Demonstraties

Ik zat net te denken, ultieme digital warfare. Defend zit gewoon thuis, of ergens met een leuk clupje bij elkaar. Sturen de hele dag "hints" uit, terwijl heel defend NL weet dat ze niet gaan samenkomen. De regime handhavers staan paraat, en gaan op pad op basis van de hints. Media spint als een malle. En uiteindelijk..... vinden ze niemand op de lokatie. 🤣 🤣
 
Defend werd tijdens of na hun toespraak opgejaagd door enorm veel ME etc. Ik zie nu via een live nog steeds veel busjes paniekerig rondrijden.

Morgen waarschijnlijk de boeren naar Schiphol.
 
Trots op defend❤️
Ze hebben de hielenlikkende machtsvertonende overheidbewakers, oftewel de politie en de ME de hele dag als een malle laten rondrijden door t land.
Toen het eenmaal bekend was dat het IJmuiden was, waren ze ook snel ter plaatse en sloten ze ons meteen in. Denk 50 busjes politie en me. Op uiteindelijk 300 mensen. Om van te kotsen.
Er was letterlijk niets aan de hand om ook maar enigszins te hoeven optreden, maar ja politiestaat heh 🤮
Al met al....
Ik vond t een briljante actie 💪🏻
Uitputten dat is de sleutel
 
Trots op defend❤️
Ze hebben de hielenlikkende machtsvertonende overheidbewakers, oftewel de politie en de ME de hele dag als een malle laten rondrijden door t land.
Toen het eenmaal bekend was dat het IJmuiden was, waren ze ook snel ter plaatse en sloten ze ons meteen in. Denk 50 busjes politie en me. Op uiteindelijk 300 mensen. Om van te kotsen.
Er was letterlijk niets aan de hand om ook maar enigszins te hoeven optreden, maar ja politiestaat heh 🤮
Al met al....
Ik vond t een briljante actie 💪🏻
Uitputten dat is de sleutel
Nu je dit weet dagelijks herhalen zonder feitelijke protest lokatie..... Maak ze gek
 

Defend demonstreert in heel Nederland: ‘Wij houden vlam van vrijheid en verzet in stand tot de dictatuur vertrokken is’​

in Binnenland 12 december 2021 22:15 0

In Nederland is zondag op meerdere plekken gedemonstreerd tegen het coronabeleid door groepen die zich Defend noemen. In IJmuiden werd een noodbevel afgevaardigd voor het Plein 1945 ‘vanwege ernstige vrees voor de openbare orde’. De politie heeft de demonstranten uit elkaar gedreven.
Op en rond het Mediapark in Hilversum waren zondag veel agenten op de been. Ook in Den Haag was zondagmiddag veel politie zichtbaar aanwezig met onder meer busjes en agenten te paard. Er was vooral veel politie bij het Catshuis, waar het kabinet vergaderde. Op het Museumplein in Amsterdam was eveneens veel politie aanwezig.
Op social media was opgeroepen tot verzet op onbekende locaties in het land. 12-12-21 werd een symbolische datum genoemd om Nederland wakker te schudden.
 
Jij, sailor ?
IJmuiden is toch in nsbderland.... Denk niet dat ik me daar mee ga bemoeien.. . Ruzie met de commandant der strijdkrachten een mislukte MIVD generaal van de Luftwaffe met verdacht klinkende Duitse naam..
Iets in die, strekking heb ik ook tegen hem gezegd... Ik heb nu een leukere opdracht...
The only way is militairy klopt wel maar de landwacht luchthomofiel en de Luftwaffe vallen erbuiten, blijft over marsof en kct en marine met hulp van Sas en Seals lukt dat wel.
 
IJmuiden is toch in nsbderland.... Denk niet dat ik me daar mee ga bemoeien.. . Ruzie met de commandant der strijdkrachten een mislukte MIVD generaal van de Luftwaffe met verdacht klinkende Duitse naam..
Iets in die, strekking heb ik ook tegen hem gezegd... Ik heb nu een leukere opdracht...
The only way is militairy klopt wel maar de landwacht luchthomofiel en de Luftwaffe vallen erbuiten, blijft over marsof en kct en marine met hulp van Sas en Seals lukt dat wel.

Ik dacht je te herkennen, zo zie je er op dit forum ook uit 😁
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.794
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan