Demonstraties

Net een rondje Nijmegen Centrum gemaakt. Overal politie, lopend, staand, te paard en zelfs een bus van de marecaussee gezien. Maar vooral veel winkelend publiek gezien met opvallend veel openluchtbekapten. Zo wordt de politiestaat genormaliseerd, lekker winkelen tussen de politie. De Grote Markt, waar de demo had moeten plaatsvinden, was zo goed als afgesloten. Zo goed als, want de mensen moeten nog wel naar de aangrenzende winkels en cafes kunnen. Op de Grote Markt zag ik een hart liggen van bloemen, opvallend genoeg intact gelaten door de politie.

Hoewel de politie er dreigend uitzag met hun gezicht half bedekt waren ze goed aanspreekbaar en vriendelijk naar het winkelend publiek. Dit in schril contrast met de beduidend vijandigere en bedreigendere uitstraling van de politie Haaglanden tijdens de landelijke demo in Den Haag op 3 oktober. Niemand die zich de vraag stelt: als er echt zoveel relschoppers zijn in NL, denk je werkelijk dat deze zich zouden laten weerhouden door een politiemacht? Dat is juist voer voor dat soort gasten! Kortom, de verwachte 'rellen' zijn vooral een media-illusie.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Kwam het forum onlangs tegen, en toen ik vandaag door Nijmegen liep leek het me tijd om een profiel aan te maken :) Ik ging vrij nietsvermoedend naar het centrum, ´t was wel erg moeilijk om ergens géén politie te zien - net alsof ze een bezoekje van Godzilla verwachtten vandaag?

Ik las online dat er 25 man op de markt stonden. Stel je voor. Even aan jullie een vraag: hoe gegrond is Bruls´ claim dat er voornamelijk "hooligans" op af zouden komen? Ik heb niets gevolgd over enige rellen, ben vrij afkerig van sociale media (en dat geld ook voor "het nieuws") en dus komt het nogal eens voor dat ik dingen mis.

Keep up the spirit,
Fox
 
Morgen 1 december

UPDATE!!!


⁃ Geen QR, geen werk in de toekomst?

⁃ Wel gevaccineerd, maar toch weer in lockdown?

⁃ Straks geen boeren meer in Nederland, maar windmolens en zonneparken?

⁃ Geen ziekenhuis en geen personeel meer te vinden?


Wij zijn dit beleid zat!!!
Jij ook???


Sluit je allereerst aan bij onze beweging, en voer actie met ons mee tegen deze waanzin en voor een betere toekomst voor ons allemaal!

WAAR: Rondom Utrecht!

WANNEER: Woensdag 1-12-2021

TIJD: 16.00hr

Neem vervoer mee! Vrachtwagen, Trekker, Bietenrooier, Auto, Camper, MOBILISEER!

Zorg dat je lokaal verbind en groepeert zodat we niet met herkenning hoeven te werken en de politie ons dus ook niet herkend!
Kijk wie er uit jouw omgeving ook gaat en trommel meer mensen op, zoveel als mogelijk!

Heb je geen voertuig, kijk of je mee kan rijden, want samen staan we sterker! Maar de boodschap is; Kom zoveel als mogelijk MET VERVOER!

Verdere info volgt.. Be There!

“De Beweging”🌪️🌊🌍🔥

Team Transport In Actie
Abonneer: @TransportInActie
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan