Donaties

Sinds mijn laatste oproep, 5 dagen geleden, heb ik een aantal donaties mogen ontvangen. Dank ieder die een bijdrage heeft gedaan. Ik kreeg via email een heel mooi compliment, nl. dat vooral mijn bespiegelingen zo worden gewaardeerd. Ik geef nu meer totaaloverzichten en post over oude, eerder gepubliceerde inzichten of juist nieuw opgedane inzichten. Dat is mijn meer filosofische kant, die ik nu meer naar voren laat komen. Fijn dat dit in goede aarde valt, want ik ben van plan voorlopig op deze weg door te gaan!

Mike

 
Wat betreft de Kangen-machine: zojuist heeft Warner bij mij de (tweedehands) Leveluk SD501 gebracht en geïnstalleerd. Een prettig contact en hij heeft uitgelegd hoe ik de machine moet gebruiken en reinigen etc. Ik proefde meteen hoe zuiver dit water is. Ik zal na verloop van tijd een update geven over wat het Kangen-water voor mijn gezondheid doet. Ik kan dat desgewenst ook in het voedingstopic doen.

 
Morgen, 12 april, gaan we over op nieuwe forumsoftware. Dit wordt vanuit Amerika gedaan door een connectie van Jim, onze webmaster. Ik heb dus geen idee op welk tijdstip deze overgang gaat gebeuren, maar houd er rekening mee dat het forum een tijdje op zwart gaat, naar verwachting enkele uren. De nieuwe software is berekend op een grotere capaciteit, aangezien het forum nog steeds groeit, en de software is bovendien veiliger. We zullen allemaal even moeten wennen aan de nieuwe software in het gebruik, inclusief ikzelf. Houd er dus rekening mee dat ergens gedurende de dag het forum offline gaat.

Mike

 
Ik kijk uit naar het moment dat ik niet constant in de backend verdwenen posts uit de spambox moet vissen. Maar wie weet brengt de nieuwe software weer nieuwe uitdagingen met zich mee. We gaan het zien! Dus nogmaals, vandaag op een niet nader gespecificeerd tijdstip gaat dit forum down omdat we nieuwe forumsoftware krijgen. Je hoeft mij dus niet te mailen met de vraag wat er aan de hand is.

Mike

 
Tussen 16.30 u en 18.30 u zijn we offline. Posts dan geplaatst kunnen verloren gaan tijdens de verhuizing.

Mike

 
Zoals jullie kunnen zien is de verhuizing naar het nieuwe format succesvol verlopen. We gaan de komende dagen nog even finetunen, maar dat is nu niet zo belangrijk. Belangrijk is om nu te wennen aan de nieuwe software in het dagelijks gebruik. Dit geldt ook voor mij, maar mijn eerste indruk is dat dit absoluut een verbetering is! Ik wil jullie even wijzen op de mogelijkheid om posts te liken en om je eigen avatar te maken. Bij mij kun je de gekrulde boterklont op een houten lepel al zien en ik zag dat Henk ook al van deze mogelijkheid gebruik heeft gemaakt. Ook kunnen voortaan files als attachment aan posts worden gehangen, zoals bijv. een pdf. Kortom, veel verbeteringen!

Mike
 
Helaas bestond mijn email adres niet in de database kennelijk, ik kon mn account namelijk niet resetten. Heb dus maar een nieuw gemaakt, mijn forumnaam mocht ik ook niet hergebruiken.

Bastiaan
 
Geweldige naam Bastiaan! ;)
Mike, weet jij ook waar de quote knop verstopt zit. Kan hem niet vinden....
 
hoi allemaal, ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt een andere naam te kiezen met toepasselijk plaatje.
Groet Marijan
 
enne, het is nog even wennen hier, maar ziet er mooi uit zo snel ik het bekeken krijg.
enne, zie dat mijn naam nog niet klopt, vreemd. Ik had het aangepast.
 
Ja, dan schrijf ik mijn reactie ook nog maar even hier neer. Heel mooi nieuw opgezette website. Proficiat. Nu moet ik nog eens kijken dat ik ook een plaatje bij mijn naam kan zetten.
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.001
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan