Nieuwe update.
Ik heb de tip van JVG om deze keer niet abrupt te stoppen maar om wat rustiger af te bouwen opgevolgd. Na eerst een week het trio IVM-fenben-meben dagelijks te hebben geslikt ging ik de week daarna over op een inname van 2 keer per week.
Het resultaat? Mijn hele leven lang plas ik al met weinig kracht, waardoor de urine traag op gang komt en in kleine beetjes of straaltjes naar buiten komt en er altijd urine achterblijft in mijn blaas. Wat weer tot gevolg heeft dat ik vaker moet plassen dan andere mensen. Voor mij is dit een feit des levens, ik weet niet beter.
Maar wat schetst mijn verbazing? Mijn urine stroomt er met veel meer kracht uit, ik weet niet wat ik meemaak! Het is nog steeds niet zo krachtig als bij anderen, maar voor mij echt een GIGA verbetering. Ik ga door met dit protocol, want wie weet zit er nog meer positieve ontwikkeling in.
Interessante wending voor dit experiment: de mebendazol is nu op. Ik ga deze week geen nieuwe halen, maar ga verder met het duo IVM-fenben om te kijken wat dit oplevert. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte van de vorderingen.
P.S.: dit is geen prostaatprobleem, want ik heb het al van jongs af aan, maar eerder iets met de urineleiders die kennelijk nu aan het helen zijn.
Mike