Demonstraties

Ze gaan iets flikken, dit wordt te groot!

Mike
De gemeente Den Haag heeft laten weten dat de boerendemonstratie van aanstaande zaterdag mag doorgaan, maar met maximaal twee 'symbolische' trekkers. Ook de geplande demonstratie van klimaatactivisten mag doorgaan, maar niet op de A12/Utrechtsebaan.

 
37D7AEDA-2D79-4154-B995-FF80A63ED2A2.png



De nieuwste gratis sticker actie staat online!

 
Bekijk bijlage 23182



De nieuwste gratis sticker actie staat online!

Daar ga ik nooit meer wat bestellen. Ik heb mijn stickers nooit meer gehad, aantal e-mails gestuurd en dan werd gezegd dat ze onderweg waren. Jaja inmiddels al meer dan 8 maanden onderweg. Erg jammer want ik heb er destijds wel gewoon voor moeten betalen.
 
volgens mij gaat het flink uit de hand lopen morgen met Romeo’s en weet ik veel met wat voor antifa tuig nog meer erop afkomt. Eigenljjk zouden de boeren ze moeten naaien door morgen niet te komen en ineens zondag op het zuiderpark te staan. Staan ze voor aap daar met hun watertanks en knuppeltjes.
 
Weet iemand waar er een livestream te vinden is van de demo van vandaag? Ik ben er vandaag zelf bij en weet niet hoeveel ik kan posten. Mijn vriendin en mijn moeder willen graag meekijken, alleen al uit bezorgdheid.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.802
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan