Dikke rode strepen op de huid

Even een update over mijn 13-jarige dochter. De vermoeidheid speelt haar nog steeds parten. We zijn inmiddels bij de kinderarts geweest en daar is ze op van alles en nog wat getest. Er is echter niks uit gekomen. De kinderarts adviseert haar nu fysiotherapie (om haar conditie op te bouwen) en een bezoek aan de psycholoog, want de vermoeidheid zal wel tussen haar oren zitten. Ze voelt zich erg onbegrepen en baalt van haar vermoeidheid, die ze met name in de ochtend ervaart. Meestal wordt ze doodmoei wakker. Ze is regelmatig een dag thuis.

Ze krijgt elke dag de royal levertraan capsules, vitamine c (ascorbyl Palmitaat) en zijn onlangs weer begonnen met de adrenal.

Ik wil echt verder uitzoeken waardoor ze moe is. Zelf denk ik aan bioresonantie.

Weet iemand in de buurt van Alphen aan den Rijn / Gouda een goede bioresonantie therapeut. Heb al regelmatig op internet gespeurd, maar vindt het prettig om te horen als iemand goede ervaring met een dergelijke therapeut heeft.

 
Heeft je dochter al eens een gal-lever reiniging gedaan.

Ik weet van onze boerin; die werd ook altijd heel moe wakker en had heel veel acne in haar gezicht.

Na 1 leverreiniging werd de acne minder, ze werd zekerder van zichzelf en ze werd fit wakker.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.171
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan