Covid vaccins

Zoals ik vorig jaar al schreef: de meest gehersenspoelde generatie ooit, totaal geen eer meer mee te behalen. Ze zijn egoistisch, narcistisch, hedonistisch en materialistisch, willen allemaal bitcoinmiljonair worden en leven een leeg leven vol met Netflix, shoppen, fitnessen en uitgaan, dat is het wel zo'n beetje. Ik werk met deze leeftjjdsgroep, ik kan het weten.

Mike
Ik kom dat spul 's ochtends vaak tegen op mijn rondje Groenekan, allemaal chagrijnige koppen, vooral de jonge dames 9oude dames zijn al helemaal niet om aan te zien, wat is er toch aan de hand, kan er geen begroeting of bij gezicht meer af?
 
Hoi, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Misschien zijn hier al forum berichten over, maar ik kon het niet vinden...Ik heb sinds kort na advies van Mike op een lezing ivm in huis gehaald. Dit heb in huis gehaald omdat ik mij o.a. zorgen maak om mijn zoon die de vaccinatie heeft genomen. Hij zegt dat hij geen spuit meer in zijn lijf laat nadat gebleken is dat er nog steeds geen vrijheid is. Dus ik hoop dat hij een placebo had (want hij heeft nergens last van en voelt zich prima).
Ik heb gezocht op wat ik het beste zou kunnen 'voorschrijven' aan hem. Maar kan niks vinden op het forum hierover. Helpt IVM tegen vaccinatie-spike eiwitten en hoeveel moet je dan innemen? Kan je het beste er nog wat bij nemen? Zoals bv aspirine of NAC? En hoe lang voor je gaat minderen? Is het te laat als hij soort van 'klachten' krijgt? Ik maak me erg zorgen, vooral na de video van die begrafisondernemer uit Engelend. Maar ik ga mijn zoon ook niet bang maken. Angst is een slechte raadgever. Wat een toestand. Soms denk ik ook, maken wij elkaar niet gek en bang? Het is lastig filteren wat waar is wat niet.
 
Vandaag kregen de ouders en leerlingen een bericht van de Maritieme Acedemie Harlingen en de GGD. Dit is een VMBO/MBO school, voor groep 8, vmbo, leerwerktraject of als Entree-Opleiding.


De school wil de leerlingen informeren en daarna vaccineren. Het vaccineren gebeurt niet in de school, maar er voor met een prikbus 29 september.

Er komt een “GGD arts” die vertelt hoe veilig het vaccin is.

De school meld specifiek aan de kinderen:

Jongeren onder de 16 jaar beslissen samen met de ouders. Bij onenigheid is de mening van de jongere doorslaggevend, als hij of zij goed weet waar vaccinatie over gaat. Een ouder hoeft niet aanwezig te zijn bij een vaccinatie en hoeft geen toestemming te geven.


Voor klachten en vragen kunt u terecht bij mevrouw C. Postma (c.postma@maritiemeacademieharlingen.nl)





Meer weten, volg ons dan op;


 

Heel boeiend filmpje over de verschillende "trajecten" waar de vaxin verpaters nu in zitten.
Die Dr beweert dus dat het nu een soort russische roulette is waarbij er verschillende trials aan de gang zijn en je dus een verschillende hoeveelheid geïnjecteerd kan krijgen. Hoeveelheden van 0 t/m 250 mcg

Daarom hebben sommige mensen dus geen last en sommige wel.

Ik vind het plausibel klinken (en misdadig if true)
 

Heel boeiend filmpje over de verschillende "trajecten" waar de vaxin verpaters nu in zitten.
Die Dr beweert dus dat het nu een soort russische roulette is waarbij er verschillende trials aan de gang zijn en je dus een verschillende hoeveelheid geïnjecteerd kan krijgen. Hoeveelheden van 0 t/m 250 mcg

Daarom hebben sommige mensen dus geen last en sommige wel.

Ik vind het plausibel klinken (en misdadig if true)
Sorry, ik kan het filmpje niet "apart" vinden
 
Zoals ik vorig jaar al schreef: de meest gehersenspoelde generatie ooit, totaal geen eer meer mee te behalen. Ze zijn egoistisch, narcistisch, hedonistisch en materialistisch, willen allemaal bitcoinmiljonair worden en leven een leeg leven vol met Netflix, shoppen, fitnessen en uitgaan, dat is het wel zo'n beetje. Ik werk met deze leeftjjdsgroep, ik kan het weten.

Mike
Toch wel hilarisch dat een generatie die zegt “woke” te zijn, uiteindelijk de generatie is die het diepste in slaap is. #brainwash
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.859
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan