Covid vaccins

Stukje uit Maurice de Hond, 3 sept

"Omdat mensen die alleen de basisserie hebben gehad nu een minder goede afweerweeractie tegen corona hebben ontwikkeld dan mensen die niet gevaccineerd zijn (negatieve effectiviteit: dus méér kans op ziekte en dood als de prikken zijn uitgewerkt), wordt er sterk op aangedrongen een boosterprik te nemen om de weerstand tijdelijk weer op te vijzelen. Het is verder niet zo van belang welk vaccin er wordt gebruikt.
Hoe het zit met de negatieve effectiviteit als ook de boosterprik is uitgewerkt, is pas te zien als de ziekte ooit nog eens gevaarlijk wordt."

Corona lijkt, dankzij het ondeskundige beleid, inmiddels wel een ziekte geworden waartegen alleen gevaccineerden zich hoeven te laten vaccineren.
 
Stukje uit Maurice de Hond, 3 sept

"Omdat mensen die alleen de basisserie hebben gehad nu een minder goede afweerweeractie tegen corona hebben ontwikkeld dan mensen die niet gevaccineerd zijn (negatieve effectiviteit: dus méér kans op ziekte en dood als de prikken zijn uitgewerkt), wordt er sterk op aangedrongen een boosterprik te nemen om de weerstand tijdelijk weer op te vijzelen. Het is verder niet zo van belang welk vaccin er wordt gebruikt.
Hoe het zit met de negatieve effectiviteit als ook de boosterprik is uitgewerkt, is pas te zien als de ziekte ooit nog eens gevaarlijk wordt."

Corona lijkt, dankzij het ondeskundige beleid, inmiddels wel een ziekte geworden waartegen alleen gevaccineerden zich hoeven te laten vaccineren.
Die laatste zin, hilarisch:)


Wij komen als ongeprikten ook niet in aanmerking voor de booster want dan moet je eerst de eerste serie gaan halen :)

🤡world
 
Hoorde net van me broer dat een neefje van zijn schoonouders plotseling myocarditis heeft. Jongeman gezond en mankeerde niks, wèl geprikt maar zijn schoonouders zijn verbijsterd want hoe kan dat nou joh? Hij zit nu al wekenlang in de lappenmand en kan nagenoeg niks en moet revalideren. Er wordt totaal geen link met de prik gelegd en ze snappen niet waar dit nou ineens vandaan komt?? Wat een raadsel!
 
Ja ik ook. Ik sprak iemand die veel doet met ergonomische toepassingen voor zijn werk. En dan denk je toch: dit is een gezondheidsfreak. En dan zegtie dattie die twee prikken wel al gehaald heeft, maar de booster niet, tenzij het moet, dan wel. Zegtie dan zo even tussen neus en lippen alsof het gewoon normaal is. En twee keer 'corona' gehad zei hij. Ook alsof het niets is. Ik bedoel: dan heb je die prikken gehad, krijg je nog corona. Maar niets daarover. Geen evaluatie. Behalve dat ze wel zeiden (het was een gesprek tussen hem en mijn collega) dat het toch ergens moet stoppen met die coronavarianten, anders kun je blijven spuiten. Ja nee zei die, dat was dan wel zo. Maar die eerste variant die was ook wel heel erg. Dus ja, dat je die spuit dan nam, dat was logisch. Dus in zijn beleving hangt het dan weer van het type variant af: of het een linke variant is of niet.
 
Ik schrik er eerlijk gezegd toch wel van dat er een hoop mensen zijn in mijn omgeving, die binnenkort de nieuwe booster gaan halen. Ze zeggen: dan ben je toch maar weer extra beschermd🤦🏻‍♀️

Dat had ik al wel verwacht. Er zijn steeds meer wakkeren, maar Nederland heeft nog steeds heel veel slapers. Er is een enorme schok nodig om ze wakker te schudden. Dan denk ik aan 9/11 keer 10.
 
Wat willen ze ermee bereiken? Extra campagne voeren waar die vaccin bereidheid het laagst is ofzo en alsof ze de echte uitslagen gaan publiceren fake media

Ik heb de enquête ingevuld.

Hilarisch.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.841
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan