Demonstraties

Dus hup vlaggendemonstranten terug dat viaduct op bij Rijswijk en Den Hoorn!
Wel typische foto in dit artikel. Piramide symbool met oog en er staat aan beide kanten op die handen: stop🤨
1 oog afgedekt, o.a. symbool voor 'Monarch' mind control / mk-ultra (door NOS door mishandelen, trauma en programmeren) = De ontmenselijking van de menselijke psyche, de promotie van satanisme, de normalisatie van mind control, de normalisatie van transhumanisme, het vervagen van geslachten, pedofilie en meer. Het uiteindelijke doel: De massa's zo ver mogelijk wegleiden van Waarheid, gezondheid en evenwicht... zo ver mogelijk wegleiden van Jezus / God.

unhollywood.jpg
En het werkt: in Jensen #503 interview met vrouw die pil van Drion wil want ze kan er niet meer tegen: "mijn hele leven de pot volgestort... laat een ander er maar van genieten". Wat is hiervan de logica...? Oh ja.. de ziel heeft zich al erbij neergelegd een slaaf te zijn (and God gave them over to a reprobate mind - Romans 1;28 KJV). Heeft een flinke dosis Jezus nodig... dit wordt de groep die oktober2022 niet gaat overleven.

Romans 1;28 KJV
And even as they did not like to retain God in their knowledge, God gave them over to a reprobate mind, to do those things which are not convenient

 
In Christian doctrine, when a sinner is so hardened as to feel no remorse or misgiving of conscience for particularly vile acts, it is considered a sign of reprobation.

Reprobation = verwerping van het evangelie = overgave aan Satan.

Mike
 
Mijn ervaring is dat het zaterdagavond en zondagavond de helft rustiger is op de snelweg. Hier hebben we er voor gekozen om dinsdag voor de avondspits te gaan vlaggen.
 
In Parijs gaat men ook weer demonstreren
(noot: kreeg vrijdag pas de uitnodiging)

Beste Tous Anti Pass gebruikers,

Want we willen niet de terugkeer van de Gezondheidspas met de "8e golf", noch de invoering van een Energiepas, noch oorlog,

Omdat onze strijd voor vrijheid en vrede is,

Wij nodigen u uit om in groten getale naar de Verzetsvergadering te komen:
Deze zaterdag, 17 september, Parijs, 14.00 uur, vertrek van de processie vanaf het Place du Palais Royal.

Laten we opstaan en vrij zijn!

Het Tous Anti Pass team
 
Mijn ervaring is dat het zaterdagavond en zondagavond de helft rustiger is op de snelweg. Hier hebben we er voor gekozen om dinsdag voor de avondspits te gaan vlaggen.
Grappig, ik stond vandaag in Haarlem, op een toegangsrit naar het centrum en het was op de weg echt veel drukker dan eind middag/savonds door de week.
 

Bijlagen

  • BB32F29B-C49D-467C-9B4D-DABCD17A56D0.jpeg
    BB32F29B-C49D-467C-9B4D-DABCD17A56D0.jpeg
    745,8 KB · Weergaven: 6
  • 4C7BA41F-CAE7-49A5-8CA5-E4B005159914.jpeg
    4C7BA41F-CAE7-49A5-8CA5-E4B005159914.jpeg
    118,9 KB · Weergaven: 6
  • ED10956E-8FBF-4647-9DE3-AC9CB068E631.jpeg
    ED10956E-8FBF-4647-9DE3-AC9CB068E631.jpeg
    1.017,6 KB · Weergaven: 6
Het is ook te sneu voor woorden, om 1600 uur gaat er een bootje met strijders de Hofvijver op..
Ja en er rijden constant busjes ME rond en nu ook deze inzet gesignaleerd.

20220918_155450.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan