Covid vaccins

En ook hier weer verkeerd geschreven, want de overheid betaald niet. De belastingbetaler moet ophoesten voor die onzin :-( #taxationistheftIMG_20211017_155853_064.jpg
 
Ik stel nogmaals de vraag want vind dit wel belangrijk. Kun je als gevaccineerde spike-eiwitten overdragen via speeksel?
 
Ik stel nogmaals de vraag want vind dit wel belangrijk. Kun je als gevaccineerde spike-eiwitten overdragen via speeksel?
Wat ik begrijp via bloed, zaad en moedermelk. Dit bij monde van W E en ik had het ook elders gelezen. Ik durf dit ook niet met zekerheid te zeggen want wat ik van een bekende hoor is dat ze overal rode stipjes kreeg nadat ze in aanraking was met geprikte human beings. Of dat door de Spike's komt 🤷‍♂️
 
Och jeetje. Nou ik heb dus een keer gezoend met een gevaccineerde. Hoop dat iemand mij er nog een antwoord op
Kan geven En ja als ik die spike eiwitten nu wél binnen heb gekregen, wat ik het beste doen kan
Wat ik begrijp via bloed, zaad en moedermelk. Dit bij monde van W E en ik had het ook elders gelezen. Ik durf dit ook niet met zekerheid te zeggen want wat ik van een bekende hoor is dat ze overal rode stipjes kreeg nadat ze in aanraking was met geprikte human beings. Of dat door de Spike's komt 🤷‍♂️
 
Gisteren stuitte ik op een artikel.


Nu vroeg ik mij af hoe het is als je met iemand (intiem) zoent die gevaccineerd is.

Kan die dan ook de spike-eiwitten overdragen aan de ander, in de zin van, dat dit schadelijk kan zijn voor de ander en dat die er dan iets aan over houdt? Zoals bloedziektes, longziektes, stollingziektes enzovoorts (bijvoorbeeld)...

Vraag me af of iemand me hier meer over kan vertellen. Want zoals het artikel ons doet geloven kan dit wel. Anderen zeggen weer dat ik het niet moet geloven (wat in dat artikel staat). Ik denk zelf wel dat deze spike-eiwitten via speeksel overgedragen kunnen worden maar weet het niet zeker.
Ik zou geen lichaamsvloeistoffen uitwisselen met gevaxten. Better safe than sorry.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.684
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan