Covid vaccins

De Joden toen hadden geen keuze om Joods te zijn. Een vaccin nemen is wel een keuze. Het is een trieste zaak, zoals het nu loopt.”


Dat laatste is een veelgehoorde conversatie stopper. Ribbens zojuist noemde hem ook al. Daarmee lijkt de vergelijking niet op te gaan. Maar is dat op hoofdlijnen wel zo? Impliceren dat je een keuze hebt nu, waar Joden dat niet hadden, miskent dat niet dat de onderdrukking nu juist aan de andere zijde van die keuze pas echt begint?
 
zou dit waar kunnen zijn, lijkt me wel logisch, 1 deel (bobo's) krijgen zoutoplossing of dergelijke, 1 groot deel krijgt death prik (de nutteloze eters, gehandicapten enz.) en een wat kleiner deel hebben ze nodig als slaaf, dus krijgt de mrna prik, de slaven
 
zou dit waar kunnen zijn, lijkt me wel logisch, 1 deel (bobo's) krijgen zoutoplossing of dergelijke, 1 groot deel krijgt death prik (de nutteloze eters, gehandicapten enz.) en een wat kleiner deel hebben ze nodig als slaaf, dus krijgt de mrna prik, de slaven
Kan kloppen circuleert al een paar weken
 
zou dit waar kunnen zijn, lijkt me wel logisch, 1 deel (bobo's) krijgen zoutoplossing of dergelijke, 1 groot deel krijgt death prik (de nutteloze eters, gehandicapten enz.) en een wat kleiner deel hebben ze nodig als slaaf, dus krijgt de mrna prik, de slaven
Het verhaal klinkt plausibel als je bedenkt dat t.t.v. de introductie van de Mexicaanse griepvaccins ook bekend was geworden dat de politici en de hogere legerleiding in Duitsland andere vaccins zouden krijgen dan de rest van de bevolking! https://www.thelocal.de/20091018/22649/

Hier een filmpje met de verpleegster
 
Laatst bewerkt:
zou dit waar kunnen zijn, lijkt me wel logisch, 1 deel (bobo's) krijgen zoutoplossing of dergelijke, 1 groot deel krijgt death prik (de nutteloze eters, gehandicapten enz.) en een wat kleiner deel hebben ze nodig als slaaf, dus krijgt de mrna prik, de slaven
Wel leuk dat ze er mee komt nadat ze ontslag heeft genomen, beter was het geweest als het vorig jaar al naar buiten kwam. Dan was voor velen de hoax duidelijk en dus minder geprikten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan