Demonstraties

IJmuiden is toch in nsbderland.... Denk niet dat ik me daar mee ga bemoeien.. . Ruzie met de commandant der strijdkrachten een mislukte MIVD generaal van de Luftwaffe met verdacht klinkende Duitse naam..
Iets in die, strekking heb ik ook tegen hem gezegd... Ik heb nu een leukere opdracht...
The only way is militairy klopt wel maar de landwacht luchthomofiel en de Luftwaffe vallen erbuiten, blijft over marsof en kct en marine met hulp van Sas en Seals lukt dat wel.

Dick Berlijn klonk ook al zo Duits.
 
Dick Berlijn klonk ook al zo Duits.
Die was wel te pruimen, deze niet.
En ik hou mn mond niet tegen een mislukkeling van de Luftwaffe met een negatief saldo van 2 f16, commandant der Zeestrijdkrachten lag te rollen onder z'n Bureau moest zich daarna verschonen geloof ik.
Zo'n zoom gesprek was het... Reprimande omdat ik vragen stelde 🤣🤣🤣
 


Dit waren overigens niet alle defenders
Diezelfde dag zijn er 50 leden uit verschillende steden opgepakt. Sommige op zeer brute wijze uit hun woning ontvoerd. Voordeuren opgeblazen en vuilniszakken over het hoofd in bijzijn van hun familie als criminelen afgevoerd...

Voor alle duidelijkheid, deze mensen zijn net als jij en ik die strijden voor onze toekomst. Boefjes heb je overal tussen zitten, maar dit zijn geen onderwereld figuren. Maar mensen zoals wij, die wakker zijn en een mooie toekomst willen voor hun kids.
 
Duitsland 👇🏻👇🏻

B1412569-733B-411C-8B61-C21845FE3325.jpeg

GERMANY: Under the name @FriedlichZusammen (peaceful together) largest Freedom Demonstration for the saturday 18th of dec., at the Brandenburger Tor (starting 12h) in Berlin expected!

The people of Berlin and Germany want to show that they are united and can’t and do not want to be divided by any discrimination like the vaccines-mandates is.
#FriedlichZusammen

🇪🇺 t.me/TheEuropeNews
 
Ik moet nog even wachten of we zaterdag mogen demonstreren. De gemeente heefy nog geen vergunning afgegeven vanwege de kerst, .... ik krijg nog te horen hoe de vlag er morgen voorstaat
 
Het verhaal luidt dat na 3 demo's de burgervader het demonstreren in Zevenaar verboden had. Er is toen een oproep gekomen om massal naar Zevenaar te komen. Inmiddels heeft de burgermeester een andere mening maar het zal vast nog wel druk worden.

Laatste nieuws👇



In tegenstelling tot wat er op sommige plekken rondgaat betreft deze demonstratie een TOEGESTANE vreedzame manifestatie. Er is positief overleg geweest tussen organisatie, gemeente en politie.

Daarnaast is de locatie gewijzigd naar: Raadhuisplein te Zevenaar.

We hopen jullie te zien op zondag 19 december om 13:00!
IMG-20211218-WA0008.jpg
 
Laatst bewerkt:
De demo in Zevenaar was naar mijn idee goed geslaagd. 150 tot 200 mensen die na knuffelen en handen schudden een stukje gingen lopen. Op een gegeven moment was er wat tumult omdat de aanvrager v d demo aangehouden werd en volgens mij de route niet zo goed beviel bij de autoriteit. Dus er kwam ondersteuning met toeters en bellen.. hoop rumoer om eigenlijk niets en het stadje heeft geweten dat er een demo was. Best veel duimpjes gezien.
 
Revrouwlutie (Facebook) is opgepakt

Een strijder in hart en nieren.
Onderstaand bericht is via haar TG kanaal

Beste allemaal,

Zoals jullie weten is irhuia gisteren ochtend opgehaald door de politie, inmiddels zijn we 26uur verder en weten we nog steeds helemaal niks.

We willen best graag een actie plannen maar omdat we totaal niet weten welk bureau, welke stad, de hoe wat en waarom etc is het een lastig verhaal.

Mochten jullie ideeën hebben laat het ons dan weten.

Mochten wij iets horen hoe het met irhuia is en hoe, wat en waar horen jullie het natuurlijk ook.

#freerevrouwlutie #freeirhuia
 
Revrouwlutie (Facebook) is opgepakt

Een strijder in hart en nieren.
Onderstaand bericht is via haar TG kanaal

Beste allemaal,

Zoals jullie weten is irhuia gisteren ochtend opgehaald door de politie, inmiddels zijn we 26uur verder en weten we nog steeds helemaal niks.

We willen best graag een actie plannen maar omdat we totaal niet weten welk bureau, welke stad, de hoe wat en waarom etc is het een lastig verhaal.

Mochten jullie ideeën hebben laat het ons dan weten.

Mochten wij iets horen hoe het met irhuia is en hoe, wat en waar horen jullie het natuurlijk ook.

#freerevrouwlutie #freeirhuia

Inmiddels is dit het tweede bericht van haar kanaal

We weten wat meer
De advocaat is gesproken
Irhuia moet nog nacht blijven
Ze moet morgen voorkomen bij rechter commisaris
Het zou gaan om uitspraak die ze 12 november heeft gedaan
Iets met het waterkanon (bij de persco)

Verwacht word dat ze morgen vrij komt, maar dat is nog niet helemaal zeker.

Er hoeft iig niemand meer te bellen aangezien we nu al iets weten, het waar en hoe is nog niet bekend maar dat zal nu ook wel snel naar buiten komen

Dank jullie wel voor alle steun aan Irhuia maar ook aan ons

De redactie ♥️
 
Revrouwlutie (Facebook) is opgepakt

Een strijder in hart en nieren.
Onderstaand bericht is via haar TG kanaal

Beste allemaal,

Zoals jullie weten is irhuia gisteren ochtend opgehaald door de politie, inmiddels zijn we 26uur verder en weten we nog steeds helemaal niks.

We willen best graag een actie plannen maar omdat we totaal niet weten welk bureau, welke stad, de hoe wat en waarom etc is het een lastig verhaal.

Mochten jullie ideeën hebben laat het ons dan weten.

Mochten wij iets horen hoe het met irhuia is en hoe, wat en waar horen jullie het natuurlijk ook.

#freerevrouwlutie #freeirhuia
Nacht und Nebel
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
504.003
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan