Covid vaccins

Ik denk in ieder geval. . wie het ook schrijft of vertaald..nu dus Martin Vrijland .. ik het wel interessant genoeg vind om toch stukken van hem te blijven lezen .. simpelweg omdat hij veel over de simulatie dome's schrijft en dat voor mij wel als waarheid kan zijn. En de uitleg hierover als volgende beschrijft..

453775294285882a2a192e1d7b94a02f

Martin Vrijland
13 September 2022 at 09:18
Login to Reply

Je kunt het vergelijken met het volgende:
Stel je kijkt naar de wereld door een verrekijker. Iemand plaatst een LCD schermpje aan de zijkant van je verrekijker en start een kopie op van wat je waarneemt (op dat LCD scherm). Voorlopig is er nog niets aan de hand, want jij kijkt nog steeds door de lens van de kijker. Dan plaats diegene een spiegel op de verrekijker die jouwwaarneming in éék keer verlegd naar het LCD scherm.
Je hebt niets door, want de spiegel is er binnen no time tussen geplaatst en de waarneming op het LCD scherm lijkt sprekend op datgene wat je kort daarvoor nog waarnam. Je denkt nog steeds de originele wereld waar te nemen door jouw kijker, maar feitelijk neem je de simulatie op het LCD scherm waar.
Zo is de waarneming van jou (jij, consciousness) verlegd naar deze simulatie, zonder dat je het door had. En dus denk je de originele aarde waar te nemen, terwijl je eigenlijk een gespiegelde versie waarneemt.
Ben je ongevaccineerd dan ben je niet compatible met het nieuwe LCD scherm. Aan het eind van de cyclus (het Blauwe Tijger moment) valt de spiegel weg en neem je in 1 klap het origineel weer waar. Wat een opluchting!
 
Ik denk in ieder geval. . wie het ook schrijft of vertaald..nu dus Martin Vrijland .. ik het wel interessant genoeg vind om toch stukken van hem te blijven lezen .. simpelweg omdat hij veel over de simulatie dome's schrijft en dat voor mij wel als waarheid kan zijn. En de uitleg hierover als volgende beschrijft..

453775294285882a2a192e1d7b94a02f

Martin Vrijland
13 September 2022 at 09:18
Login to Reply

Je kunt het vergelijken met het volgende:
Stel je kijkt naar de wereld door een verrekijker. Iemand plaatst een LCD schermpje aan de zijkant van je verrekijker en start een kopie op van wat je waarneemt (op dat LCD scherm). Voorlopig is er nog niets aan de hand, want jij kijkt nog steeds door de lens van de kijker. Dan plaats diegene een spiegel op de verrekijker die jouwwaarneming in éék keer verlegd naar het LCD scherm.
Je hebt niets door, want de spiegel is er binnen no time tussen geplaatst en de waarneming op het LCD scherm lijkt sprekend op datgene wat je kort daarvoor nog waarnam. Je denkt nog steeds de originele wereld waar te nemen door jouw kijker, maar feitelijk neem je de simulatie op het LCD scherm waar.
Zo is de waarneming van jou (jij, consciousness) verlegd naar deze simulatie, zonder dat je het door had. En dus denk je de originele aarde waar te nemen, terwijl je eigenlijk een gespiegelde versie waarneemt.
Ben je ongevaccineerd dan ben je niet compatible met het nieuwe LCD scherm. Aan het eind van de cyclus (het Blauwe Tijger moment) valt de spiegel weg en neem je in 1 klap het origineel weer waar. Wat een opluchting!
Dát stukje juist niet voor mij als waarheid. Klinkt voor mij echt als grote bullshit in de oren. Blauwe tijger? Ik hou het liever bij de geel zwarte tijger😉
 
Eerst komt een forumlid met die Tartaria-BS aan en nu weer simulatie-domes. Hoe 'wakker' denk je nu werkelijk te zijn? Mensen hebben nog veel te veel luxe om hun tijd te verdoen met allerlei dwaalsporen. De drijfveer is angst, angst om werkelijk de waarheid onder ogen te zien, ze blijven liever zweven boven het vliegveld zonder te willen landen want deze waarheid betteft henzelf en hun eigen weigering om uit de driehoek van zelfobsessie te willen komen: wrokken, boosheid en angsten. Durf hier acceptatie, liefde en geloof tegenover te zetten en je gaat inzien hoezeer je hebt gedwaald. Wat heb je te verliezen, behalve je eigen zelfsabotage?

Mike
 
Laatst bewerkt:
er is in USA jurisprudentie dat als iemand's DNA door de mRNA gentherapie een bepaald % is aangepast door gepatenteerd materiaal de patenthouder een eigendomsclaim heeft op het proefdier.

ik ben op zoek naar informatie over bovenstaande claim. Kun jij of iemand anders misschien mij hiermee helpen?
 
Zorgmedewerkers Verenigd op Facebook

De herfst komt eraan en meteen is de eerste oproep voor een nieuwe prikronde een feit.
We hebben een interne oproep tot vaccinatie van een werkgever ontvangen waarin zaken worden geclaimd waar wij vraagtekens bij hebben.

In reactie op deze oproep hebben wij een voorbeeld brief geschreven. Deze brief kun je gebruiken ter inspiratie, als opzet of in zijn geheel om naar je eigen werkgever en Ondernemingsraad (OR) te sturen.
Laten we met elkaar in gesprek blijven, vanuit liefde en verbinding.
Vind de oproep en onze brief (ook te downloaden als PDF) op onze website: https://zorgmedewerkersverenigd.nl/de-volgende-booster.../

307436075_593221182303956_1898356395669626801_n.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.858
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan