Ja moet je nagaan als je je gedachtenspinsels en (sub-)doel(-en) zou opschrijven (weet niet of je dat wel of niet al doet) in plaats van typt, dan zouden mensen je helemaal niet meer bij kunnen houden (maar ja, boeien, als jij jezelf maar volgt).
Ik probeer het wel eens omdat ik wel vaker verneem hoe belangrijk ''journaling'' is voor je persoonlijke ontwikkeling of voor je welzijn, maar het lukt mij niet zo goed helaas: maar wie weet: wat die man zegt klinkt mij wel logisch in de oren: hoezeer lichaam en geest met elkaar samenhangen en elkaar ondersteunen.
Schrijven is ook wel een stuk vermoeiender dan tikken; maar dat begrijp ik ook wel als ik die man hoor spreken: want er zijn veel meer lichaamsprocessen bij betrokken bij schrijven dan bij typen.
Er gebeurt veel meer met je.
Doe je nog steeds die NES scans Henk?
Ik heb wel een tijdje die scans gedaan via-via bij iemand die proefclienten zocht en dan kreeg ik van die buisjes mee en die hadden echt wel een ontgiftende werking : maar ik had al zoveel ontgiftigingsproblemen destijds: achteraf omdat ik voedingsallergieen had waarmee ik geen rekening hield: maar dat kwam er helemaal niet uit volgens mij bij die scans toen overigens; althans niet dat mij verteld werd.
Dus ja, mee gestopt destijds.