De logica achter anthelmintica

Ik vond deze ook nog:

The avermectins are a group of related, 16-member, naturally occurring or semisynthetic macrocyclic lactone endectocides. They are produced from the fermentation products of the soil-dwelling actinomycete, Streptomyces avermitilis, and effectively control a wide variety of both endo- and ectoparasites. The avermectins are used extensively around the world in veterinary and human medicine to control parasitic infections and in agriculture/horticulture to control insects on many crops and ornamentals.

The avermectins exert their therapeutic effects through binding to glutamate-gated chloride channels, causing a flaccid paralysis and death of the parasite. The avermectins were initially believed to work by increasing the release of GABA in the parasite. However, the main mechanism of actions for the avermectins is now believed to be selective high-affinity binding to glutamate-gated chloride channels in neural and muscle and cells. There is also evidence that the avermectins interact with GABA receptors but the higher concentrations required for this interaction are higher than those required for the glutamate-mediated effects.


Ivermectine behoort tot de avermectines. Ik kwam hier op omdat op mijn Chinese potje avermectine staat i.p.v. ivermectine. We weten dus hoe de parasieten door dit goedje worden aangepakt. Nu nog achterhalen hoe s-eiwitten door dit spul worden gebonden, want dat zijn geen levende diertjes.

Mike
 
Ik vond deze ook nog:




Ivermectine behoort tot de avermectines. Ik kwam hier op omdat op mijn Chinese potje avermectine staat i.p.v. ivermectine. We weten dus hoe de parasieten door dit goedje worden aangepakt. Nu nog achterhalen hoe s-eiwitten door dit spul worden gebonden, want dat zijn geen levende diertjes.

Mike
Dan moeten we zoeken naar een link tussen GABA-receptoren en spike-eiwitten.

Bingo: 'The loss of GABAergic neurons can be clearly observed when neuropeptides and calcium-binding proteins were detected.' Spike-eiwitten zijn verbonden aan nanolipiden, zodat ze worden opgenomen door het lichaam. Avermectines gaan deze binding tegen.

 
Uitstekend artikel, ik zal het er de komende tijd nog wel eens vaker bij pakken.
Price, Pottenger en vele anderen geven ons tijdloze hints. Prachtig.

Een citaat:
Dit was vooral opvallend omdat juist in die tijd de ‘Spaanse griep’ (die niet afkomstig was van Spanjaarden maar van Amerikaanse gevaccineerde (!) soldaten) links en rechts om zich heen sloeg. Deze griep kostte uiteindelijk ergens tussen de twintig en honderd miljoen mensen het leven.

Vaak, ook weer in deze periode, hoor je het verband tussen vaccineren en een daaropvolgende epidemie. Ben zeer benieuwd wat het najaar gaat brengen. Ik dacht trouwens ook een arts gehoord te hebben die dit claimt als een van de oorzaken van de plotselinge uitbraak in Lombardije, voorjaar 2020. Dus de vatbaarheid van gevaccineerde mensen is hoger. Met de kennis die we hier op het forum hebben is dat het lichaam al overbelast is met allerlei rommel en daarmee vatbaarder is?

Nog een ander citaat:
Het eten van gekookt vlees en door hitte bewerkte melk leidde tot een lichamelijke verslechtering die met elke generatie erger werd. De dieren werden bestookt door vlooien en parasieten, er deden zich huidziektes en allergieën voor en de botstructuur werd poreus en zacht. Er trad zelfs een soort ‘geslachtsneutraliteit’ op, waarbij vrouwelijke dieren een mannelijkere bouw en meer mannelijk gedrag gingen vertonen en mannelijke dieren een vrouwelijkere bouw en vrouwelijk gedrag.

Wat gebeurd er bij pasteuriseren? Vernietigen van enzymen! Dat zijn toch de "tools" die eiwitstructuren kunnen ontmantelen?? Gevolg: parasieten!!! Je bent een prooi. De vuilnismannen van de natuur komen hun werk doen:
Er zijn schimmels zoals boompaddestoelen, die aan dode of halfdode boomstammen groeien. Hun taak is deze boomstammen op te ruimen. Als de natuur werkelijk roekeloos was, zou ze dan die schimmels precies op die plek in het bos laten voorkomen? Zouden de schimmels in hun vernielzucht dan niet het hele bos opruimen?



Het volgende houd mij ook bezig: het idee van besmetting d.m.v. aerosolen... En dan vooral de vraag: waarom gaat een lichaam aerosolen uitscheiden? We weten dat een virus geen levend wezen is, dus het idee dat dit zou zijn met het oog op het voortbestaan van de "soort" gaat niet op (zoals een paardenbloem zijn zaadjes met de wind verspreidt).

Zou het kunnen zijn dat het uitscheiden van aerosolen een noodgreep van het lichaam is om acute overbelasting te voorkomen? Als een sluis die opengezet moet worden om te voorkomen dat een gebied overstroomd. Via de gigantische oppervlakte van de longen is het immers mogelijk om veel virusdeeltjes (s-eiwitten) snel uit te kunnen scheiden via de luchtwegen. Daarna pakt het immuunsysteem het op en wordt er een of meerdere dagen aan een oplossing in het lichaam gewerkt. Afhankelijk van je weerstand e.d.

Presymptomaten zijn in mijn ogen gewoon symptomatische mensen waarbij het lichaam het noodplan reeds in werking heeft gezet. Maar deze mensen hebben nog geen (duidelijke) klachten. Afhankelijk van de grootte van een ruimte (aantal aerosoldeeltjes per mm³), de ventilatie (verversing, dus verlaging van het aantal deeltjes), tijdsduur (blootstelling aan deze hoeveelheid) kun je als presymptomatische persoon denk ik prima iemand "besmetten". Uiteraard afhankelijk van het immuunsysteem van de "ontvanger"...
Een Presymptomaat zal wel een iets lagere deeltjesbelasting de ruimte in hijgen.

Graag jullie gedachten weer. Leuk om zo te leren van (en met) elkaar.



Nog één prachtig, kort citaat dan uit het artikel van Mike:
Het leven is geen oorlog, het leven is een dans.
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Beetje druk geweest. Maar dit onderwerp blijft me bezig houden.
Denk als we dit beter begrijpen, je ook iets meer kunt zeggen over een verstandige dosering (dieren, mensen) en tijdsduur (aantal dagen per kuur, tussenpozen).

Graag wil ik vragen of iemand hier iets over kan zeggen, omdat ik denk dat het er zijdelings mee te maken heeft:
Het volgende houd mij ook bezig: het idee van besmetting d.m.v. aerosolen... En dan vooral de vraag: waarom gaat een lichaam aerosolen uitscheiden? We weten dat een virus geen levend wezen is, dus het idee dat dit zou zijn met het oog op het voortbestaan van de "soort" gaat niet op (zoals een paardenbloem zijn zaadjes met de wind verspreidt).

Zou het kunnen zijn dat het uitscheiden van aerosolen een noodgreep van het lichaam is om acute overbelasting te voorkomen? Als een sluis die opengezet moet worden om te voorkomen dat een gebied overstroomd. Via de gigantische oppervlakte van de longen is het immers mogelijk om veel virusdeeltjes (s-eiwitten) snel uit te kunnen scheiden via de luchtwegen. Daarna pakt het immuunsysteem het op en wordt er een of meerdere dagen aan een oplossing in het lichaam gewerkt. Afhankelijk van je weerstand e.d.

Presymptomaten zijn in mijn ogen gewoon symptomatische mensen waarbij het lichaam het noodplan reeds in werking heeft gezet. Maar deze mensen hebben nog geen (duidelijke) klachten. Afhankelijk van de grootte van een ruimte (aantal aerosoldeeltjes per mm³), de ventilatie (verversing, dus verlaging van het aantal deeltjes), tijdsduur (blootstelling aan deze hoeveelheid) kun je als presymptomatische persoon denk ik prima iemand "besmetten". Uiteraard afhankelijk van het immuunsysteem van de "ontvanger"...
Een Presymptomaat zal wel een iets lagere deeltjesbelasting de ruimte in hijgen.
 
Een virusdeeltje dat via spike-eiwit koppelt kan binnendringen en het DNA veranderen. Kan het zo zijn dat door deze genetische verandering een lichaamseigen cel wordt "overgenomen"? De reden dat ik hier benieuwd naar ben is dat de cel zich als het ware als een parasiet gaat gedragen. Als dit zo is, dan acht ik de kans ook groot dat het werkingsmechanisme hetzelfde is (geïnfecteerde cellen vs extern ingebrachte parasieten).

Graag ook jullie gedachten weer hierover. Dank.
 
Uitstekend artikel, ik zal het er de komende tijd nog wel eens vaker bij pakken.
Price, Pottenger en vele anderen geven ons tijdloze hints. Prachtig.

Een citaat:


Vaak, ook weer in deze periode, hoor je het verband tussen vaccineren en een daaropvolgende epidemie. Ben zeer benieuwd wat het najaar gaat brengen. Ik dacht trouwens ook een arts gehoord te hebben die dit claimt als een van de oorzaken van de plotselinge uitbraak in Lombardije, voorjaar 2020. Dus de vatbaarheid van gevaccineerde mensen is hoger. Met de kennis die we hier op het forum hebben is dat het lichaam al overbelast is met allerlei rommel en daarmee vatbaarder is?

Nog een ander citaat:


Wat gebeurd er bij pasteuriseren? Vernietigen van enzymen! Dat zijn toch de "tools" die eiwitstructuren kunnen ontmantelen?? Gevolg: parasieten!!! Je bent een prooi. De vuilnismannen van de natuur komen hun werk doen:




Het volgende houd mij ook bezig: het idee van besmetting d.m.v. aerosolen... En dan vooral de vraag: waarom gaat een lichaam aerosolen uitscheiden? We weten dat een virus geen levend wezen is, dus het idee dat dit zou zijn met het oog op het voortbestaan van de "soort" gaat niet op (zoals een paardenbloem zijn zaadjes met de wind verspreidt).

Zou het kunnen zijn dat het uitscheiden van aerosolen een noodgreep van het lichaam is om acute overbelasting te voorkomen? Als een sluis die opengezet moet worden om te voorkomen dat een gebied overstroomd. Via de gigantische oppervlakte van de longen is het immers mogelijk om veel virusdeeltjes (s-eiwitten) snel uit te kunnen scheiden via de luchtwegen. Daarna pakt het immuunsysteem het op en wordt er een of meerdere dagen aan een oplossing in het lichaam gewerkt. Afhankelijk van je weerstand e.d.

Presymptomaten zijn in mijn ogen gewoon symptomatische mensen waarbij het lichaam het noodplan reeds in werking heeft gezet. Maar deze mensen hebben nog geen (duidelijke) klachten. Afhankelijk van de grootte van een ruimte (aantal aerosoldeeltjes per mm³), de ventilatie (verversing, dus verlaging van het aantal deeltjes), tijdsduur (blootstelling aan deze hoeveelheid) kun je als presymptomatische persoon denk ik prima iemand "besmetten". Uiteraard afhankelijk van het immuunsysteem van de "ontvanger"...
Een Presymptomaat zal wel een iets lagere deeltjesbelasting de ruimte in hijgen.

Graag jullie gedachten weer. Leuk om zo te leren van (en met) elkaar.



Nog één prachtig, kort citaat dan uit het artikel van Mike
Volgens mij is er nog steeds geen bewijs dat "presymptomaten" verspreiders van een virus zouden zijn. Iets zegt me dat als dat wel het geval zou zijn, ze al lang met een studie of bewijs waren gekomen, om de boel te onderbouwen. Maar het hele verhaal rust op drijfzand, vaag, zonder onderbouwing. Wel handig om met die term iedereen potentieel als gevaarlijk te kunnen bestempelen, en mensen zonder klachten te testen met een valse test om de "getallen" hoog te kunnen houden.
 
Een virusdeeltje dat via spike-eiwit koppelt kan binnendringen en het DNA veranderen. Kan het zo zijn dat door deze genetische verandering een lichaamseigen cel wordt "overgenomen"? De reden dat ik hier benieuwd naar ben is dat de cel zich als het ware als een parasiet gaat gedragen. Als dit zo is, dan acht ik de kans ook groot dat het werkingsmechanisme hetzelfde is (geïnfecteerde cellen vs extern ingebrachte parasieten).

Graag ook jullie gedachten weer hierover. Dank.
Dat is het EXPERIMENT. Daarmee is nog niet gezegd dat het ook gaat lukken. Al die paniekzaaiers die deze plannen terugvinden in de officiele documenten van farmaceuten gaan voorbij aan het feit dat we niet voor niets in de EXPERIMENTELE fase zitten. Ook onze vijand weet niet of dit gaat lukken. Lucifer/Satan is een slechte imitator van God. Het enige wat de vijand kan bedenken is spotten met de creatie, in de hoop dat zij hun krankzinnige doelen kunnen bereiken, maar uiteindelijk weten ze niet wat ze doen.

Hetzelfde hebben we gezien met die Monsanto-zaden, wat er uiteindelijk uit deze gestoorde proeven komt is anybody's guess. Het domste wat wij kunnen doen is onze vijand dezelfde almachtigheid en alwetendheid toedichten als onze Schepper. Niets staat nog vast, dus wees voorzichtig met al te stellige taaluitingen omtrent dit EXPERIMENT. Woorden hebben kracht! Wees op je hoede, houd het in de gaten, maar houd ook rekening met een totale MISLUKKING, een mislukking waar helaas wel een zeer zware prijs voor moet worden betaald.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Beetje druk geweest. Maar dit onderwerp blijft me bezig houden.
Denk als we dit beter begrijpen, je ook iets meer kunt zeggen over een verstandige dosering (dieren, mensen) en tijdsduur (aantal dagen per kuur, tussenpozen).

Graag wil ik vragen of iemand hier iets over kan zeggen, omdat ik denk dat het er zijdelings mee te maken heeft:
Het concept van 'besmetting' via aerosolen heb ik niet gelanceerd met de gedachte dat we elkaar zouden besmetten, maar met de gedachte dat de powers-that-be d.m.v. BENEVELING spike-eiwitten in omloop kunnen brengen, bij voorkeur in het najaar als de vitamine D-reserves rap dalen. Als wij flink gaan hoesten en niezen kunnen we zeer zeker ook s-eiwitten uitstoten, maar ik betwijfel of we hiermee anderen heel makkelijk kunnen 'aansteken' omdat deze reeds sterk verdund zijn. Het gaat er vooral om dat er sprake is van een KUNSTMATIGE OMGEVINGSFACTOR waardoor velen van ons binnen min of meer dezelfde tijdsperiode 'besmet' kunnen raken.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dat is het EXPERIMENT. Daarmee is nog niet gezegd dat het ook gaat lukken. Al die paniekzaaiers die deze plannen terugvinden in de officiele documenten van farmaceuten gaan voorbij aan het feit dat we niet voor niets in de EXPERIMENTELE fase zitten. Ook onze vijand weet niet of dit gaat lukken. Lucifer/Satan is een slechte imitator van God. Het enige wat de vijand kan bedenken is spotten met de creatie, in de hoop dat zij hun krankzinnige doelen kunnen bereiken, maar uiteindelijk weten ze niet wat ze doen.

Hetzelfde hebben we gezien met die Monsanto-zaden, wat er uiteindelijk uit deze gestoorde proeven komt is anybody's guess. Het domste wat wij kunnen doen is onze vijand dezelfde almachtigheid en alwetendheid toedichten als onze Schepper. Niets staat nog vast, dus wees voorzichtig met al te stellige taaluitingen omtrent dit EXPERIMENT. Woorden hebben kracht! Wees op je hoede, houd het in de gaten, maar houd ook rekening met een totale MISLUKKING, een mislukking waar helaas wel een zeer zware prijs voor moet worden betaald.

Mike
Ik ben het met je eens. En het is totaal onbekend hoe dit uit gaat werken.

In de context van dit topic bedoel ik de natuurlijke besmettingsroute. Hoe ik het begrijp wordt een virusdeeltje in een cel opgenomen, waarna hij wordt aangevallen door het immuunsysteem. De cel gaat intussen zelf virusdeeltjes met spike eiwitten produceren.

Het concept van 'besmetting' via aerosolen heb ik niet gelanceerd met de gedachte dat we elkaar zouden besmetten, maar met de gedachte dat de powers-that-be d.m.v. BENEVELING spike-eiwitten in omloop kunnen brengen, bij voorkeur in het najaar als de vitamine D-reserves rap dalen. Als wij flink gaan hoesten en niezen kunnen we zeer zeker ook s-eiwitten uitstoten, maar ik betwijfel of we hiermee anderen heel makkelijk kunnen 'aansteken' omdat deze reeds sterk verdund zijn. Het gaat er vooral om dat er sprake is van een KUNSTMATIGE OMGEVINGSFACTOR waardoor velen van ons binnen min of meer dezelfde tijdsperiode 'besmet' kunnen raken.

Hoe zie je dan een groepje mensen in een afgesloten ruimte voor 6 uur lang waarbij 1 persoon is verkouden. De volgende 2 dagen krijgt iedereen klachten. In de volksmond iemand 'aansteken' met een verkoudheid, dat bestaat toch zeker wel?
 
In de context van dit topic bedoel ik de natuurlijke besmettingsroute. Hoe ik het begrijp wordt een virusdeeltje in een cel opgenomen, waarna hij wordt aangevallen door het immuunsysteem. De cel gaat intussen zelf virusdeeltjes met spike eiwitten produceren.

Je verwart jezelf door terminologie door elkaar te halen. Virussen bestaan niet, s-eiwitten wel. Virusdeeltjes met s-eiwitten besraan dus ook niet. Waar men op gokt met dit experiment is allereerst 'self-amplification', gevolgd door 'shedding'. Het valt nog maar te bezien of ze dit gaat lukken.

Hoe zie je dan een groepje mensen in een afgesloten ruimte voor 6 uur lang waarbij 1 persoon is verkouden. De volgende 2 dagen krijgt iedereen klachten. In de volksmond iemand 'aansteken' met een verkoudheid, dat bestaat toch zeker wel?

Je zegt het zelf al: AFGESLOTEN ruimte. Vandaar ook dat ventilatie ook zo belangrijk is voor de verdunning van aerosolen, in afgeslotem ruimtes raken ze geconcentreerd. Het LIJKT dan of iedereen elkaar 'aansteekt' maar opnieuw hebben we te maken met gezamenlijke blootstelling aan een ondermijnende OMGEVINGSFACTOR.

Mike
 
Hoe zie je dan een groepje mensen in een afgesloten ruimte voor 6 uur lang waarbij 1 persoon is verkouden. De volgende 2 dagen krijgt iedereen klachten. In de volksmond iemand 'aansteken' met een verkoudheid, dat bestaat toch zeker wel?
Herinner je nog dat cruise ship vorig jaar dat weken rondvoer met een paar zieken. Daar is juist niet iedereen ziek geworden.

Ik ga er nog steeds van uit dat je alleen ziek wordt wanneer je eigen immuun systeem ontoereikend is. Iedereen heeft een zelf helend vermogen gekregen, maar velen verwaarlozen het, vaak uit onwetendheid.
Dus als de “r” weer in de maand is dan ook weer aan de vitamine d druppels.
 
Nee, aan de gefermenteerde levertraan. Vit. D in geconcentreerde hoeveelheden kan voor een te hoge calciumopname zorgen. De natuur denkt niet in isolaten, dus als je suppleert kiezen voor echte voeding bestaande uit complexe gehelen met alle co-factoren.

Mike
 
Ja, dat is vooralsnog slechts een THEORIE. Zie ook mijn opmerking dat we niet voor niets nog te maken hebben met een EXPERIMENT - ook voor de vijand!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.680
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan