Covid vaccins

https://www.ninefornews.nl/de-jonge...niet-gevaccineerd-is-weer-fact-free-politics/
Minister De Jonge van Volksgezondheid bracht donderdagmiddag een bezoek aan het Medisch Centrum Leeuwarden om te praten met ‘ongevaccineerden die nu spijt hebben dat ze geen coronaprikhebben gehad’. Hij kreeg een rondleiding door het ziekenhuis.
De Jonge schrijft hierover op Twitter: “Het overgrote deel van de coronapatiënten in het ziekenhuis is niet gevaccineerd. Zo zonde, zo onnodig.”
Hij wordt tot de orde geroepen door Kamerlid Fleur Agema (PVV). “Weer fact free politics van de minister van VWS,” bijt ze hem toe. “We weten niet welk deel van de coronapatiënten in het ziekenhuis niet gevaccineerd is, want dat wordt niet bijgehouden.”

De Jonge voegt toe dat ‘een kleine minderheid’ ongevaccineerd is en dat uit deze minderheid ‘het overgrote merendeel’ van de ziekenhuisopnames komt. Hij beweert dat vier van de vijf IC-patiënten en drie van de vier ziekenhuispatiënten niet gevaccineerd zijn.

Agema: “Dat is dus geen 90 procent zoals u eerder steeds beweerde toen er nog geen onderzoek was gedaan.”
 
Laatst bewerkt:
Kwam een tweet tegen met de volgende data:
1634297144837.png


0 tot 40 7 doden alleen aan cojono

En dan de bijwerkingen:

1634297191707.png
20-40 13 doden :)


Als dat geen bewijs is dat vaxineren echt nuttig is dan weet ik het niet meer :)




Voor de volledigheid, hier de tweet:
 

60% van derde COVID-19-golf in IJsland was volledig gevaccineerd​

Ondanks het feit dat IJsland tot een van de landen met de hoogste vaccinatiegraad behoort, kreeg dit land eind juli te maken met een nieuwe, derde COVID-19 ‘outbreak’. Volgens het DOH (Iceland’s Directorate of Health) was maar liefst 60 procent van de zogehete ‘binnenlandse coronabesmettingen’ volledig gevaccineerd. 38 procent van deze gevallen was ongevaccineerd en 2 procent was ‘deels’ gevaccineerd, zo valt hier op de officiële website van het DOH te lezen.

 
Het is dus wel echt zo dat allochtonen zich veel minder laten prikken. Dat heb ik uit eerste hand, een vriend van mijn man werkt op verschillende priklocaties (k*tbaan i know) in Den Haag. Die stad is sowieso een allochtonen stad en hij zegt toch echt dat vooral blanke Nederlanders zich laten prikken. Allochtonen zijn duidelijk in de minderheid.
Spijtig om te horen, dat wel.
 

Walging om NPO-fragment waarin ongevaccineerden worden neergeschoten: ‘Totaal ziek!’​

In het NTR-programma De Sociëteit werd vrijdag een item getoond waarin ongevaccineerden worden neergeschoten. Het item is gemaakt door influencer Izzle, die een wel heel opmerkelijke draai geeft aan het spel ‘rood licht, groen licht’ uit de Netflix-serie Squid Game.
“Wie is allemaal gevaccineerd?” vraagt de pop uit het spel in onderstaand filmpje. Vervolgens wordt iemand die niet is gevaccineerd neergeschoten. Een gevaccineerde zegt tegen hem: “Ik heb je altijd gezegd broer, je moet je laten vaccineren. Nu kun je nergens meer zitten.”
“Ga gewoon vaccineren,” zegt de pop, terwijl er nog meer ongevaccineerden worden neergeschoten.

De NPO pompt pure haat onze samenleving in​


Mensen reageren vol walging op het filmpje. “Wat ziek zeg,” twittert publicist en jurist Sietske Bergsma. “Waar kijk ik hier naar, NPO?” vraagt columnist Marianne Zwagerman. “Kamervragen iemand?”


FVD-Kamerlid Pepijn van Houwelingen laat weten dat hij Kamervragen gaat stellen. “Reken maar dat die gaan komen.” Hij zegt dat hij zelden zulke walgelijke, fascistoïde troep heeft gezien. “Puur nazisme. Vervang ‘ongevaccineerd’ maar eens door ‘gehandicapt’ of ‘Joods’. De NPO pompt net zoals Radio Rwanda in 1994 pure haat onze samenleving in,” schrijft hij.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de ongevaxten zomaar eens terug zouden kunnen gaan schieten..
De NPO permitteert zich deze smakeloze, gewelddadige en opruiende ''journalistieke'' / ''artistieke'' vrijheid.
Zou Willem Engel niet moeten proberen. De rapen zouden gaar zijn.
Het is ook niet de weg. De NPO toont eens te meer haar ware gezicht.
 

Izzle heeft humor waarbij hij verschillende groepen, ook politiek etc. op de hak neemt. Ik kan de humor daarover het algemeen wel van inzien en denk ook niet dat deze video zo bedoeld is zoals nu naar buiten wordt gebracht door NTR-programma De Sociëteit. Ik heb het programma niet eens gezien touwens maar gezien de reacties wordt de clip nu misbruikt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan