Covid vaccins

dit krijg ik per mail, shedding blijft maar terugkomen, ook artsen weren personen uit hun praktijk met vaccins vanwege mogelijke besmetting aan zwangeren, niet gevaccineerden, jongeren.


Marinjo Kautz <marinjo@live.nl>
Di 28-9-2021 19:07


Aan:
  • Hildecloots777@gmail.com

    Beste medemens,


    Voor wie de demonstratie in A'dam heeft gevolgd (5 sept 2021) of hier zelf aan deelgenomen heeft, heeft kunnen concluderen dat de groep bewuste en kritische mensen nu echt serieuze proporties begint aan te nemen.
    Hoe groter deze groep wordt, des te sterker wij staan in de toekomst.

    Toch is er een groot risico, dat een belangrijk deel van deze groep alsnog af zal haken. Vooral de groep mensen, die het niet eens zijn met het beleid, maar nog niet weten waarom wij daadwerkelijk(!) in deze situatie zitten.
    Deze dienen zo snel mogelijk ingelicht te worden: dat dit geen kwestie is van een slecht beleid, maar dat het een kwestie is van opzet met een achterliggend doel.

    Hieronder de reden waarom deze nog niet goed geïnformeerde groep snel terug kan vallen, welke tegelijkertijd geldt als een waarschuwing voor ons allen:

    Het zal namelijk niet lang meer duren, voordat er vele zieken en doden te betreuren zullen zijn.
    (Veel meer dan voorgaande jaren.)
    Er zal dan wederom verwezen worden naar een gevaarlijk virus, maar niet naar de langer-termijn effecten van het vaccin.
    Velen van ons zullen dan zeggen: de regering/media heeft tóch gelijk!

    Verscheidene wetenschappers waarschuwen dat het langer-termijn effect van het vaccin voor een hyperreactie van het immuunsysteem zal zorgen, wanneer er een (griep)virus voorbijkomt, waardoor het eigen lichaam wordt aangevallen

    ---

    Eén van deze wetenschappers is Runi Rogers, (microbioloog / wetenschapper in Oslo) en vertelt het volgende:
    Onder het linkedinadres van de microbioloog volgt de tekst.

    https://no.linkedin.com/in/runi-rogers-522b7447
    Runi Rogers - Senior technician - Xellia Pharmaceuticals | LinkedIn
    Vis Runi Rogers’ profil på LinkedIn, verdens største faglige nettverk. Runi har 3 stillinger oppført på profilen. Se hele profilen på LinkedIn og finn Runis forbindelser og stillinger i tilsvarende bedrifter.
    no.linkedin.com



    Runi Rogers, die voor meer dan 30 jaar onderzoeker is geweest bij farmabedrijven, waarschuwt dat het spike-eiwit een zeer gevaarlijk molecuul is, omdat het vele negatieve effecten heeft op de cellen.

    Ze vertelt over een nieuwe, Japanse peer-reviewed studie, die aantoont dat het spike-eiwit door het bloed wordt getransporteerd en zich hecht aan verschillende organen in het lichaam, waaronder de hersenen, het hart, de lever en de eierstokken.

    Ze legt uit dat het spike-eiwit de cellen afbreekt, en wanneer de cellen zich delen, zullen alle cellen dit eiwit produceren. Het lichaam kan zo een "fabriek van spike-eiwitten" worden.

    Rogers vraagt zich af waarom spike-eiwit als antigeen is gekozen en vindt het een zeer slechte keuze. In de Verenigde Staten zijn er nu veel voorbeelden van artsen die gevaccineerde mensen niet langer naar hun spreekkamer laten komen omdat ze zwangere vrouwen, jonge mensen en niet-gevaccineerden niet aan hen willen blootstellen.

    Wat gebeurt er met het immuunsysteem als het lichaam spike-eiwit blijft produceren? Volgens Rogers bevindt het immuunsysteem zich dan in een situatie waarin het reageert op zijn eigen lichaam (auto-immuunziekte), dat bij een nieuw virus een cytokinestorm kan veroorzaken. Dat overleef je niet. Ze zegt dat het één, twee of drie jaar kan duren voordat het gebeurt.

    Haar beweringen over de gevaren van het spike-eiwit worden ondersteund in een artikel geschreven door het Salk Institute in San Diego. De claim wordt ook ondersteund door onderzoekers in een artikel op de website Global Research. Het is ook vermeldenswaardig dat een van de oprichters van het bedrijf Moderna bevestigt dat gevaccineerde mensen het spike-eiwit overdragen aan niet-gevaccineerde mensen.

    Volgens de microbioloog zijn er in de vier maanden (ondertussen langer) dat de injecties op de markt zijn wereldwijd meer sterfgevallen en bijwerkingen van de mRNA-vaccins gemeld dan van alle vaccins in vijftig jaar wereldwijd.

    ---

    Runi Rogers vertelt in onderstaand interview over nog meer kwalijke eigenschappen van het vaccin, (o.a. hartproblemen, verstopping van aderen) die levensbedreigend zijn. Wanneer je het interview wilt bekijken, wacht dan niet te lang ivm de groeiende censuur op het internet. (Engels gesproken.)





    MODIGA MÄNNISKOR / BRAVE PEOPLE AVSNITT 50 - RUNI ROGERS
    Runi Rogers is an Microbiologist and scientist with more then 30 year of experience. We will talk about informed consent. The situation that has been in Norway. And a lot more. If you want to support my channel, you can either use Swish: 123 092 3631 or www.paypal.me/modigamanniskor
    www.youtube.com


    Het gevolg:

    Wanneer gedurende de komende griepseizoenen de ellende losbarst, dan zal er verwezen worden naar een gevaarlijk virus, maar niet naar het vaccin.
    Mensen die eerder kritisch waren, maar niet van de hoed en de rand weten, zullen nu weer getrouw de overheid/media volgen.
    De niet-gevaccineerden zullen schuld toegewezen krijgen.
    Uiteindelijk zal deze groep als een gevaar voor de samenleving worden bestempeld, met alle gevolgen van dien.
    De lockdown zal strenger worden dan ooit tevoren.
    Er zullen nog meer (mensen)rechten en vrijheden ontnomen worden.
    De oplossing: nog meer vaccins.

    ---

    Ander belangrijk nieuws: (in het kort)

    Houdt er rekening mee dat niet alleen Corona gebruikt zal worden om de boel te ontwrichten. Er zal vanuit vele invalshoeken chaos gemaakt moeten worden, voordat de mensheid de (gewenste) oplossing van o.a. het W.E.F. zal aannemen. Tactiek: biedt de gewenste oplossing aan, bij het (gecreëerde) probleem / orde vanuit chaos.
    Zo praat laatstgenoemde globalistische organisatie al een tijdje over een blackout (internet, telefonie), wat de maatschappij zal ontwrichten en de economie nog verder zal afbreken.

    Maar denk bijvoorbeeld ook aan het klimaat, waarbij er meer manipuleerbaar is dan men over het algemeen weet.
    Google bv eens naar cloud seeding, waar onder andere rtl-nieuws over heeft bericht.
    Klimaat wordt ook gebruikt om boeren weg te krijgen (Maar liefst 3 boeren per dag stoppen ermee in NL.). Onlangs heeft de MSM het volgende bericht: (minister) Schouten: ‘Tot mijn spijt zijn plannen over onteigening van boeren gelekt’ Monopolie op voedsel betekent monopolie op het volk.

    Ook het vaccinpaspoort en het voorgestelde klimaatpunten systeem zal leiden tot totale controle op het volk.
    Naar verwachting nog een stuk extremer dan het huidige social credit system (De MSM heeft hier meermaals over geschreven.) in China, waar 1,4 miljard mensen continue onder controle staan, mogelijk gemaakt door de modernste technieken.

    Kort gezegd: laat je niet misleiden.
    Het ergste staat nog voor onze deur.

    Stay awake.
 


Dat meisje op het eind: "Ik ben blij dat ik het heb gedaan, mag ik straks ook weer veel meer, dan mag ik weer naar terrasjes en al dat soort dingen."

Geen vaccinatie dwang hoor. Hoe durven ze het uit te zenden. Het leek ook wel of het niet de eigen woorden van dat meisje waren, alsof ze dat voor de video moest zeggen.
🤮🤮
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1632898701390.png
Via Paul Harmans TG

UPDATE EMA DATABASE EUDRAVIGILANCE STAND 18-09-2021:
BIJWERKINGEN 0-17-JAAR NA EEN COVID-19 VACCINATIE

In die periode 18-08-2021 t/m 18-09-2021 is bij de 0-17-jarigen het aantal slachtoffers gestegen van 19 naar 38 (stijging 100%). Bij de 12-17-jarigen was de stijging het grootst: van 9 naar 22 (stijging 144%)

Gezonde kinderen worden zelf maar zelden ziek worden van corona. Toch was de vermindering van de ziektelast een belangrijk (gelegenheids)argument voor kinderartsen om hun steun te geven aan de vaccinatie van 12-17-jarigen. Mogelijk gaat dat op voor kwetsbare kinderen met onderliggende aandoeningen. Maar op basis van deze tabel lijkt het dat gezonde 12-17-jarigen meer te duchten hebben van de vaccinatie dan van de ziekte zelf. Bovendien zal het doormaken van de ziekte een heel goede immuniteit opleveren. Wie komt nu op voor het (gezondheids)belang van deze groep?

De andere cijfers en tabellen staan op mijn website: https://onderzoekvaccins.nl/ernstige-bijwerkingen-covid-19-vaccins-bij-0-17-jarigen/

 
Bekijk bijlage 4296
Via Paul Harmans TG

UPDATE EMA DATABASE EUDRAVIGILANCE STAND 18-09-2021:
BIJWERKINGEN 0-17-JAAR NA EEN COVID-19 VACCINATIE

In die periode 18-08-2021 t/m 18-09-2021 is bij de 0-17-jarigen het aantal slachtoffers gestegen van 19 naar 38 (stijging 100%). Bij de 12-17-jarigen was de stijging het grootst: van 9 naar 22 (stijging 144%)

Gezonde kinderen worden zelf maar zelden ziek worden van corona. Toch was de vermindering van de ziektelast een belangrijk (gelegenheids)argument voor kinderartsen om hun steun te geven aan de vaccinatie van 12-17-jarigen. Mogelijk gaat dat op voor kwetsbare kinderen met onderliggende aandoeningen. Maar op basis van deze tabel lijkt het dat gezonde 12-17-jarigen meer te duchten hebben van de vaccinatie dan van de ziekte zelf. Bovendien zal het doormaken van de ziekte een heel goede immuniteit opleveren. Wie komt nu op voor het (gezondheids)belang van deze groep?

De andere cijfers en tabellen staan op mijn website: https://onderzoekvaccins.nl/ernstige-bijwerkingen-covid-19-vaccins-bij-0-17-jarigen/

Janssen is wel de minst slechte zo te zien
 


Dat meisje op het eind: "Ik ben blij dat ik het heb gedaan, mag ik straks ook weer veel meer, dan mag ik weer naar terrasjes en al dat soort dingen."

Geen vaccinatie dwang hoor. Hoe durven ze het uit te zenden. Het leek ook wel of het niet de eigen woorden van dat meisje waren, alsof ze dat voor de video moest zeggen.
🤮🤮

Vrouwen en hun volginstinct. Daar gaan we de oorlog niet mee winnen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.009
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan