De nieuwe media

Deze duurt 4 uur en ik had aanvankelijk niet zoveel zin om naar de heren te luisteren maar nadat ik een tip kreeg om toch iig het 1e half uur te luisteren vind ik het de moeite waard hier te plaatsen.

 
Deze duurt 4 uur en ik had aanvankelijk niet zoveel zin om naar de heren te luisteren maar nadat ik een tip kreeg om toch iig het 1e half uur te luisteren vind ik het de moeite waard hier te plaatsen.


In het begin een leuk stukje over primal movement / animal flow 😀
De rest.., ..mwah.
 
In de huidige maatschappij zitten mensen eigenlijk continu in overlevingsstand. We staan altijd maar aan, klaar om te vechten of te vluchten voor gevaar wat er eigenlijk niet is. Wat voor effect heeft dit op je lijf? Op je zenuwstelsel? En zelfs op je familiesysteem? Huisarts Felix van der Wissel en Mike Verest van Leef Bewust Nederland hebben het in dit bijzondere gesprek over de rol van ons sympatische zenuwstelsel, en hoe we terugkomen naar onze natuurlijke staat van zijn, een parasympathische staat. Ze bespreken het belang van luisteren naar je lichaam, vertrouwen op je lichaam en hoe belangrijk beweging en ontlading is na een traumatische gebeurtenis. En hoe kijken Felix en Mike aan tegen de rol van artsen met een westerse of alternatieve kijk op geneeskunde? Kunnen deze twee samengaan? Of beter gezegd; moeten deze twee samengaan?

 
Simon in gesprek met Rypke Zeilmaker. Ze spreken over de eindtijd vanuit Bijbels perspectief onder andere in relatie met de SDG's van de VN.
 
klimatologische of meteorologische begin, sinds 1780
'Metereologische lente' betreft een verzonnen 'wetenschappelijk praktisch rekenmodel'.
De echte lente is de lentezonnewende of lente-equinox - aanwezig sinds de creatie van deze wereld ? - iig aanwezig voordat het nonsens lentemodel van 'wetenschappers' werd bedacht.,
 
Dit is géén stuk voor gelovigen.
Het gaat er helemaal niet om of wij geloven. Het gaat erom dat zij wél geloven.
Alleen als we hun code kennen, kunnen we deze hacken.
Dit stuk is perfect voor de Zondag. Neem er je tijd voor.
We moeten ontsnappen uit de gevangenisplaneet.
Lees en ajb deel.
Het is nog veel te weinig gelezen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.442
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan