de 10 geheime wapens van de voedingsindustrie

...........

Active member
[/quote]Conserveermiddelen en kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen houden zuurstof tegen en vertragen de ontwikkeling van schimmels zodat producten langer houdbaar blijven.

Maar nadat ze zijn geconsumeerd doen deze stoffen hetzelfde in menselijke cellen. Ze ontnemen de cellen hun zuurstof en voedingsstoffen waardoor ze muteren en kanker kan ontstaan.

Cellen hebben zuurstof nodig om te overleven. Conserveermiddelen en andere additieven onttrekken zuurstof uit mitochondriën.
Quote:
http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2573:de-10-geheime-wapens-van-de-voedselindustrie&catid=17:gezondheid&Itemid=30

 
Interessant Janse, nog een reden om die E-nummers te vermijden. Wij horen veel te weinig wat deze doen in het lichaam en omdat het in zoveel voedingswaren zit, denken mensen wellicht dat het wel geen zo'n kwaad kan.

 
Hallo Janse, een handig boekje over E-nummers: wat zit er in uw eten? De gids die u alerter maakt op al die E-nummers Corrine Gouget ISBN 9789077788288

Zelf koop ik geen voedingswaren meer met E-nummers.

 
Isabella,

Ja dat boekje heb ik. Ik hoorde pas dat er al ik weet niet hoeveel duizenden van die boekjes verkocht waren. Goed nieuws dus!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.780
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan