Demonstraties

Vandaag weer veel politie met gezichtsbedekking gezien. Vooral veel jongere agenten die dit doen. Waar zijn ze bang voor? Eentje hierop aangesproken, die gaf me een blik die moest doorgaan voor een mix tussen (geveinsd) zelfvertrouwen en een aandoenlijke domheid (ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier sta, iq max 75). Maar geen geweld gezien van de politie of daar iets van gehoord. Dat is een mooie vooruitgang. Toch een mooie demo weer.
 
Vandaag weer veel politie met gezichtsbedekking gezien. Vooral veel jongere agenten die dit doen. Waar zijn ze bang voor? Eentje hierop aangesproken, die gaf me een blik die moest doorgaan voor een mix tussen (geveinsd) zelfvertrouwen en een aandoenlijke domheid (ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier sta, iq max 75). Maar geen geweld gezien van de politie of daar iets van gehoord. Dat is een mooie vooruitgang. Toch een mooie demo weer.
Type wat je doorgaans als Boa verwacht.🙄

Viel mij op. Niet atletisch, klein, woke uitstraling.

Niet het type ME wat je op het malieveld in elkaar slaat zeg maar.
 
Type wat je doorgaans als Boa verwacht.🙄

Viel mij op. Niet atletisch, klein, woke uitstraling.

Niet het type ME wat je op het malieveld in elkaar slaat zeg maar.
Nee ze waren duidelijk niets van plan vandaag dus de aspiranten klasjes mochten de wei in.

De scheidslijn tussen boa en politieagent zal waarschijnlijk steeds dunner worden.
 
Police for Freedom Nederland


11 maart 2023 gaan we naar Den Haag
Het is nu nodig! Het momentum is daar, 15 maart verkiezingen. De nood is daar. De saamhorigheid is daar. De groep van slachtoffers van het huidige beleid groeit explosief. De main Stream Media is in handen van de corporaties die onze vrijheid afpakken. Dit is waarom Police For Freedom dit initiatief van de FDF steunt. We gaan 11 maart zichtbaarheid van de gigantische massa organiseren die dan niet meer door de MSM te verstoppen valt. Massa die overduidelijk niet akkoord is met het huidige criminele vernietigende beleid.

Als reminder zomaar een greep uit de gigantische rij met redenen om te komen:
• Coup op ons land
• Klimaat-waanzin
• Onbetaalbare gasprijzen
• De toeslagenaffaire
• Belangenverstrengeling bestuurders
• Immigratiehoos
• Oorlogsretoriek en bemoeienis waar we niet om vragen
• Buitenspel zetten van onze democratie en grondrechten
• Verkiezingsfraude
• Vaccinatiebijwerkingen
• Afschaffen Nederlandse cultuur en identiteit
• Onevenredige indoctrinatie van onze kinderen via schoolboeken

11 maart gaan we het doen. Wij van Police For Freedom roepen jullie op. Dit gaat de grootste demo in Nederland ooit worden. Dit gaat een bepalend moment in de geschiedenis worden. Het buitenland kijkt naar ons. Wij gaan het doen met iedereen in Nederland die ziet wat hier gebeurt. Iedereen die ons landje lief heeft en onze vrijheid, maar vooral de vrijheid voor onze kinderen en kleinkinderen. Die laten we nooit afpakken.

Kom 11 maart!

330148313_750188793235071_1341442018694424613_n.jpg
 
1676744190495.png
‼️🚜 11 maart Den-Haag ‼️🚜

Al 2 jaar horen we geluiden..

Al 2 jaar voelen we de grond trillen.

Al 2 jaar zien we de samensmelting tussen groepen groter worden..

En nu is het TIJD!
Tijd om onze handen ineen te slaan 🤝.
Tijd om te laten zien dat we hier samen in staan!

Jullie wilden Den-Haag???
Nu krijgen jullie Den-Haag!!

11 maart 2023 is DE dag waarop we Den-Haag gaan laten trillen. Want wij gaan daar staan als één front!

Wie is er nog niet geraakt door dit beleid? Welke burger kan met geheven hoofd nog zeggen: ik ben trots op Nederland?!?

Wij niet in ieder geval!! NEDERLAND IS IN NOOD! En wij zullen het heft in eigen handen moeten nemen!

🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥


‼️11 maart gaan we opstaan‼️
NAAST ELKAAR 🚜
MET ELKAAR 💪🏻
VOOR ELKAAR ❤️


Delen? Graag‼️

#ConvoyNederland
 
Om een groter bereik vragen wij om onze link te delen van ons Convoy Kanaal om op de hoogte te blijven van onze nieuwste updates in aanloop naar ⚠️11 Maart ‼️


Achter de schermen zijn wij inmiddels druk bezig een sterke actie neer te gaan zetten, hier hebben wij uw hulp ook bij nodig op 11 Maart‼️

Bijgevoegd de provincie linken, zodat u bij uw eigen provincie kunt beginnen met optoeren‼️

⚠️ Provincie Groningen


⚠️ Provincie Friesland


⚠️ Provincie Drenthe


⚠️ Provincie Overijssel


⚠️ Provincie Flevoland


⚠️ Provincie Gelderland


⚠️ Provincie Noord Brabant


⚠️ Provincie Limburg


⚠️ Provincie Zeeland


⚠️ Provincie Zuid Holland


⚠️ Provincie Utrecht


⚠️ Provincie Noord Holland


⚠️ Algemene chat

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan