Demonstraties

Ik was erbij. Gruwelijke beelden, maar het was een overwinning want we braken door de politiebarricade heen!

Mike
 
Deze korte film is gemaakt over een schilderij 'Justitia & Marianne' en een schilderij 'Vliegende duif over het Museumplein'. Ook is hierin een animatie te zien met de live beelden van de World Wide Demonstration for Freedom op het Museumplein in Amsterdam. Deze twee schilderijen heb ik gemaakt onder de naam 'Marianne' omdat zij staat voor Vrijheid.

 
Deze korte film is gemaakt over een schilderij 'Justitia & Marianne' en een schilderij 'Vliegende duif over het Museumplein'. Ook is hierin een animatie te zien met de live beelden van de World Wide Demonstration for Freedom op het Museumplein in Amsterdam. Deze twee schilderijen heb ik gemaakt onder de naam 'Marianne' omdat zij staat voor Vrijheid.


Ps. schilderijen gemaakt door Jule Jeurissen
 
Voor wie Max beter wil leren kennen.

Max is binnen de demonstratie bubbel al sinds 2020 bekend, maar hij kreeg landelijke bekendheid toen hij tijdens een fakkeltocht in Den Haag samen met OnrechtTV voor de deur van Sigrid Kaag werd gearresteerd met een fakkel. De Main Stream Media sprongen er net als het Openbaar Ministerie bovenop en hebben een frame neergezet alsof hij haar bedreigde. Echter, was is er werkelijk gebeurd? Max is veroordeeld en 30 januari dient zijn beroep tegen de opgelegde gevangenisstraf van 6 maanden. Inmiddels wordt Max ook bedreigd met een mogelijke gedwongen opname in een psychiatrische inrichting omdat hij een gevaar voor anderen en zichzelf zou zijn. Aangezien wij hem heel anders hebben leren kennen dan het beeld wat door het OM en de MSM geschetst is haalden wij hem naar de studio om het hem allemaal zelf te laten vertellen.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.798
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan