De nieuwe media

Patrick Savalle schijnt helemaal los te gaan op Weltschmertz. Eerst Huig Plug vs. Blckbx en ny dit. Wie pakt dit op? Ik ben te druk met internationaal nieuws.

Mike
 
Wie duikt hier in? Medusa? Warrior of Light? Angelface? Iemand anders?

Mike
Behalve het oorspronkelijke twitterbericht en de vele reacties er onder kan ik er weinig meer over vinden.

Het is wel stil bij CW, hun laatste post op Telegram was van 28 juli.

Ik vertrouw maar op het bericht van Shohreh wat ik al eerder had geplaatst.
1695883419393.png
Geen flauw idee wat voor hersenspinsels Patrick heeft.....Zal wel weer een gevalletje 'botsende ego's' wezen.
 
ijn wij huidige mensen het summum van ontwikkeling, of gingen intelligentere beschavingen ons voor? Door het maken van zijn nieuwe docu The Primordial Code is Marijn Poels weer als kind naar de wereld gaan kijken. Met programmamaker Flavio Pasquino bespreekt hij zijn wonderbaarlijke reis.
 
Hier is hij dan:


Dorothé
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Hier is hij dan:


Dorothé

Ik heb er 2 uur naar gekeken en het is een erg mooie docu. Een lange zit, dat wel maar erg waardevol en boeiend. Het laatste uur gaat eigenlijk over zaken die wij al weten en velen om ons heen ook die wij nog niet kennen. Zaken waar ik 10 jaar geleden al bij stil stond toen ik deze video bekeek. Het eerste uur gaat over informatie en kennis die voor ons verborgen is gehouden. Informatie over energie die gratis beschikbaar is, Tesla, piramiden en verborgen boodschappen in Piramiden en oude gebouwen. Om het even plat samen te vatten.
 
Karel maar weer even hier.

Oorlog in Gaza: ''op weg naar Wereldoorlog III''? - geopolitieke duiding van Karel van Wolferen​

 
Café Weltschmerz, de bakermat van de vrije media, heeft geweldig nieuws! Max von Kreyfelt heeft het stokje overgedragen aan de nieuwe eigenaar van het eigenwijze media-platform, Shohreh Feshtali. Café Weltschmerz biedt een podium voor gesprekken en debatten over een breed scala aan onderwerpen en heeft een sterke reputatie opgebouwd als de ontmoetingsplaats voor denkers en sprekers van diverse achtergronden.

Shohreh, al geruime tijd een drijvende kracht van het kanaal, zal intensief samenwerken met Erik van der Horst, een bekend en vertrouwd gezicht van Café Weltschmerz. Dit zal resulteren in nieuwe initiatieven, boeiende gesprekken en inspirerende evenementen. Het dynamische duo is vastberaden om de prachtige nalatenschap van Café Weltschmerz voort te zetten én te laten groeien, waardoor het kanaal een onmisbare bestemming is en blijft voor diegenen die hunkeren naar diepgaande discussies en originele ideeën.

 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.003
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan