Covid vaccins

En net nu die nieuwe variant er is en blijkbaar de kinderen hier meer last van hebben, worden de vaccins er voor hen ook doorgejaagd.
 
Hoeveel boosters totdat ze omvallen? (onder het motto: "fuck google, ask me" ) ;) 🤣
Waarschijnlijk de komende winter een hoop
Maar booster 2 en de za prik zal het wel ff voor eind maart afhandelen...... Hoop ik tenminste 🤣🤣🤣🤣 iets met march Madness
 

Weer mag de lezer niet lachen proest

De bescherming die de vaccins bieden, is nog altijd erg hoog. Toch zien we dat die na een tijdje wat afneemt", zegt een woordvoerder van de raad. "We gaan ervan uit dat dat doorzet en dat de bescherming steeds iets minder wordt."

Een boosterprik is bedoeld als oppepper. Door de prik maakt je lichaam antilichamen aan, die nodig zijn om je te beschermen tegen COVID-19. Je bent daarna dus beter beschermd.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 

Weer mag de lezer niet lachen proest

De bescherming die de vaccins bieden, is nog altijd erg hoog. Toch zien we dat die na een tijdje wat afneemt", zegt een woordvoerder van de raad. "We gaan ervan uit dat dat doorzet en dat de bescherming steeds iets minder wordt."

Een boosterprik is bedoeld als oppepper. Door de prik maakt je lichaam antilichamen aan, die nodig zijn om je te beschermen tegen COVID-19. Je bent daarna dus beter beschermd.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Dit is nog leuker als Bassie en Adriaan 😂🤣😆
 

Weer mag de lezer niet lachen proest

De bescherming die de vaccins bieden, is nog altijd erg hoog. Toch zien we dat die na een tijdje wat afneemt", zegt een woordvoerder van de raad. "We gaan ervan uit dat dat doorzet en dat de bescherming steeds iets minder wordt."

Een boosterprik is bedoeld als oppepper. Door de prik maakt je lichaam antilichamen aan, die nodig zijn om je te beschermen tegen COVID-19. Je bent daarna dus beter beschermd.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ach ja het is een artikel van Nazi's United.. lekker extreem rechts laten liggen die gasten!
 
Omdat er nog geen topic is dat heet "Mensen om van te kotsen" plaats ik het maar hier.
Sjeeeeees wat hoop ik dat die dikke trol binnenkort ompleurt. (sorry voor kwade gedachten...)

1638048440215.png

1638048456848.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan