De nieuwe media

Je bent echt door het oog van de naald gekropen, Dorothe.

Mike
Mijn hoofdbehandeling was uiteindelijk in Nijmegen. Maar hoe dan ook, ik ben er gelukkig nog. Misschien heeft de Ivermectine hieraan meegewerkt en ook het feit dat ik de officiële kunstmatige beademing niet wilde (paniekaanvallen) en andere beademing via een maskertje kreeg. Propofol en Midazolam heb ik ook gekregen, maar Midazolam werd vrij snel gestaakt.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Alles nu bekijkend, kan ik zeggen dat ik inderdaad door het oog van de naald gekropen ben. Of dat nu kwam door de '"Corona" met longontsteking en longembolie' of doordat ik 2 weken op de IC gelegen heb met in comabrenging, ik heb een lange weg terug gehad.
Ik was echt een hoopje ellende en ik kan nu zeggen dat het ergste leed geleden is. God zij dank.

Dorothé
 
Alles nu bekijkend, kan ik zeggen dat ik inderdaad door het oog van de naald gekropen ben. Of dat nu kwam door de '"Corona" met longontsteking en longembolie' of doordat ik 2 weken op de IC gelegen heb met in comabrenging, ik heb een lange weg terug gehad.
Ik was echt een hoopje ellende en ik kan nu zeggen dat het ergste leed geleden is. God zij dank.

Dorothé
Ik ben goed behandeld. Zou dat in de 'gezond verstand' krant het ziekenhuis van David Jongen zijn? Die 2 ziekenhuizen zitten ook in Zuid-Limburg en Hugo kwam er nogal eens en D. Jongen is heel vaak in het nieuws geweest i.v.m. Corona. Het zou mij niets verbazen. Maar....weten doe ik het natuurlijk niet en daarom is het speculatief en kan ik er niets over zeggen.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Podcast: Busting Fake Reality

The Job of the Century; The Knight’s Journey​

Step up to the plate, support my work, subscribe, and listen. The cost is about two hot dogs a month.
Subscribe now
In this podcast, I’m going to throw in everything, including the kitchen sink---because this IS the job: busting fake reality.
Fake reality holds people and populations together. And not in a good way.
Engineered and self-imposed consensus makes possible all the high-level crimes that are designed to sink civilization into mass slavery.
In the podcast, I’m going to talk about ways we can BREAK the glue that binds people together in fake reality.
I’ll also explore the psychological and spiritual roots of people’s DESIRE to “surrender to the glue.”
As a journalist and writer, I have vast experience in this area. It’s been my target in everything I do.
Consensus is a strange creature. You can dismantle a chunk of it, and then it tends to grow back.
There’s a NEED people have to gloss over fractures in consensus reality and pretend they never happened.
If we were talking about a land war, we would say our troops took the city, then retreated, then took it again, then retreated---over and over again.
I used to know a woman during the health freedom movement of the 1990s who was a terrific researcher. She taught me things I never knew about Rockefeller medicine and germ theory and Big Pharma. She knew the scam from top to bottom. Plus she was an articulate outspoken advocate for individual freedom.
Two months after the declaration of the COVID pandemic, she was living in a small one-room apartment, wearing a mask indoors, very rarely venturing outdoors, and calling a friend every time she had the slightest symptom of a cold.
She’d busted fake reality big-time, but eventually she filled in all those cracks and painted over them and was totally buying into consensus.
Some version of this happens to many people every day.
The vanquished amoeba grows back.
There are many stories from the Middle Ages about the Knight who embarks on the mission of his life, to explore what lies beyond ordinary consensus reality. On his journey, he eventually comes to a threshold.
He knows if he crosses that line, his existence is going to become New. He doesn’t know how things will change, but they will. At that moment, all his conditioning tells him to turn around and go back.
But he doesn’t. He pushes on across the threshold. And then he finds out why he needed to push on. He finds the answer in himself.
Join me in this podcast.
Each one of us is a knight on that journey.
-- Jon Rappoport​
 

Pieter Stuurman en Kees van der Pijl – Transhumanisme of de bestaande mens?​

 

Volgens neurowetenschapper Sam Harris was er een samenzwering tegen Trump om hem de verkiezingen in 2020 te laten verliezen. Reden hiervoor zou zijn geweest om de democratie te redden. Maar in hoeverre is dit legitiem en welke parallellen zijn er met Europa? Uit WOB-documenten is gebleken dat een jaar voor de coronasituatie het Rijk al een 'Denktank desinformatie' had opgericht om het publiek en de media te beïnvloeden over vaccins. Dat en meer in blckbx today.

Maandag 22 augustus 2022​

In de uitzending van vanavond onder andere:
  • De invloedrijke Amerikaanse neurowetenschapper en auteur Sam Harris zei dat er een samenzwering was tegen Trump om hem de verkiezingen in 2020 te laten verliezen. Reden hiervoor zou zijn geweest om de democratie te redden. Maar in hoeverre is dit legitiem en welke parallellen zijn er met Europa? Historicus Laura Slot duidt deze kwestie.
  • Dankzij de inzet van twee data-analisten is uit WOB-documenten gebleken dat een jaar voor de coronasituatie het Rijk al een 'Denktank desinformatie' had opgericht om het publiek en de media te beïnvloeden over vaccins. Deze denktank bestond uit 35 experts die samenwerkten met big tech-bedrijven. Onderzoeksjournalist Daan de Wit dook erin en praat ons bij.
  • Met het najaar in zicht heeft de culturele sector zich al bewapend met een maatregelenladder tegen het coronavirus. Zanger en presentator Tim Douwsma keert zich al langer tegen het coronabeleid en zag de gevolgen voor zijn carrière. Hij is echter positief en vertelt meer over zijn nieuwe initiatief Univibes.
Desk: Historicus Laura Slot, artiest Tim Douwsma en onderzoeksjournalist Daan de Wit
Presentatie: Sanae Orchi

Dorothé
 
Nieuwe column van Jan Bennink.
Wat begon met Tiffany Dover, eindigde in een litanie van omvallende voetballers, fietsers en televisiepresentatoren, Mike Tyson in zijn Iron rolstoel, Eric Clapton met zijn verstarde geniale vingers.


Wij riepen “Wolf!” zo hard we konden, kwamen met bewijzen en geruchten, maar werden uitgelachen, uitgesloten, bedreigd en voor gek gezet. Men geloofde liever de wolven en een enkele piekerige vleermuis. Hugo en Mark en Marion.
 
Datum: 9 september 2022
Opinie
Pieter Stuurman

In een recent interview met Mr. Dr. Raisa Blommestijn sprak ze haar verbazing uit over mensen die eerst heel stellig een mening verkondigen, om kort daarna iets te roepen dat daar volledig strijdig mee is. Als voorbeeld noemde ze het onderwerp CO2-budget. Toen zij (samen met vele anderen) een jaar geleden waarschuwde voor de komst van een CO2 rantsoenering, werd ze door veel mensen voor gek uitgemaakt. “Zoiets kan in Nederland nooit gebeuren! Mensen zullen dat in geen geval accepteren!” werd er geroepen. Nu de invoering ervan heel dichtbij is, zeggen diezelfde mensen ineens: “Tja, dan zal het wel nodig zijn…”.
 
Grappig deze passage:

De meerderheid van de mensen kiest namelijk sowieso altijd voor de meerderheid. Het maakt ze niet uit hoe absurd, onlogisch en onwaar de gangbare verhalen zijn binnen die meerderheid. Hun belangrijkste drijfveer is de angst om verstoten te worden.

Ik functioneer omgekeerd, dat is ook niet (altijd) goed. Als de meerderheid naar links loopt, dan loop ik daarom alleen al automatisch naar rechts, afgezien van de waarheid.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.787
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan