Donaties

Graag gedaan Mike, ik ga het zeker vaker doen. Het kwam simpelweg niet in mij op om te doneren. Ik merk zelf al hoeveel werk het is om af en toe wat te posten, dus petje af voir jouw werk!

Joost
 
Hoi Mike,

Aan wat voor een bedrag denk je dan per maand?

Ik heb nu, geloof ik, 4 jaar achter elkaar in Januari een donatie gedaan. Ik was van plan dit elk jaar te doen, maar als je het liever elke maand hebt, ook prima.

Alleen zou ik graag weten waaraan jij dan zo ongeveer denkt.

Dorothé
 
Het hele idee is dat ik.dit juist volledig aan jullie eigen inschatting over laat. It's up to you, voel je tot nieuws verplicht.

Mike

 
Ik kom er toch even op terug, anders gebeurt er niets mee.
Is een €5,00 per maand realistisch of niet (te min)?

Dorothé
 
Dorothe,

Niets is te min, zelfs het kleinste bedrag niet. Het hele idee hierachter is dat je zelf beslist hoeveel JIJ het waard vindt om dit forum structureel (of eenmalig) te ondersteunen. Wat dit forum voorstaat is dat je 100% verantwoordelijk bent voor je eigen denken en handelen. Daarin passen geen stricte voorschriften over wat je wel of niet moet eten en ook niet hoeveel je wel of niet moet betalen. Beslis zelf hoeveel je naar draagkracht kunt of wilt missen. Als maandelijkse bijdrages niet voor jou zijn, kun je er ook voor kiezen om eens of enkele keren per jaar te doneren. Alles kan, alles mag. Juist omdat dit 100% van jullie zelf komt en je je niet hiertoe verplicht voelt worden jullie bijdrages zo gewaardeerd. Het is dan een oprechte waardering voor wat ik hier dag in, dag uit voor jullie kan betekenen en geen 'moetje'.

Mike
 
Okay, bedankt voor het antwoord.
Ikzelf denk dat ik dan door ga hoe ik het tot nu toe gedaan heb. Elk jaar in januari.

Dorothé
 
Vandaag is het 1 februari en mijn goede voornemen voor 2018 is om op de eerste dag van elke maand op te roepen tot het doen van vrijwillige donaties. Op deze manier laten jullie zien dat je mijn dagelijkse inspanningen op het gebied van alternatieve nieuwsvoorziening en discussies/uitwisselingen over voeding en gezondheid, spiritualiteit en geopolitiek waardeert, ook als je alleen meeleest en niet meeschrijft.

We staan aan de vooravond van een wereldwijde revolutie en de elites zijn banger dan ooit! Ik heb dan ook grootse plannen voor uitbreiding van mijn activiteiten. Als het zover is, laat ik jullie weten wat ik precies voor ogen heb. Ik heb echter jullie hulp en steun nodig voor het verwezenlijken van mijn plannen. Ik wil o.a. een stichting gaan oprichten en sta voor andere opstartkosten. Beschouw evt. donaties van jullie kant dan ook maar als een vorm van ‘crowdfunding’.

Ik hoop dat jullie weten dat ik dit geld niet aan mijn eigen kont ga hangen, daarvoor heb ik jullie al lang genoeg nederig gediend. Ik reken op jullie gulheid en gunfactor, je bent hiermee een medestrijder in wat misschien wel de belangrijkste slag in de geschiedenis van de mensheid is!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan