Heb het boek besteld bij Bruna, kon het niet laten![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb het boek besteld bij Bruna, kon het niet laten![]()
Wat is “gek” meer of minder dan een afwijking van het courante narratief?
Ik begrijp best dat een wereldbeeld als het mijne bizar en bedreigend overkomt. Zeker voor mensen die te lui of te bang zijn om verder te denken. Of het te druk hebben met “echte dingen” zoals auto’s, geld, horloges en hoeren. Ik leef in een volstrekt andere wereld dan zij.
Lieve vrienden,
Deze week ging ik in gesprek met EllaSter: een onafhankelijke journaliste die al jaren onder pseudoniem schrijft over onderwerpen waar maar weinig anderen zich aan durven wagen.
Voor het eerst sprak ze openlijk over haar onderzoek naar o.a. pizzagate, en de signalen en patronen die ze daarin herkent. Wat haar betreft is het geen “complottheorie”, maar een ongemakkelijke realiteit waar we als samenleving niet meer omheen kunnen.
Er ontstond ook een stevige discussie tussen ons over Trump en de QAnon-beweging. Is Trump een pion van dezelfde agenda? Of ligt het genuanceerder dan dat?
Een gesprek over manipulatie, verdeeldheid, en de hoop op een andere toekomst; mits we bereid zijn om écht te kijken.
Laat me weten wat jij denkt!
Zelf nog niet beluisterd maar ik hoop dat ze hem even flink de oren wast m.b.t Trump en Q!
Deze Jorn, ik ken hem niet, hoort eigenlijk in zo een links praat/ouwehoer programma waar de 'tegenpartij' niet mag uitspreken. Vooral zijn mening geven/zichzelf belangrijker achten en slecht luisteren. Ella lijkt mij niet gewend om dit soort praat programma's te doen, maar ze deed haar best en ze heeft, kan ik goed begrijpen, ook niet overal antwoord op omdat, zo ze zelf zegt het totale verhaal gecompliceerd in elkaar steekt.Vanmiddag beluisterd, nou ja de helft dan want het eerste uur viel in in slaap. Heb ook niet de behoefte om dit alsnog te beluisteren. Dus vanaf ±1:00 uur beluisterd.
Jorn: gebrek aan kennis/ geen open mind/ in de aanval/ liet Ella vaak niet uitspreken.
Ella: probeerde geduldig haar verhaal te vertellen, vond het niet heel overtuigend maar ze deed haar best!
Ze heeft hem dus niet de oren gewassen maar Jorn krijgt er in de reacties onder de video flink van langs, en m.i terecht.
Ella komt hier beter tot haar recht dan bij JornWel een lange uitzending, dik 2 uur!![]()
Patriot Underground: “Ze kunnen onze realiteit vormen” - Ellaster
Rondetafelgesprek waarin The Maestro, Patriot Underground en Ella Ster het militaire plan bespreken, waarbij president Biden is vervangen door een acteur. “Dat zegt mij dat alles mogelijk is.”www.ellaster.nl