Demonstraties

Tijd om Hugo eens een bezoekje te brengen.

Bekijk bijlage 5805
Mike
Zag hem op TG voorbij komen met onderstaande tekst er bij:
[Doorgestuurd van Tineke van Breugel]
doeslief

Iemand schreef:

Does lief kerstkaartje Hugo.

(((Doorgestuurd en gekopieerd via via.)))

Ik vind het fijn te horen dat hugo weet waar de ongevaccineerde wonen.
Aangezien ik weet waar hugo woont wil ik hem een kerstkaart sturen Uiteraard zonder postzegel, zodat ook hij weet dat we weten waar zijn postcode is
Dit was gisteren bij de eerstekamer.nl. Daar kun je het debat terugkijken en doorscrollen naar het moment waar Hugo aan het woord is rond de 29e minuut, waar hij aangeeft dat hij weet waar de ongevaccineerden wonen.

Als mensen zich hierdoor nu ook bij de voordeur bedreigt voelen door Hugo de Jonge,,, stuur hem een kerstkaartje met daarop "wij weten ook waar jij woont" dit is het adres Brede Hilledijk 189 3072 ND Rotterdam

Voor de rest niets anders doen want zoals we altijd zeggen, dit is geen oproep tot geweld, maar enkel precies hetzelfde als wat Hugo doet. Want ook zijn GGD stuurt ons brieven op ons persoonlijke adres om een prik te gaan halen.

Gelijk oversteken heet dat.
 
Zag hem op TG voorbij komen met onderstaande tekst er bij:
[Doorgestuurd van Tineke van Breugel]
doeslief

Iemand schreef:

Does lief kerstkaartje Hugo.

(((Doorgestuurd en gekopieerd via via.)))

Ik vind het fijn te horen dat hugo weet waar de ongevaccineerde wonen.
Aangezien ik weet waar hugo woont wil ik hem een kerstkaart sturen Uiteraard zonder postzegel, zodat ook hij weet dat we weten waar zijn postcode is
Dit was gisteren bij de eerstekamer.nl. Daar kun je het debat terugkijken en doorscrollen naar het moment waar Hugo aan het woord is rond de 29e minuut, waar hij aangeeft dat hij weet waar de ongevaccineerden wonen.

Als mensen zich hierdoor nu ook bij de voordeur bedreigt voelen door Hugo de Jonge,,, stuur hem een kerstkaartje met daarop "wij weten ook waar jij woont" dit is het adres Brede Hilledijk 189 3072 ND Rotterdam

Voor de rest niets anders doen want zoals we altijd zeggen, dit is geen oproep tot geweld, maar enkel precies hetzelfde als wat Hugo doet. Want ook zijn GGD stuurt ons brieven op ons persoonlijke adres om een prik te gaan halen.

Gelijk oversteken heet dat.
Briljant idee
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.161
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan