Donaties

Ik vind het nieuwe forum geweldig... dank Jim en Mike en iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!

Wat handig ook dat je een post kan editen bij een tikfoutje, bestanden kan aanhangen... En we ontdekken de komende tijd vast nog veel meer nieuwe functies.
 
Ah niet meer volgen zal het zijn, rechtsbovenaan bij het topic
Bastiaan,

mocht dat niet werken, bij je profiel kun je kiezen om dingen aan en uit te vinken voor wat betreft e-mail zag ik zonet. Mocht het dus niet lukken dan is het aanpassen van de instellingen in je profiel wellicht de oplossing.
 
Nieuwe forum ziet er fraai uit!

Wat mij opvalt is dat er geen reclame meer te zien is en ook geen links meer naar de vrienden van het forum.
Verder viel het me op dat er nu een prima werkende zoekfunctie is! Heel fijn!!
 
Reclame is weer terug, zoals je ziet. Ik wil iedereen nogmaals wijzen op de mogelijkheid om je eigen avatar (plaatje) te hangen aan jouw account. Klik hiervoor op het plaatje boven je forumnaam en daar zie je de mogelijkheid om je eigen persoonlijke afbeelding te kiezen waarmee jij jezelf graag toont aan de buitenwereld. Bij mij is dat gekrulde boter op een lepel, zoals je kunt zien. Immers, fat is not bad!

Mike
 
Dit zag ik net op onze Telegramgroep:
@mike als je tijd hebt wil je meekijken op het forum? Er staat Chinese spam op lijkt wel, heb er nog niet op geklikt maar qua titel lijkt dit zo. Bij het “alleen lezen” topic. Geplaatst in 2018 met Chinese tekens etc.

Oh niet alleen Chinees maar ook purno 🤭😂
Even naar beneden scrollen bij 'alleen lezen' topic.
 
Laatst bewerkt:
Onder het onderwerp privacybeleid zie ik 6 onderwerpen die volledig in Chinese tekens zijn weergegeven.
Verderop in de lijst zie ik ook onderwerpen in Russische letters. Voor mij allemaal onleesbaar.

Misschien dat anderen die dit lezen ook eens willen kijken of bij hun alles in het Alleen Lezen Forum normaal wordt weergegeven?
En anders zal het aan mijn oude computer liggen.
 
Nee hoor, ligt niet aan je oude computer. Ik zie ook allemaal Chinese en Russische trollen. Zijn wel oude berichten, vnl. eind maart 2018.
 
Het lijkt erop dat Chinese en Russische spambots hun weg naar dit forum hebben gevonden. Ik heb Jim al verwittigd en de huidige topics en gebruikers verwijderd, hopelijk komen er nu niet telkens nieuwe bij.

Mike
 
Ik zie dat steeds meer forumleden een avatar hebben (plaatje bij de forumnaam). Toch zie ik nog veel meer forumleden die dit nog niet hebben gedaan. Het ziet er veel mooier uit als je je eigen unieke afbeelding hanteert bij je forumnaam. Dit is heel eenvoudig te doen: klik op de standaard afbeelding bij je forumnaam en pas deze vervolgens aan.

Mike
 
Hope you're not chicken!
Wat betekent dat? Trump zei in een televisiedebat met Hillary, toen het ging over kernwapens en Rusland: "She is playing chicken". Blijkbaar is het een Engelse uitspraak die ik niet ken.
 
Chicken = angstig. Playing chicken heeft een iets andere betekenis: gevaarlijke spelletjes spelen om te zien wie het minst bang is.

Mike
 
Ontzettend mooi, het nieuwe forum!! heel erg bedankt.
Nu verder op onderzoek wat er allemaal voor mogelijkheden zijn.
 
Het is woensdag 5 mei, de dag dat we 75 jaar vrijheid herdenken. We naderen tevens het 10e jubileum van dit forum, dat zal plaatsvinden op 11 juli a.s. Gelukkig beschikken we nu over een nieuwe host en server, plus nieuwe forumsoftware. Speciale dank gaat hiervoor uit naar onze webmaster Jim, hier bekend als Parsifal, alle eer komt hem toe en niet mij.

Wat jullie moeten weten is dat enkele jaren geleden Jim uit zichzelf het initiatief nam om het webmasterschap op zich te nemen. That's the spirit, intrinsieke motivatie! Op deze 5e mei wil ik jullie vragen of jullie het ook in je kunnen vinden om te doneren aan dit forum. Nu al bijna 10 jaar lopen we al op de muziek vooruit, sommige voorspellingen door mij gedaan gaan letterlijk een decennium terug en worden nu werkelijkheid!

Doneren kan via de twee PayPal-knoppen op de homepage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN als je daar rechtstreeks op wil storten: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Een Kangen-apparaat aanschaffen behoort tevens tot de mogelijkheden, daarmee geef je jezelf ook een groot cadeau en ik krijg hier provisie voor. Ik hoop en reken wederom op jullie goedgevigheid, alvast bedankt hiervoor!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds mijn laatste oproep geen extra donaties mogen ontvangen. Morgen ben ik jarig, ik word 54. Misschien een verjaardagskadootje dan?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.326
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan