Covid vaccins

Uiteindelijk is hij denk ik een (waarschijnlijk getraumatiseerde) ziel naarstig op zoek naar iedere vorm van erkenning om de innerlijke pijn niet te hoeven doorleven.

 

Er zijn contracten met Pfizer getekend voor 1,8 miljard spuitjes voor de EU voor 2022 en 2023, komt neer op 2 spuitjes per jaar per EU burger.
Is al maanden bekend maar als je er iets van zegt ben je een complotdenker of men zegt "als dat nodig is, dan doet ik dat".

Ik denk dat 60-70% van de Nederlandse bevolking hierin meegaat, dat is namelijk ook zo ongeveer de groep die het eens is met de QR maatschappij (lees comments op nu.nl de massa is compleet doorgeslagen).

Er zullen omstandigheden worden gecreëerd (politiek, media) om het draagvlak voor die extra spuitjes te creëren. De pandemie gaat dus vrijwel zeker door in 2022 en 2023.

De vraag is nog of ze zo ver gaan tot verplichte vaccinatie, dat zal liggen aan de ernst van de omstandigheden die ze creëren.
In een gunstig scenario zal er een soort lockdown gelden alleen voor de ongevaccineerden, m.a.w. steeds verdere uitsluiting in winkels/gebouwen en misschien zelfs bepaalde openbare ruimtes (winkelcentra, drukke winkelstraten en pleinen, etc). Ongevaccineerden krijgen nu al de schuld voor besmettingen, IC bezetting en het voortduren van de pandemie.
 

Er zijn contracten met Pfizer getekend voor 1,8 miljard spuitjes voor de EU voor 2022 en 2023, komt neer op 2 spuitjes per jaar per EU burger.
Is al maanden bekend maar als je er iets van zegt ben je een complotdenker of men zegt "als dat nodig is, dan doet ik dat".

Ik denk dat 60-70% van de Nederlandse bevolking hierin meegaat, dat is namelijk ook zo ongeveer de groep die het eens is met de QR maatschappij (lees comments op nu.nl de massa is compleet doorgeslagen).

Er zullen omstandigheden worden gecreëerd (politiek, media) om het draagvlak voor die extra spuitjes te creëren. De pandemie gaat dus vrijwel zeker door in 2022 en 2023.

De vraag is nog of ze zo ver gaan tot verplichte vaccinatie, dat zal liggen aan de ernst van de omstandigheden die ze creëren.
In een gunstig scenario zal er een soort lockdown gelden alleen voor de ongevaccineerden, m.a.w. steeds verdere uitsluiting in winkels/gebouwen en misschien zelfs bepaalde openbare ruimtes (winkelcentra, drukke winkelstraten en pleinen, etc). Ongevaccineerden krijgen nu al de schuld voor besmettingen, IC bezetting en het voortduren van de pandemie.
@ sprout: tja, als het klopt wat sommige artsen/mrna-deskundigen zeggen: dan komt ook op korte termijn al aan het licht wat de effecten van de inspuitingen zijn: en vanaf dat punt lijkt mij dat mensen niet meer aan de maatregelen mee zullen werken. Ook niet de gevaxten. Plus: ook veel gevaxten zijn het niet eens met het medisch apartheidsbeleid. Gaat hun te ver. Vriendin van mij die zich heeft laten pakken die is absoluut tegen die medische apartheid.
 
@ sprout: tja, als het klopt wat sommige artsen/mrna-deskundigen zeggen: dan komt ook op korte termijn al aan het licht wat de effecten van de inspuitingen zijn: en vanaf dat punt lijkt mij dat mensen niet meer aan de maatregelen mee zullen werken. Ook niet de gevaxten. Plus: ook veel gevaxten zijn het niet eens met het medisch apartheidsbeleid. Gaat hun te ver. Vriendin van mij die zich heeft laten pakken die is absoluut tegen die medische apartheid.
Bedoel je artsen/mRNA deskundigen die het over antibody dependent enhancement (ADE) en bloedklonters hebben?

In sommige landen zijn al miljoenen booster vaccins gezet, ik ben geen expert maar dat zou toch al direct ADE etc. tot gevolg hebben of niet? (ervan uitgaande dat de boosters geen zoutoplossing zijn)

In Turkije zijn al 10,3 miljoen 3de dosissen gezet. Dat zijn meestal mensen die eerst 2x Sinovac hebben gehad en voor 'betere bescherming tegen varianten' een 3de dosis Pfizer krijgen.
Het verhaal dat "als gevaccineerde mensen opnieuw in aanraking komen met het virus ze dodelijk ziek worden" zou op basis van die boosters niet kloppen toch? Omdat de booster opnieuw heel veel spike eiwitten aanmaakt. Of zie ik iets over het hoofd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Er zijn contracten met Pfizer getekend voor 1,8 miljard spuitjes voor de EU voor 2022 en 2023, komt neer op 2 spuitjes per jaar per EU burger.
Is al maanden bekend maar als je er iets van zegt ben je een complotdenker of men zegt "als dat nodig is, dan doet ik dat".

Ik denk dat 60-70% van de Nederlandse bevolking hierin meegaat, dat is namelijk ook zo ongeveer de groep die het eens is met de QR maatschappij (lees comments op nu.nl de massa is compleet doorgeslagen).

Er zullen omstandigheden worden gecreëerd (politiek, media) om het draagvlak voor die extra spuitjes te creëren. De pandemie gaat dus vrijwel zeker door in 2022 en 2023.

De vraag is nog of ze zo ver gaan tot verplichte vaccinatie, dat zal liggen aan de ernst van de omstandigheden die ze creëren.
In een gunstig scenario zal er een soort lockdown gelden alleen voor de ongevaccineerden, m.a.w. steeds verdere uitsluiting in winkels/gebouwen en misschien zelfs bepaalde openbare ruimtes (winkelcentra, drukke winkelstraten en pleinen, etc). Ongevaccineerden krijgen nu al de schuld voor besmettingen, IC bezetting en het voortduren van de pandemie.
Ik sprak vandaag iemand die een auto immuun ziekte heeft, erg ziek is geweest van covid oid, vol overtuiging 2 spuiten heeft laten zetten die vond. A is het zijn probleem dus of anderen het wel of niet deden boeide hem niet en B die 3e en 4e ging hij niet doen want hij was er toch wel klaar mee :)

Hij was overigens van die spuiten ook wel ziek geweest en de rationele hamster zei hem dus dat je daaraan merkte dat het werkte :)
 
[...] dat zou toch al direct ADE etc. tot gevolg hebben of niet? (ervan uitgaande dat de boosters geen zoutoplossing zijn)

In Turkije zijn al 10,3 miljoen 3de dosissen gezet. Dat zijn meestal mensen die eerst 2x Sinovac hebben gehad en voor 'betere bescherming tegen varianten' een 3de dosis Pfizer krijgen.
Het verhaal dat "als gevaccineerde mensen opnieuw in aanraking komen met het virus ze dodelijk ziek worden" zou op basis van die boosters niet kloppen toch? Omdat de booster opnieuw heel veel spike eiwitten aanmaakt. Of zie ik iets over het hoofd?

@ Sprout: Het duurt denk ik wel even voor de problemen zich in hun volheid tonen. Ik heb verschillende tijdsvakken gehoord. Bijv. 1-10 jaar. Is nogal een marge natuurlijk. Ja ADE ja voornamelijk.Yeadon, Van den Bossche, Cahil, Tenpenny en Capel hadden het er allemaal over. Dat die reacties onvermijdelijk gaan optreden vroeger of later. Maar dat weet je wel. Niet iets om naar uit te kijken.
 
Van Meijeren: Samen vechten we ons hieruit

Tweede Kamerlid Gideon van Meijeren (FVD) merkt op: “Steeds meer mensen komen in verzet tegen de apartheidsstaat. Van restauranthouders, tot bestuurders, tot politieagenten. Massaal gesteund door een leger aan vrijheidsstrijders.”

“Het kaartenhuis van leugens begint in elkaar te storten. HOUD VOL! Samen vechten we ons hieruit!” aldus Van Meijeren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.001
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan