De logica achter anthelmintica

Krijg je ook geen fonkelingen?

Merk zelf dat ik met 4 tabletjes p dag van die vage fonkelingen krijg, een paar uur..en kan me dan niet goed concentreren.

Ja herkenbaar, maar vind het niet storend. Ik neem op dit moment IVM in de avond, in de ochtend heb ik dan soms van die flitsen en kan een beetje suf zijn.

Op Amerikaanse forums wordt dit fenomeen 'disco balls' genoemd. Ik ervaar dit niet bij het gebruik van IVM, maar wel als ik AVM slik. Voor dit protocol heb ik gekozen voor IVM. En net als Spiritoverflesh schrijft is het iets wat je op de koop toe moet nemen, gezien de opmerkelijke gezondheidsresultaten die het met zich meebrengt.

Mike

Bedenk dat wekenlang met slijmklachten, hoesten, niezen, dichte oren etc. NIET NORMAAL is. Ook die rare gasbellen waar ik over schrijf die maar niet weg wilden, dit is NIET NORMAAL.

Mike

Zelfde hier. En dan nog de depressie achtige klachten die erbij komen. Heb ik ook nooit last van maar is ook een bijwerking volgens mij ( chemtrails )

Nieuwe update.

Ik heb het protocol van IVM-fenben-meben precies een week gevolgd en ben daarna abrupt gestopt in de veronderstelling dat mijn darmklacht verholpen was. Binnen een week waren de pijnlijke gasbellen linksonder waar de dikke darm de endeldarm ontmoet echter weer terug. Er zit daar iets niet goed en er is kennelijk meer nodig om dat goed te krijgen.

Vandaag wordt dag 3 dat ik het protocol opnieuw heb gestart en ik kan mededelen dat na slechts 2 dagen de klacht al zo goed als verdwenen is! Deze keer houd ik wat langer vol om mijn darmen meer hersteltijd te geven. Daarnaast ben ik weer begonnen met zo weinig mogelijk eten om mijn darmen ook op die manier meer rust te geven.

De slijmklachten zijn inmiddels verholpen. Of dit protocol ook daaraan heeft bijgedragen weet ik niet. Ik hou jullie op de hoogte!

Mike

Laatst bewerkt:
Nieuwe update.

Ik heb het protocol van IVM-fenben-meben precies een week gevolgd en ben daarna abrupt gestopt in de veronderstelling dat mijn darmklacht verholpen was. Binnen een week waren de pijnlijke gasbellen linksonder waar de dikke darm de endeldarm ontmoet echter weer terug. Er zit daar iets niet goed en er is kennelijk meer nodig om dat goed te krijgen.

Vandaag wordt dag 3 dat ik het protocol opnieuw heb gestart en ik kan mededelen dat na slechts 2 dagen de klacht al zo goed als verdwenen is! Deze keer houd ik wat langer vol om mijn darmen meer hersteltijd te geven. Daarnaast ben ik weer begonnen met zo weinig mogelijk eten om mijn darmen ook op die manier meer rust te geven.

De slijmklachten zijn inmiddels verholpen. Of dit protocol ook daaraan heeft bijgedragen weet ik niet. Ik hou jullie op de hoogte!

Mike

En misschien ook langszaam afbouwen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.671
Leden
8.700
Nieuwste lid
Sweetmaga
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan