DenniS stelt zich voor

Quote:
Bij onze eerste date had ik Aziatisch voor haar gekookt en haar wijs gemaakt dat een paar weekgewordenzwarte rijstnoedels in een glazen potje met water en azijn 'gefermenteerde bamboewormen' waren. :mrgreen: Ze is die gewoon gaan proberen en was zelfs licht teleurgesteld toen ik nadien vertelde dat het helemaal geen wormen waren.


match made in heaven ;) Veel plezier samen

 
Ik zie het al helemaal voor me haha,dat potje met zgn wormen op de deftig gedekte tafel met kaarsjes haha

 
Hoi Dennis,

Geweldig man, alleen is ook maar alleen, toch?

Ik hoop dat jullie nog veel jaren samen mogen be-leven.

Lia

 
Hi Dennis,

Leuk om te lezen dat je een meisje hebt. Ga je ook een keer je befaamde stierenballen voor haar maken :lol:

 
Ik ben ruim 3,5 jaar alleen geweest en dat beviel me ook goed, maar samen met een gelijkgestemde is ook zeker fijn.

Haha Micave, ze zit toevallig nu naast me. De stierenballen houdt ze nog te goed! :mrgreen:

 
Hoi Dennis,

Ik weet niet meer exact in welk topic het was, maar in ieder geval vielen mij je verslagen wat betreft de mensheid op en transmissie en DNA etc etc. Het kwam volgens mij voort uit de vraag of het inderdaad wel echt zo is dat de mens alleen een vleeseter is.

Ook in het topic eet vet wordt slank lees ik je vragen die ik erg goed vind! En ook goed dat je niet gelijk dingen aanneemt en zo kritisch bent (op een opbouwende en nieuwsgierige manier).

Daarom was ik eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met je ketose project gaat en wat jouw dagelijkse voeding is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan