

Altitude—Water at high altitudes has less deuterium. Water from the Rocky mountains in Western United States has been measured with 136 ppm deuterium.

M.a.w.: bergwater heeft van nature minder deuterium. En wat schrijf ik in deze tekst?

Niet iedereen heeft het geluk om dagelijks gezond natuurlijk bergwater te kunnen drinken. Bestaat er een technologie die ons kan helpen om kraanwater om te zetten in overwegend hexagonaal water? Ja, die is er gelukkig. Deze techniek wordt ionisatie genoemd. Ionisatie kan op twee manieren machinaal worden bewerkstelligd: door middel van toevoeging aan water van een krachtige elektrische lading of door middel van een krachtige magnetische lading. Voor huis-, tuin- en keukengebruik zijn er bij mijn weten geen magnetische ionisators bekend, maar elektrische ionisators zijn wel te koop. De bekendste en verreweg de beste is het Kangen-apparaat. Het Japanse woord ‘kangen’ betekent: terug naar de bron. Bovendien heeft Kangenwater als enige ionisatiesysteem een medische status in Japan. Jawel, dit water heeft medische toepassingen en talloze wetenschappelijke studies tonen aan dat het heilzaam uitwerkt voor de meest uiteenlopende klachten!

(...)

Let wel, dit is geen bergwater (of gletsjerwater, zoals sommigen beweren) omdat de natuur nooit 100% te kopiëren valt en omdat dit een lineair en machinaal proces is. De gezondheidsvoordelen van dit water zijn echter ronduit verbluffend, je lichaam herkent dit!

Elke vezel in mijn lichaam zegt mij dat dit geioniseerde, alkalische water met een hoge pH (potential of hydrogen, waterstofgehalte) arm aan deuterium.is, ik ga nog verder speuren!

Mike
 
Probeer in onderstaande tekst door de hype heen te lezen (men probeert je ervan te overtuigen dat hun methode de enige is die DDW kan produceren):


Hoewel fabrikant Enagic dit niet mag beweren, kan ik wel met zekerheid zeggen dat Kangen-water hetzelfde of nagenoeg hetzelfde is als EZ'-water (bergwater en ander natuurlijk, zuiver water).

Welke 6 kwaliteiten worden in de tekst over DIVINIA water toegeschreven aan dit water en voldoet Kangen-water hier eveneens aan?

Gestructureerd water (H3O2), net als natuurlijk, zuiver water. ✔️

DDW (Deuterium Depleted Water).✔️

Beter opneembaar op celniveau vanwege microclustering van hexoganale watermokeculen (vs. grotere pentagonale moleculen in gewoon drinkwater).✔️

Actiever, zuurstofrijker water. ✔️

Extreem zuiver en puur water.✔️

Gepatenteerd water.✔️

Lees de teksten die ik over Kangen-water heb geschreven er op na. Voor mij is er geen twijfel mogelijk dat Kangen-water DDW is!

Mike
 
Deuterium, blijkt net als waterstof, een positief ion (D+) en een negatief ion (D-) te hebben. Waterionisatie creeert een zogeheten Exclusion Zone (EZ), waarbij de positief geladen ionen gescheiden worden van de negatieve en uitsluitend het negatief geladen water tot drinkwater dient. We mogen dus aannemen dat de schadelijke positieve deteriumionen uit Kangen-water worden verwijderd en uitsluitend de negatieve deuteriumionen overblijven om gedronken te worden. Deuterium is behalve positief en negatief ook neutraal. Het is dus zeker niet zo dat deuterium per definitie schadelijk is, anders zou het niet in alle soorten water van nature zitten. Mijn verwachting is dat Kangen-water uitsluitend de 'goede' deuteriumionen bevat.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan