Demonstraties

Ik vind dat erg moeilijk trouwens. Veel minder dan in A'dam iig. Maar echt wel meer dan 10k gok ik.

De organisatie riep op een gegeven moment dat er 3400 mensen waren maar dat was m.i. een decoy omdat die burgermeester gezegd had dat er maar 5700 mensen mochten komen.

De stoet was iig vaak lang, en of heel breed :)

Top ondanks het weer
Denk dat het vergelijkbaar was met Den Haag qua aantallen?
 
Nee, nogmaals, ik vind het lastig, maar denk zeker geen 100k.

Nou de organisatie zei om
12.45 dat ze 3400 (nee geen nul vergeten) hadden geteld.
Ik schatte zelf zo rond de 5000 vlak voor vertrek. Misschien sloten er her en der nog wat aan.. maar het waren er echt niet meer dan 10.000
 
Koppen tellen?!?!?!

Deze gaat rond

Ik zou zeggen doe er je voordeel mee😂


Laat je niet belazeren er waren vandaag ruim 40 duizend strijders door de regen in Utrecht. Als iemand die nog wel wiskunde heeft gehad hetgeen mijn interesse een simpele rekensom. Het gaat als volgt:
1 minuut heeft 60 seconden per seconden lopen er gemiddeld 20 mensen langs in de videolink die ik bijsluit. Dat betekend 35 minuten x60 seconden x20 demonstranten = 42.000 en dan zit ik nog aan het minimale. Leer fucking rekenen. Het is hetzelfde dat mensen in paniek raken als er 20 duizend mensen in Brasilie sterven aan de griep op 820 miljoen. Gebruik je hersenen je hebt ze niet voor niks. ❤️

YouTube
s20 Den Haag
This stream is created with #PRISMLiveStudio

P. S.
Ik zie geen 20 mensen per sec maar tussen de 5 en tien.
Dan kom je gemiddeld rond de 15.000
Lijkt mij nog veel
Ware niet het feit dat ik deze keer echt heel het volk vertegenwoordigd zag. Niet meer een bij elkaar geraapt zooitje van hippies, ouderen, pluutjes, jongeren. Maar echt WE the people!!!
 
Koppen tellen?!?!?!

Deze gaat rond

Ik zou zeggen doe er je voordeel mee😂


Laat je niet belazeren er waren vandaag ruim 40 duizend strijders door de regen in Utrecht. Als iemand die nog wel wiskunde heeft gehad hetgeen mijn interesse een simpele rekensom. Het gaat als volgt:
1 minuut heeft 60 seconden per seconden lopen er gemiddeld 20 mensen langs in de videolink die ik bijsluit. Dat betekend 35 minuten x60 seconden x20 demonstranten = 42.000 en dan zit ik nog aan het minimale. Leer fucking rekenen. Het is hetzelfde dat mensen in paniek raken als er 20 duizend mensen in Brasilie sterven aan de griep op 820 miljoen. Gebruik je hersenen je hebt ze niet voor niks. ❤️

YouTube
s20 Den Haag
This stream is created with #PRISMLiveStudio

P. S.
Ik zie geen 20 mensen per sec maar tussen de 5 en tien.
Dan kom je gemiddeld rond de 15.000
Lijkt mij nog veel
Ware niet het feit dat ik deze keer echt heel het volk vertegenwoordigd zag. Niet meer een bij elkaar geraapt zooitje van hippies, ouderen, pluutjes, jongeren. Maar echt WE the people!!!

40k geloof ik direct
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.701
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan