Demonstraties

Ik ben nu in Utrecht
Als iemand dit toevallig leest waar lopen jullie heen??? Ik ben de weg kwijt
 
Ik vond dat het een behoorlijk lange stoet was... Toen we ongeveer op de helft waren kwamen we toevallig aan bij een station waar we even naar het toilet gingen, en daar moesten we ook weer wachten... Na 10 minuten voegde we ons weer toe bij de stoet, en die was nog lang niet klaar!

Thierry was er deze keer niet bij, maar Gideon, Pepijn en ook Willem Engel hebben een speech gehouden, vooral de speech van Willen Engel vond ik geweldig! Hij zei dat de komende maanden de finale gaat beginnen!💪
 
Ik vond dat het een behoorlijk lange stoet was... Toen we ongeveer op de helft waren kwamen we toevallig aan bij een station waar we even naar het toilet gingen, en daar moesten we ook weer wachten... Na 10 minuten voegde we ons weer toe bij de stoet, en die was nog lang niet klaar!

Thierry was er deze keer niet bij, maar Gideon, Pepijn en ook Willem Engel hebben een speech gehouden, vooral de speech van Willen Engel vond ik geweldig! Hij zei dat de komende maanden de finale gaat beginnen!💪
De vermenging van FvD met VW wordt steeds zichtbaarder!👍

Mike
 
Ik vond dat het een behoorlijk lange stoet was... Toen we ongeveer op de helft waren kwamen we toevallig aan bij een station waar we even naar het toilet gingen, en daar moesten we ook weer wachten... Na 10 minuten voegde we ons weer toe bij de stoet, en die was nog lang niet klaar!

Thierry was er deze keer niet bij, maar Gideon, Pepijn en ook Willem Engel hebben een speech gehouden, vooral de speech van Willen Engel vond ik geweldig! Hij zei dat de komende maanden de finale gaat beginnen!💪
en eindelijk een keer verstaanbaar geluid, dat was top !
 
Als een forumlid er een YT-video (of Rumble of BC) van kan maken gaat het wel lukken. Wie biedt zich aan?

Mike
 
Schatting? Ik kon er helaas toch niet bij zijn deze keer.

Mike
Ik vind dat erg moeilijk trouwens. Veel minder dan in A'dam iig. Maar echt wel meer dan 10k gok ik.

De organisatie riep op een gegeven moment dat er 3400 mensen waren maar dat was m.i. een decoy omdat die burgermeester gezegd had dat er maar 5700 mensen mochten komen.

De stoet was iig vaak lang, en of heel breed :)

Top ondanks het weer
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan