Covid vaccins

Izzle heeft humor waarbij hij verschillende groepen, ook politiek etc. op de hak neemt. Ik kan de humor daarover het algemeen wel van inzien en denk ook niet dat deze video zo bedoeld is zoals nu naar buiten wordt gebracht door NTR-programma De Sociëteit. Ik heb het programma niet eens gezien touwens maar gezien de reacties wordt de clip nu misbruikt.
Ik vind hier niets grappigs aan en m.i. wordt terecht ophef over gemaakt!

Mike
 
A legal challenge backed by dozens of scientists and other employees at Los Alamos National Laboratory to block a vaccine mandate was denied by a New Mexico judge Friday, putting the workers at risk of termination if they don't adhere to the vaccination deadline by the afternoon deadline.


 

Huisartsen in Staphorst komen in actie om de corona-uitbraak in de gemeente te stoppen. Inwoners kunnen zich de komende twee weken op dinsdag laten vaccineren in het Medisch Centrum. Een afspraak maken hoeft niet.
De GGD en de gemeente Staphorst besloten hiertoe omdat Staphorst kampt met opvallend veel besmettingen. Ook voor de tweede prik kunnen Staphorsters terecht in hun eigen huisartsenpraktijk aan de Van Andelweg.

"Opvallend veel mensen uit onze gemeente worden ernstig ziek door corona", zegt Hilga Miggels, praktijkmanager van de Huisartsenpraktijk Staphorst. "De meesten hiervan zijn niet gevaccineerd. Op dit moment dreigt de niet-acute zorg in onze praktijken hierdoor in gevaar te komen. Daarom een dringend advies aan iedereen om je te laten vaccineren."
 
Nieuwsbrief Leefbewust

De laatste uitspraak van Hugo de Jonge heeft dan ook veel kwaad bloed gezet onder de bevolking. Velen zijn woedend. Tijdens zijn ziekenhuisbezoek in Leeuwarden zei hij dat 'ongevaccineerden coronapatiënten bedden bezet houden die voor anderen bedoeld zijn'. Een 'harde boodschap die vertelt moet worden' volgens Hugo.
 
Dear Vaccinated Friends,





I forgive you for the fact that all of you above the age of 30 have been spreading COVID-19 more than my unvaccinated friends.

You did not make the vaccine, nor did you mandate the segregation of society.

I do blame Pfizer, Moderna, and Johnson & Johnson for lying to all of us.

I do blame CNN, FOX, and the mainstream media for lying to all of us.

I do blame the FDA, CDC, and NIH for blocking lifesaving early multi-drug treatment protocol.

I do blame Anthony Fauci and Peter Daszak for funding gain of function bat coronaviruses at the Wuhan Lab.

I do blame Bill Gates, the Rockefeller Foundation, and the World Economic Forum for creating this vaccine passport communist credit system.



I do blame Joe Biden, Governor David Ige, and Governor Kathy Hochul for pushing this medical segregation system on Americans.

But I do not blame you, nor will I ever segregate you from our society.


We are all in this together.



@KanekoaTheGreat
 
 
vaccin mogelijk onschadelijk te maken met ivermectine. Ik kan er niet aankomen voor normale prijs. china lukt niet via ali . wie kan mij verzorgen?
 
Gisteren stuitte ik op een artikel.


Nu vroeg ik mij af hoe het is als je met iemand (intiem) zoent die gevaccineerd is.

Kan die dan ook de spike-eiwitten overdragen aan de ander, in de zin van, dat dit schadelijk kan zijn voor de ander en dat die er dan iets aan over houdt? Zoals bloedziektes, longziektes, stollingziektes enzovoorts (bijvoorbeeld)...

Vraag me af of iemand me hier meer over kan vertellen. Want zoals het artikel ons doet geloven kan dit wel. Anderen zeggen weer dat ik het niet moet geloven (wat in dat artikel staat). Ik denk zelf wel dat deze spike-eiwitten via speeksel overgedragen kunnen worden maar weet het niet zeker.
 
vaccin mogelijk onschadelijk te maken met ivermectine. Ik kan er niet aankomen voor normale prijs. china lukt niet via ali . wie kan mij verzorgen?
interessant!


thierry was gisteren weer op het stadsplein in Heerhugowaard, ik heb het gemist..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.698
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan