De wolf in Nederland

''die de wolf ''consequent framen als een indringer'' ; dat IS die gewoon op het platteland.
Als er maar niet gewoon op elke boshoek een veldwachter of camera komt om de wolven te beschermen.
Daar zal het vast wel op uit draaien, of alle leefgebieden van de wolf worden afgesloten en niet meer toegangkelijk voor mensen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.698
Berichten
631.215
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan