Covid vaccins

Fantastische logica dit: vaccins zijn moderne tools, net als auto's en het internet. Maar met auto's en internet spuit ik geen dodelijk gif rechtstreeks in mijn bloed!

Mike
Yep, je wil geen gif in je lijf dus je mag ook geen auto :)

Benieuwd of deze twitteraar tegen de wand pist of niet.
 
Ik snap de achtergrond wel, totale controle, staatsgreep etc etc.

Ik vin het mooi als er toch logische vragen gesteld blijven worden in de hoop dat er eens een hournalist denkt. Misschien moet ik daar toch eens wat mee.

Hoe meer mensen logische vragen blijven stellen hoe groter de kans m.i. dat mensen de diepere echtergrond gaan zien.

Wij lopen voor op de meute, maar een hoop mensen geloven de overheid nog steeds en sommigen kunnen met logica overtuigd worden denk ik.
Daar heb je wel weer gelijk in. Misschien dat het helpt om nog mensen te laten ontwaken.
 
Yep, je wil geen gif in je lijf dus je mag ook geen auto :)

Benieuwd of deze twitteraar tegen de wand pist of niet.
Nee das een zitzeiker dus zeker niet tegen een muur of boom, zelf vrouwen kunnen niet staande zeiken.... Dit met plas goot..... Mn ex... Toen die dingen net uitkwamen.... Moet ik proberen.... Tegen de wind in 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Afgelopen weekend een verjaardag gehad met vaxxies en 1 ongevaccineerd (buiten ons om) Er heb 3 types gezien; de ziendeblinden, the lost. Degenen die 100 jaar achterlopen op ons en langzaamaan steeds kwader worden en er niets van begrijpen (er kan toch geen plan achter zitten?) En dan mensen die wakker geworden zijn in de laatste maanden. Zij zijn echt kwaad! Bij hen is het een mix van emoties en moordneigingen. En de vierde groep die ik ken zijn ‘wakkere’ mannen, maar een soort van kluizenaars met een huis vol wapens, bommen en ander WO2-stuff.

Joost
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan