De beste tips tegen verkoudheid, hoesten, pijnlijke longen... als alternatiefvoor antibiotica?

Een vriendin van me heeft longontsteking,

Is de link van hierboven aan te raden,van neem?

 
@Dennis

Ik wil je hierbij even bedanken voor de tip over Propolis.

Al tijden verkouden, hangend tegen een griepje, geen tijd voor (moet nog veel te veel doen voor ik per 1 mei rustiger aan ga doen, heerlijk!)....

Toen zag ik deze tip van jou: gelijk gekocht via internet en super!! Thxxxx

 
Mijn kleinkind (6) heeft keelpijn en verstopte neus. Kan een zoutpijp helpen?

Een kindje naast haar op school was verkouden. en dan neemt ze het meteen over. Meestal komt mamma dan erachteraan. Ik heb gezegd met H202 gorgelen.

Moet je dan een half uur lang die pijp tegen je neus houden?

 
MASTER TONIC tegen verkoudheid

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7wQbGDmaKZc#t=25

6 ingredienten van alles ongeveer evenveel in appelazijn doen
Quote:
-knoflook

-mierikswortel

-cayennepeper (of welke ook)

-gember

-uien

-rauwe appelazijn


Quote:
Hier in het engels de beschrijving:

Master Tonic

- A Natural Antibiotic: antiviral, anti-bacterial, anti-fungal and anti-parasitical.

1 part fresh chopped garlic

1 part fresh chopped Onion

1 part fresh grated Ginger Root

1 part fresh grated Horseradish Root

1 part fresh chopped Cayenne Peppers or any peppers available.

Apple Cider Vinegar (Raw Unfiltered Unbleached Non-distilled)

Fill a glass jar 3/4 of the way full with equal parts by volume of the above fresh chopped and grated herbs. Then fill jar to the top with raw apple cider vinegar. Close and shake vigorously

Shake at least once a day for two weeks, and then filter the mixture through a clean piece of cloth or filter, bottle and label. Make sure that when you make this tonic that you shake it every time you walk by it, a minimum of once per day. Remember that all the herbs and vegetables should be fresh (and organically grown if possible) and use dried herbs only in an emergency.

This tonic is extremely powerful because all the ingredients are fresh. Its power should not be underestimated. This formula is a modern day plague tonic and when added to an incurable routine it can cure the most chronic conditions and stubborn diseases. It stimulates maximum blood circulation, while putting the best detoxifying herbs into the blood. This formula is not just for the sniffles, it has helped to turn around the deadliest infections like some of the new mutated killer viruses that defy conventional antibiotics.

The dosage is 1 or 2 ounce, two or more times daily. Swish and swallow. (Don't dilute with water.)

For ordinary infections, a dose taken 5-6 times a day will deal with most conditions. It can be used during pregnancies, is safe for children (use smaller doses and as a food is completely non-toxic. Make up plenty as it does not need refrigeration and lasts indefinitely without any special storage conditions.

Ingredient properties:

-Garlic cloves (anti-bacterial, anti-fungal, anti-viral, anti-parasitical)

-White Onion, or hottest onions available (similar properties to garlic)

-Ginger Root (increases circulation to the extremities)

-Horseradish Root (increases blood flow to the head)

-Cayenne Peppers, or the hottest peppers available, i.e. Jalapeno, etc. (a great blood stimulant).

Garlic is a broad spectrum antibiotic, destroying both gram-positive and gram-negative bacteria. Unlike chemical antibiotics that kill off the millions of friendly bacteria that your body needs, Garlic only kills the bad guys and even promotes and increases your healthy bacteria. It is also a very potent anti-viral which really makes it a specific for colds, influenza and upper respiratory infections. Garlic is also a powerful anti-fungal and literally destroys any antigen, pathogen and any harmful or disease causing micro-organism that can hurt you. Onion is Garlic's next of kin and has a similar but milder action. Together they are a killing duo. Horseradish is a potent herb for the sinus and lungs. It opens up the sinus passages and increases the circulation there, where, most doctors agree, the common cold and influenza often starts. Cayenne and Ginger are like a nuclear blast to your body's circulation. This powerful tag team will unblock anything, anywhere!

So just imagine, you have the two strongest herbs to kill EVERY germ known and the three most powerful herbs to blast them around your entire body. It doesn't get any better.


 
wij gebruiken thuis colloidaal zilver voor verkoudenheid

al moet ik er wel bij zeggen dat we sinds we colloidaal zilver gebruikt hebben

we niet meer verkouden zijn geraakt!

en dat is al een dikke 2 jaar!

ik werd ieder jaar 2 keer goed ziek met zware ontstekingen en al.

van medicijnen bleef ik zowieso af.

maar sinds de colloidaal ben ik er godzijdank van af.

onze zoontje van 1 jaar heeft het ook gedronken sinds die 3 maand oud was.

NOOIT verkouden geweest.

we nemen het wel eens in de anderhalf maand ofzo gewoon tot ons voor alle zekerheid

succes mensen:)

 
hoi Ahura Mazda uiteraard kan colloidaal veel goeds betekenen: maar bij mij is het tot nu toe nog niet het antwoord op al mijn (chronische) problemen. Ik gebruik het sinds twee jaar (30 ppm). Ik ga nu de druk opvoeren met cayenne en dmso samen erbij.

 
Dorien,

Hier van mijn kant iets ter overweging:

Zoals eerder gezegd wordt jouw voortdurende zoektocht naar helende middelen hier zeer op prijs gesteld. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je daarmee ook je ziekteverschijnselen in stand houdt. Recentelijk nog wees ik je op je mentaliteit van de aandacht richten op ziekte i.p.v. gezondheid. Waar je je aandacht op richt, groeit. Ik denk dat jij jezelf teveel identificeert met je klachten en dat je daardoor eeuwig buiten jezelf zoekende zal zijn naar het perfecte middel om je klachten te verhelpen. Terwijl het al die tijd je innerlijke kracht is die je negatief inzet, waarmee je de ziekte instandhoudt! Onderdeel van het patroon is je hardnekkige vrees voor micro-organismes, niet in de laatste plaats ingegeven door Lyme. Zelfs al zouden virussen bestaan (wat ze niet doen), dan nog moet je er niet in angst voor leven, maar je focusen op het verbeteren van je inwendige omgeving/milieu, zodat bepaalde micro-organismes daar niets te zoeken hebben.

Ik geef het je maar even mee als een andere invalshoek voor de oorzaak en oplossing van jouw problematiek. Doe ermee wat je wilt.

Mike

 
Zelf zag ik altijd zo erg tegenop in herfst en winter, het is het tijd van het jaar waar je vaakst verkouden wordt of griep krijgt, vooral dat laatste vond ik echt verschrikkelijk en zelfs levensgevaarlijk, maar daar ben ik nou niet meer zo bang voor, mijn immuunsysteem is me wel dankbaar voor het feit dat ik mezelf niet langer ondermijn met granen en suikers.

Vooral kokosolie is erg goed tegen ziekteverwekkers, die kan ziekteverwekkers als een soort Trojaanse paard zo van binnenuit vernietigen. Ook sterk geconcentreerde losse witte thee, vooral als je vier grote koppen per dag neemt, krijgen de ziekteverwekkers ook moeilijk.

Gezondheid,

 
Gewoon stomen kan ook heel goed helpen. Grote kom heet water neerzetten en dan handdoek over je hoofd en er boven hangen. Door je neus inademen en door je mond weer uitademen. Doe dit drie keer per dag en je bent zo van je verkoudheid af en ontstekingen af.

Tip van mijn reguliere (!) dokter toen ik voorhoofdsholte ontsteking had, na drie dagen had ik nergens meer last van.

 
Sinds eergisteren ben ik helemaal niet lekker, 40 graden koorts en aan het shaken van de kou.

(Ik heb wel vaker koorts gehad, maar dit stond altijd in verband met diarree en evt overgeven, hier heb ik totaal geen last van, goed of slecht?? )

De koorts is nou veranderd in verhoging, maar ik denk dat ik keelontsteking heb.

Na 10 paracetamol ben ik het zat, maar ik zag ook even geen andere keuze.

Ik heb h202 3% gepakt en enkele druppels vermengd met water, daarnaast mijn keel en tot circa 5 cm boven mijn navel ingesmeerd met Paardenzalf. ( uit Duitsland ) Ik voel me ietsje beter. Ik laat van de week weten hoe het is afgelopen.

 
Quote:
Na 10 paracetamol


Paracetamol werkt koortsverlagend, ik moet vast niet uitleggen waarom je koorts echt niet moet onderdrukken?

 
@Maurik: misschien een idee om Viburcol in huis te halen? Dat is een natuurlijke pijnstiller die de pijn verzacht maar niet de koorts onderdrukt. Ik heb een tijdje geleden alle pijnstillers in de prullenbak gedaan. In september was ik ziek, buikgriep, en mijn schouder speelde na 5 dagen griep enorm op. Uiteindelijk kon ik niet meer zitten, liggen of staan, in elke houding deed het enorm pijn, het was compleet verstijfd en ik was uitgeput van de griep. Na een uur gillen v.d pijn heb ik helaas Ibuprofen laten halen, maar dat was echt een noodgeval. Ik heb nu ook Viburcol in huis, mocht zoiets nog eens voorkomen.

 
Kinine onderdukt ook de koorts. In jouw geval zou ik nog veel liever bitter lemon of tonic hebben gedronken met suiker erin dan Paracetemol slikken.

Mike

 
Bitter lemon? Nog nooit van gehoord! En dat helpt??

Ik heb nu zo goed als zeker keelontsteking wat kan ik dan nu het beste nemen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan