Demonstraties

Was leuke demo. Goed geluid iig, goeie sprekers. Fvd en bvnl broederlijk op het podium. Een volkszanger waar ik nog nooit van gehoord had, maar goeie stem iig. Kafka, de rapper, ook sterk.

@Johnny gezien, @FoolProof en ik doen altijd het spelletje, zoek de johnny, maar meestal spot hij ons het eerst :)

Willem engel ook goeie speech, wij zijn afgehaakt richting terras bij die gruwelijke Deense zangmevrouw in zweetpak. Die was er ook in Groningen of Leeuwarden. Brrrr.

Kortom druk, mooi, leuke mensen gezellig verbonden sfeer.
 
Was leuke demo. Goed geluid iig, goeie sprekers. Fvd en bvnl broederlijk op het podium. Een volkszanger waar ik nog nooit van gehoord had, maar goeie stem iig. Kafka, de rapper, ook sterk.

@Johnny gezien, @FoolProof en ik doen altijd het spelletje, zoek de johnny, maar meestal spot hij ons het eerst :)

Willem engel ook goeie speech, wij zijn afgehaakt richting terras bij die gruwelijke Deense zangmevrouw in zweetpak. Die was er ook in Groningen of Leeuwarden. Brrrr.

Kortom druk, mooi, leuke mensen gezellig verbonden sfeer.
Eens
Was een mooie opkomst! Ik vind t lastig schatten want mensen sloten later nog aan. Ik dacht zo rond de 25000 (de Dam stond bij terugkomst vol)
Veel oude garde, maar ook een heleboel voor de 1e keer gesproken. Dat belooft wat voor de volgende 😅

11 september als vanouds koffie drinken op Museumplein
18 september Den Haag
 
meestal spot hij ons het eerst
Dat is ook niet zo moeilijk he, meute dansende dames achter de kar aan en keiharde (meestal) gitaar muziek.

Druk..veel mensen en dacht eigenlijk 10k + maar meer dan 35K zou ik ook geloven... goede sprekers. Gideon en Willem Engel die blijft hameren op voorbereiden voor de komende winter. Dit hoor je hem vaker zeggen.

Ik vond het leuk om de vele forummers weer even te ontmoeten. Ik wil de 11e er ook weer zijn en ben benieuwd wat 18e in Den Haag wordt want Michiel is klaar met rondjes lopen. Hij gaat de politiek in?!
 
Dat is ook niet zo moeilijk he, meute dansende dames achter de kar aan en keiharde (meestal) gitaar muziek.

Druk..veel mensen en dacht eigenlijk 10k + maar meer dan 35K zou ik ook geloven... goede sprekers. Gideon en Willem Engel die blijft hameren op voorbereiden voor de komende winter. Dit hoor je hem vaker zeggen.

Ik vond het leuk om de vele forummers weer even te ontmoeten. Ik wil de 11e er ook weer zijn en ben benieuwd wat 18e in Den Haag wordt want Michiel is klaar met rondjes lopen. Hij gaat de politiek in?!
Dat vond ik overigens wel bijzonder opvallend, dat Willem dat preppen zo benadrukte. Sowieso slim, maar dat hij dat zo vaak vertelde. Zorg voor jezelf en zorg voor een goeie groep om je heen!!
 
Dat is ook niet zo moeilijk he, meute dansende dames achter de kar aan en keiharde (meestal) gitaar muziek.

Druk..veel mensen en dacht eigenlijk 10k + maar meer dan 35K zou ik ook geloven... goede sprekers. Gideon en Willem Engel die blijft hameren op voorbereiden voor de komende winter. Dit hoor je hem vaker zeggen.

Ik vond het leuk om de vele forummers weer even te ontmoeten. Ik wil de 11e er ook weer zijn en ben benieuwd wat 18e in Den Haag wordt want Michiel is klaar met rondjes lopen. Hij gaat de politiek in?!
En inderdaad.... wij zijn vrij eenvoudig te lokaliseren:)
 
GLOBAL WALKOUT STEP 1:

(Stop met pinnen, betaal cash )


The first step is a very powerful one: a step of financial rebellion. Make sure you have enough cash to support yourself for a week (or longer). Don’t use your credit or debit card or any other digital payment option for as long as possible. And if you do use cash, take the opportunity to tell others why so they can join you in breaking the pressure of financial power. Take advantage of your own financial power.

So use cash as long as you can and stay tuned for the next step (every Sunday at 8pm GMT)



 
Hadden die romei's niet beter die lui van de Zwarte Paraplu op kunnen pakken? WTF deden in het zwart geklede, gemaskerde 'demonstranten' daar? Was dit antifa? Of waren het zelf romeo's? Betaalde provocateurs, zoveel is zeker. Zie je ook wat ok al geruine tijd zeg, dat de pedo-agenda is gekaapt door boze mensen? Kijk naar Raatgever en Kat, wat heeft al die boosheod nu precies gedaan voor de slachtoffers van SRM? Zijn ze onderdewl van de oplossing of onderdeel van het probleem? Trap er niet in, mensen, we wprden geprovoceerd en zolang er in ons nog een angst- en boosheidscentrum leeft zijn er knoppen om op te drukken. Voed Het Beest niet, Willem Engel zegt dit al 3 jaar en de 'softe' boodschap van liefde, waarheid en geduld zal alsmaar waarder blijken te zijn.

Mike
 
Hadden die romei's niet beter die lui van de Zwarte Paraplu op kunnen pakken? WTF deden in het zwart geklede, gemaskerde 'demonstranten' daar? Was dit antifa? Of waren het zelf romeo's? Betaalde provocateurs, zoveel is zeker. Zie je ook wat ok al geruine tijd zeg, dat de pedo-agenda is gekaapt door boze mensen? Kijk naar Raatgever en Kat, wat heeft al die boosheod nu precies gedaan voor de slachtoffers van SRM? Zijn ze onderdewl van de oplossing of onderdeel van het probleem? Trap er niet in, mensen, we wprden geprovoceerd en zolang er in ons nog een angst- en boosheidscentrum leeft zijn er knoppen om op te drukken. Voed Het Beest niet, Willem Engel zegt dit al 3 jaar en de 'softe' boodschap van liefde, waarheid en geduld zal alsmaar waarder blijken te zijn.

Mike
Volgens mij stonden die idd zwart geklede types met spandoeken om het satanische kindermisbruik te onderzoeken en te veroordelen.

Het waren iig aardige gasten met een stevig statement m.i.
 
Je bent er dus keihard ingeruind, Zathras. Nu zijn ze nog 'aardig', het is wachten op een bewust aangestuurde escalatie.

Mike
 
Er haken steeds meer vage, extremistische clubjes aan. Denk ook aan die vegans in Eindhoven.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Het hakenkruis​


De man die het bord met het hakenkruis bij zich droeg was echter overduidelijk geen nazi-sympathisant. Op het bord met het omstreden symbool vergeleek hij juist globalistische organisaties met het nazisme. Rond het hakenkruis stonden termen als ‘Blackrock’, ‘EU’, ‘Davos’ en ‘Bilderberg’, zoals op onderstaande foto’s is te zien.
1662371382369.png
 

Nederland in Verzet is terug!

Zondag 18 september Den Haag.

Géén Malieveld. Géén Koekamp.

Locatie onbekend. Be there!

Nederlandinverzet.com
 

Het hakenkruis​


De man die het bord met het hakenkruis bij zich droeg was echter overduidelijk geen nazi-sympathisant. Op het bord met het omstreden symbool vergeleek hij juist globalistische organisaties met het nazisme. Rond het hakenkruis stonden termen als ‘Blackrock’, ‘EU’, ‘Davos’ en ‘Bilderberg’, zoals op onderstaande foto’s is te zien.
Bekijk bijlage 14895


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.757
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan